Er du barnlig?

Eller bare et legebarn ? -høhø

Jeg bliver vist aldrig rigtig voksen, for jeg elsker at spille både playstation, pc - spil og i det hele taget lave tossede ting og sager…syntes stadig det er sjovt at eksperimentere med at blande kemikalier sammen osv :wehu:

Nej jeg er ikke barnlig hvis du spørger mig, men min datter siger tit ‘‘MUM GROW UP’’ -høhø

barnlig - HELT sikkert…

et legebarn - altid…

har det fra mine forældre på hhv 58 og 78 - igår efter pinsefrokosten spillede vi Wii Bowling hele eftermiddagen - det var bare SÅ skægt

Jeg er barnlig på mange områder.:smiley:

Jeg laver en masse sjov hver dag med mine patienter.
Jeg fortæller især om alle de fjollede ting, som jeg foretog mig, da jeg var ung.
Og vi griner altså meget af mig. :smiley:

Jeg elsker eventyr - og vi læser højt for hinanden.
Især når jeg er på ferie med min ældste søn…

Til min fødselsdag fortæller jeg hvert år et eventyr.
Så fortæller jeg med fagter og grimasser - og der er meget grineri. :smiley:

jeg synes bestemt ikke det gør noget i er barnlige.

jeg synes i er hyldende morsomme og enormt dejlige at skrive med:thumbup::ups:

Jeg elsker at lege og kan stadig være meget barnlig :stuck_out_tongue:
Her i huset har vi stor fornøjelse af play station med sing star. I skulle bare høre os når vi en fredag aften tænder helt af sammen med tøserne.
Også en Wii er det blevet til og hver eneste ferie står den på RISK og Settlers brædtspil til LANGT ud på natten.
Heldigvis er både min mand og tøser lige så store legebørn som jeg :thumbup:

Nej da :uha:… Er altid dybt alvorlig :venter: Holder meget strengt på formerne -kaisålæredet… Nej pjat , jeg elsker fis og ballade -engel det gør det hele lidt sjovere :thumbup::thumbup:

jeg er et legebarn af rang, elsker at fjolle og tumle og jeg laver tit underlige klovnerier osv, fru tonya siger tit til mig helt ordret
SÅ BLIV DOG VOKSEN FRANDSEN-høhø

Voksen… ?? _ hvad er det ? :stuck_out_tongue:

MIG BARNLIG-what Ej NU må du lige hrm:venter:

Og skrid Så væk fra min Wii unger så mor kan spille super mario-høhø

Barnlig? Jeps, lige her! Mig! Ja! :wehu:

:fin::fin::fin:

Ja, jeg er både barnlig og legesyg - og TEMMELIG stolt af det.

:wehu::wehu:

Jeg tør sleeeet ikke at fortælle, hvad nabo og jeg finder på i tide og utide - for så ville vi nok blive spærret inde et sted.

-LOL

Men kors, hvor er det sjovt at lege - og at se det sjove i tingene - det gør livet så meget lettere.

:inlove::inlove::inlove:

Ja det er jeg bestemt:tihi:

Jeg kan godt være riiigtig barnlig og riiigtig plat, men jeg kan også vende 180 grader og kræve seriøsitet hvis der er noget jeg ikke forstår, det må jo egentlig give anledning til en del seriøsitet… :ups:

Jep, jeg er - sjovt nok- stadig meget barnlig. -tihi Har både PC, Xbox360, PS2 Slim, Gameboy Colour, Gameboy Advance, Gemboy Advance SP on Nintendo DS.

Både Lasse og jeg er et par legebørn. Vi har X-Box 360, PS3 og jeg har fået en Nintento Wii i fødselsdagsgave:wehu::wehu::wehu::wehu: Men drengerøven kommer frem, når man sidder i sådan en her:ok::ok::ok::ok::ok:

SUK jeg er åbenbart voksen :thumbup:

Julle…er det din bil :?

Wuauw…

[quote=Mona Jensen;191544]Julle…er det din bil :?

Wuauw…[/quote]

Jeg vil VIRKELIG ønske at jeg kunne sige ja, men men men:græde::græde::græde::græde::græde::græde: Det er det ikke:ked::ked::ked:

I øvrigt sad jeg også bare bag rettet, jeg er jo kun lige ved at tage kørekortet. Men jeg ville gerne lige prøve at sidde og se lidt sej ud:rock::rock::rock:

Når man ser på den meget ringe deltagelse i legetrådene her på forummet, så får man da indtryk af, at folk herinde er meget “voksne” og seriøse og bestemt ikke kan beskæftige sig med den slags pjat.

Ærgeligt - det er ellers det, der adskiller dette forum fra andre.
At der er plads til sjov og leg - bare synd at der er yderst få, der gider være med.