Er det mig der er helt væk her?

Der bliver snakket om lukket fora nederst på siden… Kan intet se?
Der bliver snakket om et brok forum… Kan intet se?

ER JEG BLIND???!? -ked -græd

Nej du er ikke blind - det er det “gamle” forum … Før dette. det var ikke helt optimalt, så dette blev opbygget, for at skabe et bedre forum ;-)))

Hjalp det lidt på forståelsen??

;-))

nej , du er skam ikke blind, inden dette forum kom op at kører sad vi på et andet forum lidt ala det her og flere af trådene derfra er bare flyttet herover, men den låste del er ikke flyttet med, den er lagt i bero

nej du er ikke blind… og dog ?? -engel

nej sagen er den at det her forum blev startet af MB som alternativ for alle dem der blev frosset i første flodbølge…

efter lidt tid, så fik vi ideen til det her selvstændige forum som vi selv ejer… og det gik jeg og gemalen så igang med at oprette…

men da vi var ved at være færdige - så var der over 3000 poster i det gamle forum og de var fordelt på et enormt antal kategorier… herunder BROK og et lukket forum der var beregnet til at kun dem der var på forummet skulle kunne se det…

men da vi åbnede Kattegale her, så eksporterede gemalen og jeg hele det gamle forum over i dette forum og så lavede jeg en masse flyttearbejde så emnerne landede i de kategorier vi havde besluttet os for der skulle være herinde…

så derfor kan du få steder se referencer til noget der hører til det allerførste forum - det eksisterer blot ikke mere hvorfor du ikke kan se det -høhø

så det er såmen derfor

knus og -pote dask

Puha, sad jo her og blev helt bange GG

Tak for jeres svar.