Er det billigt eller?

Beklager lige min begejstring :grimacing:
Som jeg skrev tidligere, vågnede jeg op til en lille tissetår i kattebakken​:+1: Idag da jeg kom hjem, serverede jeg kattemad igen, den mindste gik til den med det samme,de to andre er ikke interesseret… ca.15 min efter den mindste havde spist færdigt gik han på Bakken og lavede STORT… han vandrede rundt og kradsede lidt i Bakken først og smagte lidt på gruset (ikke klumpede) og vupti, så satte han sig ned :clap::clap:
Altså intet overgår fødslen af mine piger og deres 1.skridt, 1.ord. Smide bleen osv, men jeg er da lidt stolt,tænk at sådan en lille fyr bare ved hvor varen skal leveres :see_no_evil:

14 Synes om

Mine er jo ca samme alder og ja de er også renlige.
Når de skal og missemor ikke er der til at klare ærterne, så både tisser og skider de og dækker det til.

Det er instinkter, men ja det er da fascinerende at de fatter det så nemt. For ikke at sige megapraktisk :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Ja, det utroligt de bare ved det og virkelig praktisk :+1: jeg vidste godt at katte generelt er gode til det, men det chokerede mig nu alligevel :hugs:

1 Synes om

Nej, de får først adgang til kradsetræerne når de er omkring 6 uger :slight_smile:

1 Synes om

Jeg skal nok finde billeder men skal lige til min PC så de kommer i morgen :slight_smile:

2 Synes om