Er din stivkrampevaccination up-to-date?

Vivi - skal man være 30+ eller gælder 25 også?
Det er 10 år siden jeg fik min sidste, og kunne godt bruge en, da den udløb i 2009.
Har du nogle informationer om forsøget?

Edit: så lige telefonnummeret.

Bente - Kan man kun blive vaccineret på Hørsholm, eller hvad fik du at vide?

Edit: og fik kigget nærmere på linket. Øv altså. Kunne også godt lige bruge 1000 kr, hvorfor er det ikke lige i Århus…

Tak Gry…

vaccinationsted “hørsholm”…de 1000 kr kunne ellers næsten have dækket det jeg har “snoldet op” på zooplus i dag…øvs

Ja, hvis de bare godtgjorde transportudgifter… :wink:

I øvrigt, er stivkrampevaccinationer ikke gratis? Det var den da i hvert fald sidst jeg fik en, men der var jeg jo så også uder 18.

:øhmm:Hvor mon Hørsholm’en sidder på en Vivi.
Da jeg fik en injection vardet i skuldren (tror jeg nok)
Min vaccination er fra foråret 03 (måske 04) så jeg må også kunnne bruges:thumbup:
Det ville lune med 1000 penge og de ville liiige ryge ind på hittekattekontoen :yatta:
Står der nogen steder man skal være rask…for p.t. har jeg både fået konstateret lungebetændelse (med deraf følgende penicillin) og bronkitis:thumbdown:
Hvor længe er forløbet hvor man kan være forsøgskaninus?

[quote=kamikaze;392028]:øhmm:Hvor mon Hørsholm’en sidder på en Vivi.
Da jeg fik en injection vardet i skuldren (tror jeg nok)
Min vaccination er fra foråret 03 (måske 04) så jeg må også kunnne bruges:thumbup:
Det ville lune med 1000 penge og de ville liiige ryge ind på hittekattekontoen :yatta:
Står der nogen steder man skal være rask…for p.t. har jeg både fået konstateret lungebetændelse (med deraf følgende penicillin) og bronkitis:thumbdown:
Hvor længe er forløbet hvor man kan være forsøgskaninus?[/quote]

http://www.forsoegsperson.dk/annoncering465a.html

Ca. 5 timer a’ to besøg (var det kun et kunne det stadig betale sig)

Det er åbenbart KUn Hørsholm der vacinerer…jeg vil ikke bruge 500 kr på disel og 400 på broen :tihi:…så det projeck er skrottet :høhø:

[quote=Eife;392030]Yderligere info

Ca. 5 timer a’ to besøg (var det kun et kunne det stadig betale sig)[/quote]

De 5 timer er inkl transport og udfyldelse af spørgeskema :slight_smile:

Jeg var der i lige omkring 1 time i dag - og næste gang tager det 5 min.

Øv bøv, jeg er vist i målgruppen, men jeg gider altså ikke køre til Hørsholm 2 gange for at tjene 1000 kr, så kan det vist ikke betale sig.

Det kunne da være, jeg skulle overveje det - om ikke andet så fordi min stivkrampe er så gammel, at jeg ikke kan huske, jeg fik den :ups:

For andre, der ikke lige passer til det forsøg kan jeg da se, at der er masser af andre forsøg rundt om i hele landet (nogen af dem er nok stoppet nu, men der kommer garanteret flere), så det er da bare om at holde øje med siden :thumbup:

[FONT=Arial]Efter at du har afsluttet besøg 2, vil du modtage et vederlag på 1000 kr. Dette beløb er skattepligtigt.
[/FONT]

Du får ikke 1000 kr nærmere 600 kr når skatten er trukket. Eller er der speciel skat på sådan noget :?

[quote=tzari;392059]

Du får ikke 1000 kr nærmere 600 kr når skatten er trukket. Eller er der speciel skat på sådan noget :?[/quote]

Ja… hvis man “husker” at opgive det til SKAT.

OG husk at hvis man ikke er kommet til skade og vil have fornyet sin stivkrampe så koster det 400-500 kr. (det mindede vivi mig lige om)

men hvis man deltager i dette forsøg, så får man den gratis, plus man får penge.

Ville jeg så anbefale. Told og skat er MEGET ude med riven især folk på markeder og poker spillere headhuntes for tiden. Det der er officielle undersøgelser hvor de sikkert skal sende ind hvem de bruger. Især når de direkte nævner det SKAL opgives. Men ja spørgsmål er om det opgives :sshh:

Ejjj hvor ærgeligt, jeg skal have opdateret min stivkrampe, hmmm helst lige nu, og det som det koster at komme derover de 2 gange er hvad man får ud af det.

Det klarer de, så man kan ikke snyde der.

Hehe, vi kunne da nærmest fylde en bil med folk her fra østjylland der godt vil derover :wink:

Vivi - Tiden har jeg såmænd, det med de to besøg er rent prismæssigt jeg ikke mener at det kan betale sig :slight_smile: (har sommerferie fra på mandag, min sidste eksamen)

[quote=Eife;392091]Hehe, vi kunne da nærmest fylde en bil med folk her fra østjylland der godt vil derover :wink:

Vivi - Tiden har jeg såmænd, det med de to besøg er rent prismæssigt jeg ikke mener at det kan betale sig :slight_smile: (har sommerferie fra på mandag, min sidste eksamen)[/quote]

Det forstår jeg så udmærket :slight_smile:

Jeg plejer at stå på hovedet engang imellem, så jeg tror nok jeg fik een sidst for et par år siden. Men det kunne da godt være, man lige skulle finde skadestuepapirerne frem :stuck_out_tongue:
(jeg må have slået hovedet, siden jeg ikke husker det).

Ja jeg er vaccineret. Det skal jeg fordi jeg er i risikogruppen for bid som det så flot hedder:-)

Jeg tænkte godt nok på denne tråd i går, da jeg var hos dyrlægen med Bambina, for da hun fik den kvalmestillende sprøjte, ramte han åbenbart uheldigt så hun gik amok af smerte og bed mig i en finger :S
Jeg valgte dog at se tiden an, om det begyndte at dunke i fingeren … det gjorde det ikke og i dag er den ikke engang rød, der hvor tanden gik igennem.