Er det en siatalerting eller mandeting?

Min gamle orientalerhan gjorde det, og Bruno gør det. Knalder sit hoved ind imod min hånd, imens han åbner munden lidt, så jeg får den fulde glæde af fornemmelsen af spyt, tænder, voldsom spinden der lyder som RAH-RAH-RAH, samt selvfølgelig den dejlige rådne ånde af de tre sidste måltider. Jeg har ikke oplevet andre katte gøre det, heller ikke mine pigemisser, som også er / har været siatalere. Er det mon en mandeting eller en siataler-ting?

mvh. tina

Diego (coon) gør det også :slight_smile:

Muffe gør det - dog helst ved vores tæer :wink:

Arthur gør det.
Scarface gør ikke. (Men ok, han er også en tøsedreng. :tihi: )

Mikkel vores gamle kat gjorde det altid :slight_smile: Og han savlede når han sov :smiley:

Bailey har også en tendens til det. Han er siatalerdreng. :wink: De andre katte (husmisser og siatalere, både han- og hunkræ), jeg har haft, har ikke rigtigt gjort det.

Jeg genkender det også fra mine Maine cooner :slight_smile:

Yankie gør det (skovkat)
Shaker gjorde det i stor stil (Coon-blanding)

Begge drenge :slight_smile:

Cognac gør det en smule, men ikke så vildt som de andre (Coon-blanding, hunkat)

Altså Sparta gør det i en lille bitte grad, dog ikke så voldsomt som Mikkel gjorde det :slight_smile:

Jeppe, der huskat, gør det også, især når jeg sidder ved spisebordet og læser skal mine briller have en ordentlig omgang:)

Fie snesko gør det - hun er MEGET pige men med siam i et sted bagud :slight_smile:

Herhjemme er det kun Theo der gør det, så måske er det en drenge-ting…:?

Ozzy gør det, han HAMRER hovedet ind i ens hånd når han er “DAAAJLIG”. Jeg har egentlig ikke tænkt over om han savler imens, men han spinder så ruderne klirrer L

Nu har jeg jo kun drenge-siatalere, men Adelie kan altså også godt stange så en ged ville være misundelig. Hun er så bare “deltids-siataler med krøller” L

Arnold (huskat) gør det. Og han gør det meget!
Jeg kan så lige hilse og sige, at med slem graviditetskvalme + dårlig katteånde og savl. Puuuuha :besvimer: :surrender1:

Det lyder da rimelig meget som om, det er en mandeting - med nogle enkelte tøser imellem :wink: Det er lidt sjovt, synes jeg…

mvh. tina