Er din by hot eller not?

EB har undersøgt, hvor danskerne vil bo - og hvor de ikke vil

Hvilsom er ikke på, hvilket jeg vil klage over, da det som alle ved er Verdens Navle :høhø:

Men hvad med dig? Er du bosat Hot eller Not?

PS Hvilsom er bestemt HOT - selv om Møldrup vores nærområde står under NOT i undersøgelsen, så står der jo ikk HVILSOM vel…:ok::tihi:

Ja, jeg bor tæt på Bækmarksbro… og her vil man åbenbart ikke bo :besvimer:

Men igen…det er jo ikke helt her jeg bor.

Åbenbart hot… Men det fatter jeg ikke :slight_smile:

Lidt skægt, for i Urban er vores kvarter på en liste over ghettoområder i DK. Det er da lidt omvendt.

Jeg køber i hvert fald ALDRIG en villa i Hedehusene :tihi:

HOT

Og det står endda på kortet.
Bor i Vestbjerg - som helt seriøst står under hot :wehu: :yah: :hjertehop:

NOT her :smiley:

Men forstå det nu godt … haha…

Vejen er hverken hot eller not. Brørup derimod er not, men det ville ikke gøre mig noget at bo der.

[quote=lenschow;462401]EB har undersøgt, hvor danskerne vil bo - og hvor de ikke vil

Hvilsom er ikke på, hvilket jeg vil klage over, da det som alle ved er Verdens Navle :høhø:

Men hvad med dig? Er du bosat Hot eller Not?

PS Hvilsom er bestemt HOT - selv om Møldrup vores nærområde står under NOT i undersøgelsen, så står der jo ikk HVILSOM vel…:ok::tihi:[/quote]

Jep Hvilsom er HOT her :høhø:

I nogens øjne sikkert NOT, men da der er MIG der bor der er det i mine øjne HOT…meget endda. Jeg ville ikke bytte det med et hvilket som helst setd i verden.:thumbup:

Hvis man er køwenhawner er det vist NOT.

Jeg er fra landet - så for mig er det HOT - ikke mindst stilheden, naturenog vandet.:wehuu:

Jeg bor i Aalborg SV og det er åbenbart HOT… men det synes vi jo også selv S (det kan man så også se på huspriserne…)

Jamen helt sikkert, freden og roen, og der er lidt højt til loftet er guld værd :thumbup:… Jeg har godt nok aldrig boet i en by, har heller ikke haft lyst til det.

Mona - jeg vil gerne bo i storbyen med mellemrum og så skifte til Hvilsom på andre tider - måske vi skulle lave en husbytteordning herinde? :slight_smile: MED katte naturligvis… :slight_smile:

Handler det kun om villaer? Hvad med os, der synes en tagterrasse kunne være fedt, men heller ville brække en arm på langs end skulle rode med havearbejde? :wink:
Jeg kan ikke bruge artiklen til så meget, men det er nu også ligemeget. Hovedsagen må vel være om man er tilfreds selv :slight_smile:
Jeg kan høre rådhusklokkerne og Tivolis fyrværkeri fra min altan. Det er lykken for mig :wink:

Jeg drømmer hede drømme om at bo i et absolut NOT område :smiley:

vi må bo i et godt område for huspriserne er steget selv om det er dårlige tider …

tjaaa, vi bor åbentbart NOT og det forstår jeg ikke, for her er meget meget sjældent huse til salg og er de endelig til salg er det kun i max 2 mdr og det er absolut ikke fordi husene her er billige.
samtiddig er det tæt på alt og jeg mener virkelig alt.

jeg er helt og aldeles overbevist om at vi bor i et meget hot område

Aner det ikke… Syns selv det er hot men åbenbart ikke hot nok, for vi står ikke på listen.
Huspriserne er steget meget de sidste år, og yngre folk flytter herud, så jeg tror såmænd det er okay… Varmt men ikke HOT

Aalborg SØ er åbenbart Hot… Så det er jo super… Frederikshavn er slet ikke på :stuck_out_tongue:

FEDEST - mit nye hjem ligger midt i en “køb ikke” zone… fedt - så får jg huset billigere!!!

[quote=lenschow;462401]EB har undersøgt, hvor danskerne vil bo - og hvor de ikke vil

Hvilsom er ikke på, hvilket jeg vil klage over, da det som alle ved er Verdens Navle :høhø:

Men hvad med dig? Er du bosat Hot eller Not?

PS Hvilsom er bestemt HOT - selv om Møldrup vores nærområde står under NOT i undersøgelsen, så står der jo ikk HVILSOM vel…:ok::tihi:[/quote]

Hmm nu har jeg været i Hvilsom, kan kun sige der er meget mørkt… Om det er verdens navle… Vil jeg ikke udtale mig om :muhaha::muhaha: