Er det også hende?

Jeg ved man ikke skal male en vis herre på væggen - og jeg indrømmer at jeg sikkert ser spøgelser af og til… MEN jeg sad og kiggede på dyrenettet og faldt over en salgsannonce for en hundehvalp. Billedet kunne godt være taget hos “hende”

Nogen der kan huske, hvilke hunde hun har?

Jeg ved ikke om jeg må sætte link ind her, men jeg vover altså pelsen, så i kan se annoncen.

Annonce nr. 35089 under Århus Amt

hvilken en af dem er det ?

Annonce nr. 35089 under Århus Amt i “sælges”

Det er annoncen med billede af et skur

Heeey - nu slettede du linket…

Ja det kører rigtigt for mig i dag… NOT :slight_smile:

linket er her http://www.dyrenettet.dk/Annoncearter.asp?art=2&type=annoncer

Jeg har lige kigget annoncen, og jeg tror ikke det er hende…

Så vidt jeg husker, så har hun lab. retriver (gul) og hvalpene er af små racer.

Døren ind til legehuset står åben - hvilket den ikke ville gøre, hvis der var katte derinde…

Meen det er så min tanke HE HE

Jeg mener bare at hun har anskaffet sig flere hunde af både lille og stor størrelse. De skulle være på det husmandssted hun har lejet til heste. Tænker bare om de hunde går alene der uden menneskelig kontakt :frowning:

Ja det kan jeg godt se… Hmm jeg ved det ikke, men jeg vil virkeligt håbe, at det ikke er sandt (misforstå mig ikke)…

Jeg havde kontakt til en i går, der sagde, at hun lige har haft et kuld lab til salg. Jeg kan sætte dig i kontakt med hende hvis det er - hun skrev til mig på kattegalleri - tror hun hedder Anne???

Hun nævnte også to knapstrupperheste, fra et velkendt opdræt i Dk - hun havde advaret opdrætteren af hestene efterfølgende - Anne altså:-)

Jeg kunne i retten se kattehandlerens mobil, da hun skulle slette fotos - der var foto af en lys hest - måske en Pippihest - og en labradorlignende hund. Det er selvfølgelig ikke beviser for noget som helst - men jeg tror bestemt på rygterne om, at hun er på vej tilabge til hundene - der er PENGE i hvalpe.

Jeg tror sagtens denne annonce kunne være hende. Og ja døren kan da let stå åben, når kattene enten ikke er i denne bygning eller - hvis det er på Gelbrovej - går i træskure bag huset…

K

Nej nej, jeg er helt med på, hvad du mener :slight_smile:

Jeg er bare dybt bekymret for at der går heste og hunde (+hvalpe) alene på et sted, hvor der ikke bor mennesker, men måske kun et “besøg” en enkelt gang om dagen for at fodre dyrene…

[quote=Marianne K;56327]Nej nej, jeg er helt med på, hvad du mener :slight_smile:

Jeg er bare dybt bekymret for at der går heste og hunde (+hvalpe) alene på et sted, hvor der ikke bor mennesker, men måske kun et “besøg” en enkelt gang om dagen for at fodre dyrene…[/quote]

jeg er enig med dig. det er dybt en bekymrende tanke… :frowning:

[QUOTE=lenschow;56326]Jeg havde kontakt til en i går, der sagde, at hun lige har haft et kuld lab til salg. Jeg kan sætte dig i kontakt med hende hvis det er - hun skrev til mig på kattegalleri - tror hun hedder Anne???

Hun nævnte også to knapstrupperheste, fra et velkendt opdræt i Dk - hun havde advaret opdrætteren af hestene efterfølgende - Anne altså:-)

Jeg kunne i retten se kattehandlerens mobil, da hun skulle slette fotos - der var foto af en lys hest - måske en Pippihest - og en labradorlignende hund. Det er selvfølgelig ikke beviser for noget som helst - men jeg tror bestemt på rygterne om, at hun er på vej tilabge til hundene - der er PENGE i hvalpe.

Jeg tror sagtens denne annonce kunne være hende. Og ja døren kan da let stå åben, når kattene enten ikke er i denne bygning eller - hvis det er på Gelbrovej - går i træskure bag huset…

K[/QUOTE] Jeg ved med sikkerhed hun har en gul labrador hjemme på Gelbrovej. Men jeg er 99% sikker på hun har andre forskellige hunderacer/blandingshunde gående et andet sted, sammen med nogle heste.
Ja der er nemlig penge i hvalpe…
Jeg vender lige tilbage, angående kontakten til Anne…

Marianne: Helt enig… nogle, der ved hvor det sted er?

Gerne på pb eller hjemmemail [email protected]

Knus

Et billede af hunden - men er der nogle der har den anden adresse, så tag forbi og se om der er nogle dyr derude alene.

Ja og de mailadresser hun opretter sine annoncer under - kan f.eks være disse, som ligger offentligt tilgængeligt på TDC, så det er lovligt at jeg viser dem her.

SøgOpret/Ret
Bestil passwordOpret/ret optagelser
Andre katalogerHjælp
Typiske spørgsmålSupportOm Epost.dk
Relaterede
Google søgMailDe Gule Sider
.Søg
Charlotte Kofoed

Gelbrovej 20a
8870 Langå

Mail: [email protected]
Mail: [email protected]
Mail: [email protected]
Mail: [email protected]
Mail: [email protected]

For at overføre oplysningerne til dit mailprogram skal du indtaste følgende kode: (Hvorfor det?)

Indtast kode: 1703

Tilbage til søgeforsiden


Denne optagelse er indleveret til mailkataloget af TDC.

.
.

Ik noget med lab hvalpe, men CK skrev tidligere, at hun havde hunde der var parret, hunde der skulle parres, og hund hun skulle ud og hente

Nemlig. Mener at hun nævnte både dansk/svensk og belgisk hyrdehund og måske en schæfer-blanding. Men jeg kan bare ikke huske det helt præcist.

[quote=Denise;56341]Et billede af hunden - men er der nogle der har den anden adresse, så tag forbi og se om der er nogle dyr derude alene.

[/quote]

Underligt nok så har hun hue, halstørklade, tyk jakke og vanter på, det må godt nok være koldt der ude…

(må der gerne postes billeder af hende på privat grund??)

Og i alt det her er der vel ikke en eneste, som har tænkt på at tage kontakt til Dansk Kennel Klub, der netop har al ekspertisen i forbindelse med hundehandlere?

Deres hjemmeside er elendig, men det skulle være muligt, at finde frem til, hvem man skal kontakte…

Ann Har ret - jeg fik rygter at vide i går og har derfor siden forsøgt at få bekræftet eller afkræftet rygterne - uden held. Men mit næste træk var netop DKK.

Men jeg mangler stadig en adresse…og beviserne