Er der noget unormalt ved dette billede?

Da er da ret sødt med mørke trædepuder på en hvid pote… Ser man tit det? Min hvidpotede dreng har lyserøde trædepuder…

Bølle-Bjørn har sorte trædepuder, på sine hvide poter … det var det jeg faldt for i sin tid :inlove:

jeg har 2 devondrenge der begge har henh. sorte - og blå trædepuder på alle 4 ben,de er begge 2 fuldfarvet blå og sort med hvide ben på alle 4.
Så her er det almindeligt :slight_smile:

Ser vi det samme billede:? Jeg ser ingen poter… Jeg ser ryggen af en (masket:?) killing omgivet af en masse lang bruntabby:? pels… Jeg gætter, at Pia har taget en plejekilling til sig;)

:uha:

Det må være nogle mærkelige killinger du holder dig Camilla :tihi:

Øhm… Jeg ser altså en kattepote, hvor trædepuderne vender mod højre… Og billeder slutter til venstre lige ved knæleddet… Poten med tilhørende mørke trædepuder (som jeg finder så sødt!) ligger på en eller anden form for ulden tæppe. Vi kan vist konkludere, at vi to ikke ser det samme - og det er da lidt unormalt! (jævnfør titlen på denne tråd…)

Det må være nogle mærkelige killinger du holder dig Camilla :tihi:[/QUOTE]

Jeg er nu mere nervøs for hvordan hun bærer sig ad med at komme omkring … når hun kan få en pote til at blive en masket killing hvad ser hun så når hun feks kører bil :uha:

Tænker lidt… Det der underlag jeg lige kaldte et uldent tæppe - er det en kat? For er vi så her vidne til noget katte-putning mellem to, der normalt ikke putter?

(Ja, det er nok lidt søgt - jeg ER også lidt træt!)

Jeg kan ikke se nogen pote - derimod ser jeg noget, der ligner to små mørke ører og en cremefarvet nakke og ryg (som på en masket killing) til hójre i billedet.

Jeg ser en pote hvor resten af katten mangler, eller næsten :smiley:

Det er en RIGTIG GOD ting, at du har bestilt et par nye briller!!!
Nu har jeg siddet og stirret løs fra flere forskellige afstande og vinkler - og billedet er stadig “bare” en hvid pote med de sødeste sorte trædepuder…

Ser du et andet foto end vi andre ??? :slight_smile:

Jeg ser også en fin hvid pote med mørke trædepuder :?

Hmmm - jeg kan stadig ikke se det… Mon ikke Pia kommenterer billedet igen :?

Det er skam en pote, nemlig Paulatuks :slight_smile: Og det uldne under poten er hendes hale :høhø: sådan ser man altså ud når man går fra killingepels til voksenpels og lige er tørret efter at have dyppet den i havedammen, så crepper man nemlig så fint :wink:

Jeg sad og pladrede katsk med en anden, og vi var absolut ikke enige om det var normalt at man havde sorte trædepoter på hvide poter, og så var det jo nærliggende at foreligge det for jer :slight_smile:

Tak for forklaringen :slight_smile:

Her er tøsen med poten :wink:

Vi er nu meget (U)normal her ned ved hos os, da vi har nogle sort hvide damer der har sorte trædepuder på hvid pote :wink:

:lol: Altså Camilla, om ikke andet, så højnede du lige underholdningsværdien i aften, med mange mange %. Fik mig altså en kæmpegriner over dine indlæg … sorry for pokker :surrender:

Pia det er en dejlig nusseklar dejlig pote hun holder sig hende Paulatuks :love2: