Er det billigt eller?

Hej

Jeg hast købt 12xrc mother & baby på zooplus.se til 199 svenske - svarende til ca.145 dk, er det ok pris eller kan det gøres billigere? Og hvornår skal de små på Bakken efter indtagelsen? Er det sådan lige 20 min efter eller er det først imorgen det er kørt gennem systemet ? :see_no_evil:

1 Synes om

1 Synes om

Det er en ganske fin pris på dem. De skal have en bakke ind når du begynder at fodre med fast.

Det ser da ud til at falde i god jord :slight_smile: Ellers skulle man sige: sultne maver :wink:

Kattebakke on the Way :+1:

Ja de helt vilde med det :crazy_face: jeg havde købt i en anden (fysisk) butik først her i Sverige til 25,- pr. Pose… men der er også mindre indhold i, så umiddelbart tænker jeg det okay billigt, men kunne jo være der var andre steder med andre priser :hugs:

1 Synes om

Så der også samlet et kradsetræ til dem :clap: og nå ja… i dag er de 1 mdr. Gammel :denmark::clap::clap:

1 Synes om

6 Synes om

Og som altid, er det banditten der undersøger først :rofl:

8 Synes om

Mor-mis kan også stadigvæk godt lege :love_you_gesture:

10 Synes om

Måske skal du overveje indtil videre at tage den øverste del af kradsetræet af, hvis det ellers kan lade sig gøre. Eller hvad siger de erfarne opdrættere? Det er slet ikke sikkert, de kan kravle derop endnu, men jeg synes, jeg har hørt om små killinger, der er faldet ned og er kommet til skade.

I hvert fald vil det nok være en god idé at fjerne musen i elastiksnoren, når de begynder at kravle så højt op selv. Også selv om mormis er glad for den. De kan blive viklet ind i den, hvis uheldet er ude.

Du kan altid tjekke, om den tyske Zooplus (zooplus.de) er billigere. Selv om der er høje fragtomkostninger, er det ofte billigere alligevel.

Hvis jeg var dig, ville jeg klippe den der dims som sidder i en elastik af træet :slight_smile:

Jeg kender en opdrætter som måtte rede en killing fra kvælning, da den fik den snoet om halsen.

Jeg kan sagtens tage øverste del af kradsetræet fra, jeg har selv tænkt tanken at de måske kunne falde ned men tænkte at jeg ville vente og se, men når flere kattefolk tænker det samme, så gør jeg det… better safe than sorry :relaxed:

1 Synes om

Forresten, de små gik godt til den igår med maden, men nogle timer senere fik de en ny portion som de overhovedet ikke ville i nærheden af🙄 er det fordi en enkelt gang om dagen er nok og mætter så meget? For de ville godt die?

Desuden lå der en sød lille tissetår i deres bakke da jeg vågnede imorges :clap: kan de virkelig være så hurtige til at lære det? Det var 100% ikke mor der havde været der for hun tisser kæmpe tåre :grimacing:

Er det godt at blande kaffefløde i deres mad? :smiley_cat:

Nu er det jo kun mig, der har tænkt det indtil videre, og jeg har slet ikke noget at have det i, for jeg har ikke (haft) killinger :slight_smile: Derfor håbede jeg også, der var nogle af de lidt mere erfarne, der ville byde ind med det.

Jeg mente nu elastiksnoren :slight_smile:

Ja, og den kan jeg også godt stå på mål for :slight_smile: Men hvad tænker du om højden på træet? Får dine killinger lov at kravle så højt, når de er så små?

Killinger her fik bare træet i fuld højde- mener det var omkring 180 cm. her.
De kravlede kun til første hylde, som helt små- og kom så langsomt op i højden med alderen- ellers noget blødt under træet- gjorde vi da en missemor insisterede på at de skulle være i hule nederst på træet, da de var helt bette.

1 Synes om

Forstår godt tanken med snoren… jeg overveje at gøre træet mindre og snoren bliver derved fjernet hvis det er… men jeg tænker lidt at de slet ikke, foreløbig, kommer i de højder… jeg holder øje med dem og ser hvor modige de tror de skal være og kan så,hvis nødvendigt, skille træet delvist ad :relaxed: Tak får råd :relaxed:

1 Synes om

Måske @_DK_Sugieh vil dele er billede af en af hendes killinger i toppen af et kradsetræ :wink::scream:

1 Synes om