Er det her normalt; frankenstein katten (film klip)

http://www.bt.dk/bttv/clip/19077

Hvad hulen sker for den kat her :uha: Den får et chok eller hvordan :? Har da aldrig nogensinde set en kat reagere sådan

Ja den skræmmes… jeg ved ikke hvad der skræmmer den… jeg har heller aldrig set det før - men unormalt vil jeg ikke kalde adfærden. Interessant snarere. Katte finder jo på ting… Tara fx strækker sig ved at stå på bagben og strække forbenene op ad - lige som jeg gør… Det skræmmer mig hver eneste gang, for det ser spooky ud. Skal se om jeg kan filme det en dag:-) Det er en ting hun har fundet på - måske pga hendes gigt? Det kan være at “normale” stræk gør lidt ondt

-xxrotflmao Eeeejjj, et herligt syn.
Jeg fandt faktisk lige en “Frankenstein cat part II” på You Tube… En hvid kat, der gør nøjagtig det samme… og hér er det ret tydeligt, at den egentlig ikke er rigtig bange - men bare fuldstændig overgearet og helt vildt legesyg. :høhø:

//youtu.be/jofKu7-8uQQ

Jeg tænkte også mere legesyg end skræmt, da jeg så videoen. Den måde den holder halen på er meget karakteristisk for katte, der er i legehumør. Vores egen Olle gør det samme, men han går dog ikke på 2 ben. Hvis katten er skræmt, så vil halen se ud som en piberenser i stedet.