Er det til mig altsammen?

Tidligere idag fik killingerne deres første måltid “rigtig” mad og det var en blandet succes, men kuldets bogstavelig talt største charmetrold syntes i hvert fald det var et hit :wehu::wehu:

Jeg var blevet “advaret” om, at Fanny nok ville forsøge at spise det hele, men Aidan ville godt sikre sig sin portion først :stuck_out_tongue:

De modige, der forsøgte sig med det nymodens pjat, var nærmest smurt ind i mad, da de var færdige :tihi::tihi:

Andre holdt sig til den mere kendte fødekilde og hægtede sig på den bedste pat :thumbup:

Hvor er de skønne - og ja … det er et svineri, når først killingerne når den der alder :tihi:

:lol::lol:

Altså den Aidan.!!
Han skal nok blive til noget:thumbup:

ååårrrhhh :wehuu:

Ejjjjjjjjjj, hvor sødt. :love2:

Nu er jeg totalt forelsket. :inlove::inlove:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Skønne-skønne billeder - hvad får de at spise ??

Det ligner torskerogn ??

En ammende mor kan vel heller ikke tage skade af at få lidt ekstra kalorier ??

Tager det ikke lidt hårdt på hende at amme sådan en flok grådige killinger ??

Silkes mor var tynd som et siv, efter at have ammet fire killinger.

:):slight_smile:

Nårh hvor sødt, ja og et rigtig svineri i starten :tihi:

Ja missemoderen er gerne helt vild med de smås mad.
Det er ikke helt forkert at sige at en missemor vil gå i døden for sine killinger, men dele sin mad med dem…nej nej.
Hilsen Lisbeth

Skønne-skønne billeder - hvad får de at spise ??

Det ligner torskerogn ??

En ammende mor kan vel heller ikke tage skade af at få lidt ekstra kalorier ??

Tager det ikke lidt hårdt på hende at amme sådan en flok grådige killinger ??

Silkes mor var tynd som et siv, efter at have ammet fire killinger.

:):)[/quote]

Fanny tager bestemt ikke skade af at spise alt, hvad der kan spises, men killingerne er 4 uger nu og skal gradvist overgå fra hendes mælk til almindelig mad og så nytter det jo ikke i længden, at hun spiser størstedelen af det, der bliver sat frem til dem :slight_smile:

De får en blanding af creme fraiche og killingevådkost, som har fået 1 minut på middel varme i mikroen.

Nurh der er da ikke noget sødere end en lille misling, der spiser sit første måltid mad :slight_smile:
Men der skal da godt nok slikkes igennem bagefter, for at blive ren igen :lol:

Ihh, hvor er det kært!

Og Fanny får vel også noget guf, når hun efterfølgende skal rense sine børn… Altså ud over det hun guffer sammen med dem!!!

:lol: De sviner mere end Abasi og Asani. Hvor herligt som han er smurt ind i maden ham Aidan.

[quote=Temple Bar;530686]

Fanny tager bestemt ikke skade af at spise alt, hvad der kan spises, men killingerne er 4 uger nu og skal gradvist overgå fra hendes mælk til almindelig mad og så nytter det jo ikke i længden, at hun spiser størstedelen af det, der bliver sat frem til dem :slight_smile:

De får en blanding af creme fraiche og killingevådkost, som har fået 1 minut på middel varme i mikroen.[/quote]

:ok::ok:

Tænkte det nok, og hun nyder det sikkert i fulde drag - og hvor er det da velfortjent, som hun nurser sine babyer…

:hjerte::hjerte:

Ok jo - de stillede sig nogenlunde pænt op på række og fik hende til at tage alt det, de ikke selv havde kunnet klare :slight_smile:

Ååårrrhhh… (smeltet til en lille pyt…) :lovelove: Nej hvor er de dejlige - især selvfølgelig ham den fremmelige :ok: :ok: :ok:
Tak for kigget - pragtfulde billeder :hjerte:

Nåhhrr … ‘‘lille pus’’ :wehuu:
Han har allerede lært, at katte kan trække vejret med ørene … :lol:

Skønne billeder :wehuu::klapper::wehuu::klapper:

Det er altid en oplevelse at se dem går ombord på en tallerken med foder for første gang. :surrender1:

Hmmm - ja, der er vist et stykke vej, til han lærer at bruge kniv og gaffel :tihi:

Hvor er han sød. Ja, det er de jo alle sammen. Også Fanny :slight_smile:

Ja, det er et værre svineri, når de går igang de små, jeg plejer at ha’ opvredne rene klude klar, så jeg lige kan ordne poter inden de sætter spor overalt på tæpper m.m.

Mine er slet ikke nået dertil endnu, der sørges stadig 24-7 for mad hos mor, men hun har jo også hjælp af mormor.

KH
Linda

Ja, det kan være meget praktisk at have liggende, kan jeg forestille mig :slight_smile: Lige i går passede det med, at både bademåtte og vattæppe blev skiftet efter spisningen, så der var problemet ikke så stort :D.

Ja det er noget være grissefy, når sådanne små størelser skal lære at spise, men det er altså også frygtelig sødt.
Mormis bliver da ekstra mæt den første tid:tihi::tihi:
Knus Elin