Er det ikke tid til en musiktråd

syntes det er længe siden der har været en musiktråd her og jeg er bare blevet helt vild med den her, den får mig godtnok igang med at bevæge min lille drengede mandekrop og benene kan bare ikke holde op med at tampe løs til takten i den sang

//youtu.be/OPf0YbXqDm0

åhhh må indrømme jeg faktisk kun høre musik når jeg kører bil, herhjemme er tv tændt ind imellem men mest nyder jeg stilheden. Måske det forandre sig igen - men siden jeg flyttede hertil har jeg seriøst nydt stilheden i store mængder. Den giver ro og er stress afslappende. Burde måske sætte en cd på og fjante rundt til rengøringen - det sker men ikke tit. En anden del af det er nok den mega dårlige radioforbindelse og ja jeg har jo ikke forstand på at få den på antennenettet

netradio er vejen frem

Fedt nummer Johnny, nutid møder 70’er funk :ok:

Tre numre jeg lytter en del til for tiden, er disse…

//youtu.be/Sux8P6BvhxY

//youtu.be/Gz2GVlQkn4Q

//youtu.be/ffldMPq2GmM

& så har jeg i denne uge “opdaget” P5, så får hørt en masse musik jeg ikke har hørt længe, eller slet ikke hørt før. :thumbup:

Læækkert nummer :thumbup:

Enig! & godt at danse til :ok: Deres andre numre, er ikke helt så dansevenlige, men stadig gode. Var til koncert med dem i sommers & håber at komme det igen.

Ham her har jeg også fået hørt en del gange…

//youtu.be/5RrkTrs2A5Q

//youtu.be/0DpzDxBCF94

Og generelt alt med Marie Key. :hjerte:

Dette nummer hørte jeg meget sidste år, hvor jeg gik gennem en rigtig svær tid.
Så synger hun:
Måske er de her dage nogen vi husker, som dem der satte os fri
Og det ramte mig enormt meget.
Det er bare et smukt nummer.

TV 2…de kan bare blive ved…og den her kan jeg rigtig godt lide :slight_smile:

Jeg er, og har altid været, til det melankolske og her er et par stykker jeg har hørt meget den sidste tid:

Et dansk nummer jeg kun opdagede fordi mine naboer spillede det en del

//youtu.be/fjD0lxb7Xoc

Fundet på lydsiden til The Walking Dead i et af sæson 4’s favoritafsnit

//youtu.be/DaH4W1rY9us

Og så er jeg så blasfemisk, at jeg synes denne version er bedre end originalen med Ed Sheeran

//youtu.be/gDNMb0q_xTY

Og så er der jo Lorde. Hører hendes album Pure Heroine på repeat her til aften.

//youtu.be/P_WyB1Yunqw

[QUOTE=Tea;1227683]Og så er der jo Lorde. Hører hendes album Pure Heroine på repeat her til aften.

//youtu.be/P_WyB1Yunqw
[/QUOTE]

Den er GOD…og hvem tror du jeg har fået mit navn fra…Hilsen hans Kongelige Royal :smiley:

Jo…den er mig :smiley:

Elsker denne …

[video=youtube_share;MYSVMgRr6pw]Hozier - Take Me To Church - YouTube

og ham her

//youtu.be/pB-5XG-DbAA

Jeg er bare til dybe mandestemmer :slight_smile:

//youtu.be/7PCkvCPvDXk

Bliver så glad. :smiley:

er osse begyndt at rålytte til den her, syntes den er så melodisk så det gør noget og så syntes jeg videoen er rigtig god og lidt anderledes

//youtu.be/lp-EO5I60KA

Jeg kender overhovedet ingen af navnene eller sangene - må skyldes, at jeg aldrig hører radio :tihi:

Til gengæld har jeg så et hav af CD`er som jeg hører flittigt - altså rigtigt hører, ikke bare som baggrundsstøj :høhø:

Det eneste radio jeg hører er når jeg er passager i enten min brors eller min fars bil og så den smule der kan høres på arbejdet igennem diverse støj. Så “min” musik opdager jeg andre steder - primært på lydsiden til det jeg ser i tv :slight_smile: - det er sikkert derfor jeg først opdager mange hits længe efter de har hittet hos alle andre :tihi:

Jeg er just blevet præsenteret for denne video - ikke ny, men jeg grinede min r… i laser.

//youtu.be/tKuSueg0Um4

Og hold godt øje rundt omkring - tøffe, fetterlein, emil thorup osv

Den er i stil med

//youtu.be/K42KUNXLq9o

Begge del er fra zulu awards

Nogen der så MGP i aftes ?
Jeg kan faktisk rigtig godt li’ den der vandt.

[QUOTE=Alice;1228774]Nogen der så MGP i aftes ?
Jeg kan faktisk rigtig godt li’ den der vandt.[/QUOTE]

Jeg så kun da de gennemgik de 10 sange og så da vinderen blev kåret - den var da en af de bedre, hvilket der efter min mening ikke hørte så meget til :smiley:

Den slags meget støjende musik og høje skrig og skrål er ikke lige mig :S

The show must go on… derfor hører jeg denne meget pt :wink: