Er det også hende?

[quote=Bamse;56381]Underligt nok så har hun hue, halstørklade, tyk jakke og vanter på, det må godt nok være koldt der ude…

(må der gerne postes billeder af hende på privat grund??)[/quote]

Det ved jeg faktisk ikke, men har postet det på et andet fora, så er det ulovligt - må I gerne lige oplyse så vi ikke kommer i klemme-høhø

Du må ikke tage nogle billeder som jeg poster herinde og lægge andre steder. Så venligst fjern dem omgående.

Jeg skal nok bestemme på hvilke fora og til hvem jeg giver tilladelse, og det er IKKE til det forum i hvert fald.

Tak fordi du fjernede det -thumbs

Hvis nogle skal bruge nogle billeder til specielle formål må de gerne spørge. Jeg har tilladt nogle enkelte personer at bruge nogle af billeder til specielle formål.

[quote=Denise;56467]Du må ikke tage nogle billeder som jeg poster herinde og lægge andre steder. Så venligst fjern dem omgående.

Jeg skal nok bestemme på hvilke fora og til hvem jeg giver tilladelse, og det er IKKE til det forum i hvert fald.[/quote]

Er det rent faktisk ulovlig eller blot uetisk at benytte andres materiale?

Det ved jeg ikke, men det er bare ikke noget man gør. Det er så ikke alle der tænker over det, og nu er det fjernet, så alt er ok.

Raggie og Marianne:
På hvilket forum har hun nævnt dette om hundene?

Oki, tænkte om du måske vidste det, derfor spørgsmålet

Der er rent faktisk ulovligt at bruge andres billeder.

Se ect. Ophavsret - Myldretid

[QUOTE=Mega;56588]Raggie og Marianne:
På hvilket forum har hun nævnt dette om hundene?[/QUOTE]Jeg har set hende skrive det på katteforum.dk men jeg kan ikke finde de indlæg, hvor det står. Jeg tror det var på det “gamle” katteforum. Mener det er 3 - 4 mdr siden.

Og hun fik mig smidt ud fra Hundegalleri.dk for cirka 2 mdr siden, fordi jeg opdagede en med hendes efternavn, der søgte hvalpe i annoncer!

Jeg oprettede en tråd og skrev navn og det hele - vel vidende, at jeg røg - men jeg ved også, at flere nåede at læse det, så det var turen værd.

Hun er der med stor sandsynlighed også nu - og det værste er, at ikke mange derinde ved hvem hun er!

K