Er der noget bedre?

End at ligge i haven på en madras med den blærbare, mens kattene leger i haven rundt om dig? :slight_smile:

Vi har endelig fået forhaven indhegnet, og det nyder jeg i højeste grad. Kattene er heller ikke helt utilfredse med det :thumbup:

det kan jeg slet ikke se for mig - hvor er billederne?

:ups:

Jeg tog en masse billeder i går, af kattenes første tur i haven, men i bliver nok nødt til at vente med at se dem til i morgen. Skal nemlig afsted til biffen lige om snart :slight_smile:

Jeg er SÅ misundelig på dig!

Giver du et glas limonade eller isvand en solskinsdag?

Jeg tog en masse billeder i går, af kattenes første tur i haven, men i bliver nok nødt til at vente med at se dem til i morgen. Skal nemlig afsted til biffen lige om snart :)[/QUOTE]

Hov, hov - man skal yde før man kan nyde:-)

God biograftur

NIX!

Jeg nægter simpelthen at skrive i denne tråd før der er billeder :frowning:

Jeg synes nu heller ikke at det er helt dårligt at ligge inde i min kølige lejlighed, foran et åbent vindue på små 2 m2 med udsigt ud til katten på klatrestativet på altanen.
Her er så store udhæng på taget, at solen kun kigger en lille smule ind i formiddags/frokost-timerne, så her er altid køligere end udenfor, med mindre vi har varme på :slight_smile: Okay, fordelen ryger lidt til vinter, men det er dælme rart nu!

(det der er dog kærestens ben - og missen på vej ind efter en bid mad)

Det der med have må vente, til vi køber selv. Jeg tror ikke, at boligforeningen er vild med 1,80 m. hegn rundt om småhaver på… 30 m2, vil jeg gætte på :smiley: Så er altan egentlig så dejlig praktisk.

Lækker altan - og den råber ikke på vand eller ukrudtslugning:-)

Det lyder rigtigt hyggeligt.

Jeg ville gerne det samme, men jeg har ikke se en meter på min skærm ude/i solen!

[quote=Gry Gressbakken;191330]Jeg er SÅ misundelig på dig!

Giver du et glas limonade eller isvand en solskinsdag?[/quote]

Ja, du skal være velkommen :slight_smile:

Nej der findes næppe noget bedre:-)

:):slight_smile:

Jeg har hverken have eller bærbar - så jeg glæææææder mig til billeder…

:venter::venter:

Så er der billeder: http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=9024 :slight_smile:

Jeg er helt enig med dig Annie, men jeg har prøvet det endnu, men glæder mig til det.