Er der noget mere hyggeligt

end at vågne op om morgenen omringet af sine dejlige dyr? :slight_smile:

Åh, hvor ser det hyggeligt ud!

Absolut skønt!

Hvad er det for en slags hund der i baggrunden? Vældig speciel pels- og øjenfarve :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;978837]Absolut skønt!

Hvad er det for en slags hund der i baggrunden? Vældig speciel pels- og øjenfarve :)[/QUOTE]

Det er en Shetland Sheepdog (Sheltie) i farven blue merle - og med 2 blå øjne :slight_smile:

Ah jeg syntes nok det lignede en Sheltie men jeg havde aldrig set dem med sådan et mønster - eller blå øjne. Hvor er den fin :smiley:

Minder om herhjemme :slight_smile:
Bortset fra at jeg aldrig havde fået taget det billede… Emil SKAL nemlig ligge helt oppe i hovedet på mig :smiley:

^Ååååårh hvor hyggeligt…!!! Det bedste ved at vågne op er altså også bare at være omringet og fastlåst af trætte kælne katte… :hjerte:

Jeg synes også, det er hyggeligt at vågne op med dyrene - om end det oftest er en time før vækkeuret ringer… :høhø:

Mange tak :slight_smile:
Der er utroligt mange der spørger til hvilken race hun er, fordi folk ofte kun kender Sheltien som sobel…

[QUOTE=Ann K;978890]Minder om herhjemme :slight_smile:
Bortset fra at jeg aldrig havde fået taget det billede… Emil SKAL nemlig ligge helt oppe i hovedet på mig :D[/QUOTE]

Ofte har jeg også en kat/hund på hver side af hovedpuden og så en i fodenden, og kan Mynte se sit snit til at komme under dynen til mig, så vil hun meget gerne dette :slight_smile:

Mynte er også inde i en periode lige nu hvor hun vækker mig nogle timer før vækkeuret ringer, fordi hun lige vil snakkes med - men det er nu meget hyggeligt :slight_smile:

Det bliver bare SÅ svært at komme ud af sengen, når man ligger i godt selskab. Glæder mig til mine to bliver venner, så de kan ligge hos mig begge to på en gang :wehuu:

Nej det er der ikke, altså noget hyggeligere. Kan godt huske hvordan det var for bumbum 12 år siden, men der bestod dyrerne af en lille flok halvstore hunde. Sidste hund lå ikke i sengen de 8 år vi havde hende, og nuværende mis bruger meget gerne sengen, altså når vi ikke ligger der, så er den nemlig uegnet til missebrug - efter hendes mening altså :klapper:

Dejligt billede, og lidt sjovt folk ikke rigtig kender til farven, selvom den indrømmet ikke er den man ser mest, men for mig er den nu helt naturlig hos både Sheltier og Collier, måske det er grundet de mange udstillingsår vi har på bagen. Men her hvor vi bor er der da et par Sheltier, og de er faktisk Blue Merle.

Mvh
Yvonne