Er der nogle kreative sjæle?

Jeg har det her problem med Charlie at han fryser virkelig meget, når vi går udenfor. Hvilket resulterer i at han tisser og laver nr 2 inde. Han har en sweater, men den er ikke varm nok…:frowning:
han er alt for lille til et dækken. Hans sweater er os for stor, så nogle gange går han ud af den…:øhmm:
Men så er der den her…:

Men er godt nok ikke særlig kreativ og har heller ingen symaskine…
Tips og råd kan godt modtages :slight_smile:
og og og og…
hvis nogle ville være så søde, at lave den? (mod betaling of course). Men ellers er råd og tips også fint nok…

Mål på hunden… Pris afhængig af materiale… har lavet MANGE dækkener, så det kan vi sikkert sagtens finde ud af.

Okay… Hvor er du sød… Tænkte på Fleece…? måler, når Lasse kommer hjem, for Charlie er lidt lalle nu…:tihi:

A: (Fra bystbenet til halerod): 27 cm
B: Leng om Tver over ryggen, from the Albu Albu: 23 cm. [LEFT]C: Avstanden fra nakken til haleroten: ca 25 cm…

[/LEFT]

Virker det helt urealistisk?

Næ… jeg kigger lige på det… men det er et meget anderledes mønster end det jeg plejer at bruge :slight_smile:
Kan jeg få målet rundt om halsen også? og hele vejen rundt om mavsen der ba forbenene…
Hvilken race er det?

Jeg har noget fleece… jeg har også noget imiteret lammeskind… man kan jo kombinere…
Er det en han eller tæve? Og hvilken farve er vappen? bare så jeg har noget at rette mig efter mht farver :slight_smile:

[quote=Ann K;503175]Næ… jeg kigger lige på det… men det er et meget anderledes mønster end det jeg plejer at bruge :slight_smile:
Kan jeg få målet rundt om halsen også? og hele vejen rundt om mavsen der ba forbenene…
Hvilken race er det?

Jeg har noget fleece… jeg har også noget imiteret lammeskind… man kan jo kombinere…
Er det en han eller tæve? Og hvilken farve er vappen? bare så jeg har noget at rette mig efter mht farver :)[/quote]

Okay… Hvilken retter du dig efter? Fordi så må du da os bare gøre det efter den… :thumbup:

Halsen: 19 cm
mavsen: 28 cm…

Det er en papillon, og en hanhund…

Okay… jeg går lige mine gemmer igennem :slight_smile:

Tak… :thumbup:

Blander mig lige :slight_smile:
Jeg vil anbefale at lave dækkenet i to lag, det yderste både vind- og vandtæt (f.eks. bævernylon), og det underste varmt (og ikke syntetisk).

[quote=Mega;503305]Blander mig lige :slight_smile:
Jeg vil anbefale at lave dækkenet i to lag, det yderste både vind- og vandtæt (f.eks. bævernylon), og det underste varmt (og ikke syntetisk).[/quote]

Det er helt okay…
Ann, kan du evt. give en ca. pris på et tidspunkt…

Det er så irriterende, at man ikke kan få ham til at tisse ude, fordi han fryser sådan… hans sweater er jo ik særlig varm :frowning:

Til sådan en lille dims skal jeg ikke bruge meget stof, så det du betaler for er min tid… til at lave mønster og sy… pris vel ca 15o kr…

Super … :slight_smile:

Så er der billeder :slight_smile:

Dækkenet er grønt og mørk violet… stoffet kan imprægneres og er derefter “bygetæt”…
Jeg har sat en ring i på ryggen… så må du selv vurdere om du tør bruge dækkenet som sele også. :slight_smile: Det kommer meget an på, hvordan din hund går i snor :wink:

hvor er den fiin :thumbup:

[quote=Ann K;504111]Så er der billeder :slight_smile:

Dækkenet er grønt og mørk violet… stoffet kan imprægneres og er derefter “bygetæt”…
Jeg har sat en ring i på ryggen… så må du selv vurdere om du tør bruge dækkenet som sele også. :slight_smile: Det kommer meget an på, hvordan din hund går i snor :wink:

[/quote]

Hvor er det flot lavet:thumbup: