Er det en naturlov ? Opkast efter gulvvask

Hvordan kan det være at når man nu endelig har taget sig sammen til at vaske sine lyse ubehandlede trægulve -engel …så syntes samtlige katte at NU skal der brækkes hårboller op til den store guldmedalje.

Sig mig er det en naturlov Gulvvask=opkast :?:venter:

Det tror jeg det er, her brækker de sig også i stor stil når jeg har vasket gulve :doh:

[quote=Chicabee;433293]Hvordan kan det være at når man nu endelig har taget sig sammen til at vaske sine lyse ubehandlede trægulve -engel …så syntes samtlige katte at NU skal der brækkes hårboller op til den store guldmedalje.

Sig mig er det en naturlov Gulvvask=opkast :?:venter:[/quote]

Ja, ja - hører ind under den samme lov at man skal: på bakken her og nu mens den er ved at blive renset, og at der skal spises før tallerkenen når gulvet :høhø:

…og samme lov som, at man skal hoppe op i sengen og lægge sig til rette,
mens sengen er ved at blive redt :rulleøjne:

[quote=Charlotte Oeh.;433301]…og samme lov, som at man skal hoppe op i sengen og lægge sig til rette,
mens sengen er ved at blive redt :rulleøjne:[/quote]

Præsis

[quote=Charlotte Oeh.;433301]…og samme lov, som at man skal hoppe op i sengen og lægge sig til rette,
mens sengen er ved at blive redt :rulleøjne:[/quote]

Måske katte er modstandere af redte senge ? Jeg har mere end én gang ventet med at redde senge pga der la en sød misling og sov skønhedssøvn. :ups:

Du har nok ret. Jeg har bare sådan en tåbelig teori om, at jeg har mindre
pels på tænderne om morgenen, hvis sengen har været redt i løbet af
dagen :høhø:

Det har jeg også :smiley:

[quote=Charlotte Oeh.;433305]Du har nok ret. Jeg har bare sådan en tåbelig teori om, at jeg har mindre
pels på tænderne om morgenen, hvis sengen har været redt i løbet af
dagen :høhø:[/quote]

Jeg tror ikke det er en tåbelig teori, jeg har det ligesådan.

[quote=Charlotte Oeh.;433305]Du har nok ret. Jeg har bare sådan en tåbelig teori om, at jeg har mindre
pels på tænderne om morgenen, hvis sengen har været redt i løbet af
dagen :høhø:[/quote]

Nej sådan hænger det ikke sammen - du skal tage klistret af tænderne inden du går i seng - det eneste der hjælper på pels tænder :slight_smile:

Måske vi alle skal læse denne side ? :høhø:

Åh, afsløret …du mener noget med at børste tænder :ups:

Jeg har ellers flittigt børstet kattenes tænder igennem lang tid, men lige
lidt har det hjulpet. Måske jeg skal gå over til at børste mine egne :klapper:

[quote=Charlotte Oeh.;433315]Åh, afsløret …du mener noget med at børste tænder :ups:

Jeg har ellers flittigt børstet kattenes tænder igennem lang tid, men lige
lidt har det hjulpet. Måske jeg skal gå over til at børste mine egne :klapper:[/quote]
Måske du kan sove med tandbeskytter istedet ? :cool:

Har prøvet - svært at trække vejret, han vejer 9 kg og fnugger :cool:

Samme naturlov når man render rundt og kvepper (lydene inden man kaster op)…for at finde det ene gulvtæppe der findes i huset.
Eller samme naturlov der gør man skal på kattebakken når gulvet omkring er vådt…her skal de omkringværende misser også altid enten bimmelimme eller bummelumme når jeg sidder på mine skurrekoneknæ og tømmer kattebakke OG…når de skal vaskes rene OG gruset er fældt op andetsteds så skal man SÅÅÅDAN bare på potten…også selvom det er i bakkens låg eller i en spand.
Kyllerne der slæbes ind fra haven (gennem to kattelemme) SKAL også fortæres på det føromtalte eneste tæppe…men gult æggeblommeplet matcher også SÅ pænt til hårbollefarven :høhø:

Her bliver der altid kastet op på et af de ganske få tæpper, vi har. Kan de da for søren ikke sørge for at ramme enten noget trægulv eller nogle fliser, når det nu dækker 90% af gulvarealet herhjemme :venter:

Lad mig gætte…Jane har MCO -LOL

Jah joh, 2 stk. i hvert fald, men jeg tror faktisk ikke, det er dem, der er værst lige med det.

:inlove::inlove::inlove:

Her kan min Silke-pige desværre slet ikke deltage - hun gør ingen af tingene

:fløjte: :fløjte: :fløjte: :fløjte:

Man kan også gå helt ind under sengen midt om natten og lave bræklyde! For så er man sikker på at ens “moar” er oppe på ingen tid - bare fordi der er lidt højluvet gulvtæppe!

Oplever også at tæpper er gode til opkast - de suger så dejligt. Og rene kattebakker SKAL benyttes med det samme. Jeg har rent faktisk en, der kan finde på at beklage sig højlydt indtil bakken bliver renset, hvorefter han veltilpas sætter sig til rette. Og hvis man er lidt for lang tid om at hælde vådfoder op, så kan man da lige gnave lidt i mors fødder for at sætte fut i hende!

Åh jo, og så er der jo også det der med at ekstra lækre og fedtede godbidder bedst spises på… tæpperne!