Er der nogle Thy-boere?

Er der nogle her på kattegale der bor i Thy eller i dets nærområde?

Jeg skal jo snart en hel uge til Thy med nogle venner. Vi skal i sommerhus og hygge og bade. Men jeg tænkte at hvis der nu var nogle kattegale der boede i den del af Jylland, så var det jo nææææsten lige før man skulle finde ud af noget med et besøg et par timer :slight_smile:

Det er jo ikke så ofte at hende amar´kaneren ligger vejen forbi det jyske :slight_smile:

Thy - nej, men bor ikke langt derfra (selvfølgelig afhængig af, hvor i Thy i skal være)

Nej bor heller ikke i thy, men i Struer… Så hvis du vil køre lidt efter det, er du da velkommen til katte nus her…

Vi bor vidst et par kilometer fra noget der hedder “Vor Bør” Eller i hvert fald siges sådan for det staves vidst ikke sådan Gg

Nåja! Efter kig på krakkeren. “Nørre Vorupør”

Jeg kan huske vi cyklede sidste år. Der er 10 min. på cykel til stranden, og der var vi inde og kigge på “Stenbjerg Redningsmuseum”.

Så jeg går ud fra at vi er i landsbyen Stenbjerg, i lokalområdet Nørre Vorupør, i Thy

Hold da op. Det er en del at holde styr på.

Men Vibeke - jeg kan desværre ikke køre efter det. Jeg har ikke bil. Og jeg gætter på at turen er lidt lang at tage på cykel :smiley:

[quote=Gry Gressbakken;217906]Vi bor vidst et par kilometer fra noget der hedder “Vor Bør” Eller i hvert fald siges sådan for det staves vidst ikke sådan Gg
[/quote]

:tihi: :tihi:

Kender udemærket Vorupør. Der har vi camperet i mange år. Det er virkelig et dejligt sted - se selv her Facebook

Hvornår er du der?

[QUOTE=Gry Gressbakken;217906]
Men Vibeke - jeg kan desværre ikke køre efter det. Jeg har ikke bil. Og jeg gætter på at turen er lidt lang at tage på cykel :D[/QUOTE]

Så er det nok en god idé, at specificere det mere end Thy :smiley:
Der er unægtelig nogle store afstande ovre i det jyske :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;218101]Så er det nok en god idé, at specificere det mere end Thy :smiley:
Der er unægtelig nogle store afstande ovre i det jyske :)[/quote]

Jeg kan fortælle at det tager en times tid at køre hjemme fra os til Vorupør, mens det kun tager 15-20 minutter at køre på den anden side af Draget (den sydlige del af Thy) - så ja afstandene er pæne herovre.

Vivi… Nu hun har skrevet Nr. Vorupør er det meget lokaliseret. Ca 25 km fra Hanstholm, ca 20 km fra Thisted og ca 90 km fra Struer -høhø

Så jeg går ud fra at vi er i landsbyen Stenbjerg, i lokalområdet Nørre Vorupør, i Thy

Sådanner! :slight_smile:

Men ja det kan jeg godt se. Selvom det ser småt ud på kortet så er det faktisk forholdsvis langt. øv!

jeg skal være der fra 25 juli til 1 august. :slight_smile:

Så det bliver en dejlig lille uges tid :slight_smile:

Det er uge 31 kan jeg regne ud. Vi er der først uge 32 (i vores nye campingvogn - med det grimmeste fortelt -LOL )

aj øv hvor ærgeligt!

Hvilken dag tager i hjem? Vi lister nok derop lørdag til middag og aller senest søndag

:tihi:

ja… jeg…

Thybo er mit ene efternavn

LOL!