Er det ikke tid til en musiktråd

Lidt fredagsguf :jubiii:

//youtu.be/FrkMjt--3Ds

http://www.dr.dk/p4kbh/sommerfonk/sommerfonk-3

Han er gangster, hun er forelsket. De gifter sig, og han dør til sidst. Sangen her, hvor han frier, hedder Kaala Rey og det betyder “Sorte hjerte”, og den handler om, hvordan hun mister sit livs kærlighed til den kriminelle sorte undergrund og hun kan bare se til, indtil alt i verden er sort og alle livets farver væk

Så er jeg snart klar til Niel Diamond koncert :thumbup: Vi vil gerne høre bl.a…:

//youtu.be/7Q3m1koy-Mk

  • og mange andre gamle hits :slight_smile:

Jeg misunder dig … har du set filmen The jazz singer ?

//youtu.be/Tej43-xxavw

For meget, meget længe siden :slight_smile:

[QUOTE=Susanne W;1251015]Så er jeg snart klar til Niel Diamond koncert :thumbup: Vi vil gerne høre bl.a…:

//youtu.be/7Q3m1koy-Mk

  • og mange andre gamle hits :)[/QUOTE]

Ja, han er en af de rigtig gode :thumbup:

Jeg har en enkelt CD med alle hans gode, gamle numre - især er jeg vild med “Play me” og “Beautiful noise”, mon han også giver dem til koncerten ?

Heldige rad :høhø:

Tænd discokuglen, jeg trænger til at danse, bytur eller privatfest, bare der er masser af god musik (ifølge min smag).

//youtu.be/VyAHULpMXKQ

//youtu.be/9UaJAnnipkY

//youtu.be/_JoZS6LgqYI

//youtu.be/7EjfbyCpAxA

//youtu.be/FcUmIRw0N5w

//youtu.be/IQKULV_dR3E

//youtu.be/KaeCnGOaE98

//youtu.be/GXFSK0ogeg4

//youtu.be/A_sY2rjxq6M

//youtu.be/mkBS4zUjJZo

Ej og så må man kun lægge 10 videoer op, så jeg måtte slette to. :thumbdown:

Did he ever! Jeg er dybt imponeret. Manden er 74 år gammel, og han blæste stort set teltdugen af O2Arena straks han stod på scenen, startede med I Am A Believer, og hele hallenstod op det næste lange stykke tid. Lidt senere fik han igen hele salen - hele salen! - op at stå og skråååle med på Red, Red Wine, og derefter Beautiful Noise. Jeg skal se om jeg kan låne en snip af lidt af det Claus optog på sin mobil. 2 timers koncert for fuld udblæsning - ingen pause, og ikke på noget tidspunkt så man ham henne og drikke af en flaske vand. Der var alt udsolgt, og der kan altså sidde 20.000 mennesker i O2 - han sluttede af med Cracklin Rose, Sweet Caroline og Coming to America, der udviklede sig til rent Sing Along med Neil Diamond :høhø: Hold nu op det var godt :thumbup:

Godt at høre, at koncerten levede op til jeres forventninger :thumbup:

Ja, mange af de gamle drenge kan skam endnu - her tænker jeg også på Cliff Richard, som bliver 75 til oktober.

Ham har jeg været så heldig at se et par gange - men det er godtnok nogle år siden efterhånden :tihi:

MCOernes favoritsang pt

Amerikaner er man vel i sine rødder :rock:

Åh den er Så sød :smiley:

jeg har alle dage været vild med johnny madsens musik og hans finurlige og sjove tekster, men for dælen da hans nye sang her går da om noget ind under huden på mig, en helt igennem rørende tekst, han kan jo godt den gæve vestjyde
//youtu.be/kf5g_E-28hg

Et af øjeblikkets store country radiohits herovre:

//youtu.be/Go7gn6dugu0

//youtu.be/57tK6aQS_H0

//youtu.be/FhYaFplWam0

//youtu.be/CfihYWRWRTQ

//youtu.be/ah-tui1ubnU

//youtu.be/HzZ_urpj4As

//youtu.be/7EjfbyCpAxA

//youtu.be/8BRdY0NR08g

//youtu.be/COiIC3A0ROM

//youtu.be/39mbPPCm5Kg

//youtu.be/-ojHWQrm4UM

Hvem savner da ikke MP - den gamle Faith no more fronter :thumbup:

Jeg har lige opdaget Highasakite, og er helt vild med Since Last Wednesday :smiley:

//youtu.be/1GZHB0v7y6w

//youtu.be/42uphHWxmFU

Jeg håber at når engang Claus skal begrave mig, så bliver det med samme skæve smil ved tanken om alle de gode stunder da vi var unge (og senere hen!) :slight_smile: Florida-Georgia Line - igen…!

:hjertekat: :jubiii::hjertetildig: :klappe: :hjertekat:

//youtu.be/H9m78ErwFjg

EA har godt nok lige postet videoen… men jeg er vild med den måde man bruger sangen til at vise et tidsforløb…

//youtu.be/Ce_BXD_ONQ8

[QUOTE=Ann K;1264491]EA har godt nok lige postet videoen… men jeg er vild med den måde man bruger sangen til at vise et tidsforløb…

//youtu.be/Ce_BXD_ONQ8
[/QUOTE]

Meget enig, jeg elsker når film indeholder den slags perler! :hjerte: :thumbup: The Graduate har også nogle sceneskift der er virkelig flotte.