- så få dig en abyssinier.
Sundisk French Connection, kaldet Power, 6 måneder vildtfarvet hankilling, har sin bedste ven på besøg - altså hunden bor ikke sammen med ham:
Sundisk French Connection, kaldet Power, 6 måneder vildtfarvet hankilling, har sin bedste ven på besøg - altså hunden bor ikke sammen med ham:
hvor er det en sød video
Åh hvor er de søde… de ser bestemt ud til at have det sjovt sammen.
Jeg elsker når katte lave de der “flyve-hop” når de angriber.
Skøn video - hvor gammel er hunden? er det i hundens eller kattens hjem?
mvh Camilla
Sådan motionerer man hunden -thumbs
Jeg synes altså også han ser rigtig flot ud den mis. Hunden er også en fin hund. -wehuu
[QUOTE=dkkorat;63177]Skøn video - hvor gammel er hunden? er det i hundens eller kattens hjem?
mvh Camilla[/QUOTE]
Jeg tror hunden er hvalp - det må være i hundens hjem ellers har de fået nye møbler:-))
Det er iaf tydeligt, at Westie (for det er vist sådan en hund, ikke?) og Aby passer godt sammen:-)
Camilla
Har aldrig set så mange halve Nelson’s med kvart skrue…end ikke i en brydekamp, som i denne video.
Sej mis -thumbs
Hvor er de bare skønne sammen -høhø -wehuu
Hvor er de dejlige … man kan virkelig se, at de begge nyder en legekammerat.
Super skøn video af bedste venner der leger og nyder hinandens selskab…
Så fik jeg taget mig sammen til at se filmen. Hvor er de dog herlige. Man kan virkelig se at de nyder hinandens selskab.
-uha Hvor er den film -uha
dog sød…
Er der noget så dejligt som missekatte.
Det skulle da lige være en orangutang -love
Kærlig hilsen
Mona
For flere år siden sad jeg med min Sheltie Dise til et agilitystævne.
Vi var afsted med min Agtræner og jeg sad bare stille og roligt og så på, mens jeg ventede til det om nogle timer ville blive min og Dises tur til at ræse rundt.
Pludselig kommer min træner stæsende, og udbryder temmelig ophidset: Ann, du Må altså over og tale med dem der med de to blue merle shelties!!! De siger, at man ikke kan have kat sammen med Sheltien, fordi den vil hyrde/jage katten til døde!!!
På det tidspunkt havde jeg min gamle drengebande og abyssinnieren Namacoola. Hun og Dise var simpelthen sjælevenner, næsten lige gamle og mindst lige bindegale! Deres vanvittige stunts og vilde jagter gennem hele huset er stadig samtaleemne i vennekredsen… Og naturligvis havde min Agtræner oplevet deres tumlen flere gange!
Nå, men min træner insisterede (og dem som kender hende ved at det er umuligt at protestere, når hun sætter sig noget i hovedet), så til sidst gik jeg over og talte med de omtalte mennesker - et ægtepar i ca 30’erne med to shelties omkring de ca 2 - 3 år.
Det viste sig, at det egentlig ikke var dem selv, som var oprindelsen til påstanden - men at det var noget de havde hørt fra “alle”, der kendte til hunderacen… sheltien vil hyrde en kat til døde!!! Det viste sig at manden var temmelig ked af ikke at have kat - han havde altid haft kat tidligere, men den sidste var død nogle år i forvejen, og nu havde de jo hundene, så det gik jo ikke. Ja, ja - vi fik en meget lang snak om forholdet mellem hund og kat, og især hvilken rolle ejere bør spille. Jeg fortalte detaljeret om Dise og Namacoolas forhold til hinanden, og sluttede af med at fortælle, at Namacoola faktisk var kommet til os som voksen og aldrig tidligere havde set en hund!
Man kunne ligefrem se manden lyse op af håb… jeg blev ved med at tale godt for abyssinieren (alternativt somalien) som en fantastisk sparringspartner for Shelties - og endte så med at fortælle parret at der ville være katteudstilling i nærheden ca 2 uger senere. Der ville de kunne se aby’er og måske tale lidt med opdrættere osv osv…
Der gik godt og vel et år, inden jeg tilfældigt rendte på parret igen ved et stævne…
De havde en klage til mig!!!
Jeg kunne nemlig godt have fortalt dem, at det ville blive nødvendigt at købe en større hundekurv, når der foruden to shelties også skulle være plads til to somalier!!!
Jeg har desværre ikke et billede af Dise og Namacoola på denne PC, men I får lige et af Dise og Ting… det ser drabeligt ud - men jeg forsikrer jer om at de to havde det heeeeeeeeerligt!
Ejj, hvor herligt de to kan lege sammen, selvom det ser lidt drabeligt ud -wehuu
Herligt syn. Skønne skønne dyr - både katten og hunden. Vidunderligt at have så god en ven -forelsket
Min søsters gamle kat og deres Dansk-Svensk gårdhund var lige så gode venner som disse to og legede dagligt til katten var over 12 år.
Dejlig film selv om jeg sad og frygtede det værste -høhø -høhø