Er du da helt sindsyg!

Så kom min pakke fra pitstop! :rock:

og mine ting skulle jo lige afprøves ik :slight_smile:

Min gummiehandske - vidunderlig! Willow var dog en smule mellemfornøjet og måtte holdes en smule fast på. Jeg tror det er den kraftige lugt af nyt gummie - den håber jeg aftager med tiden.

Handsken er intet mindre end genial! Den gør et eller andet så den suger hårene til sig - nærmest magnetisk - helt fantastisk! :wehuu::uha::wehuu:

Så var der min læder/fløjelshandske - den prøvede jeg kun meget kort for willow var lidt træt af at blive holdt efter gummiehandsken :slight_smile: Men virker det gør den :slight_smile:

Så er der loppekammen med specielt tætte tænder, og jeps den fangede da også noget. Tandbørsten blev slikket lidt på men jeg prøvede ikke lykken med den eftersom jeg ikke har tandpasta og han altså lige skal have en chance for at vende sig til det hele :slight_smile:

så havde jeg købt pastaer fra GIMPET.

En multivitamin og en malt-soft. Jeg var meget spændt på hvad han ville sige og om han overhoved ville synes det var spændende. Jeg havde ingen grund til bekymring :tihi:

HAN VAR VED AT ÆDE MIG! -LOL-surrender-LOL-surrender-LOL-surrender-LOL

Hverken malten eller vitaminen kom hurtigt nok og når jeg tog tuberne op for at presse lidt mere ud så sprang han rundt på gulvet og prøvede at klatre op af min arm -LOL

Kæft hvor er det kræ altså bare vidunderligt :hjerte:-love

Ingen tvivl Gry…
Du har alletiders dejlige kat.:wehuu:

Og han har en dejlig mor; som elsker ham.
det er da lige til at tude over -
nu er jeg jo i træning :græde: som du ved.

Erhm…er der sket noget med en af dine missere søde mona?

Dejligt det virker Gry :ok:
Men tag det lidt med ro og væn ham stille og roligt til det :slight_smile:

[quote=Vivi_Fletcher;144318]Dejligt det virker Gry :ok:
Men tag det lidt med ro og væn ham stille og roligt til det :)[/quote]

Det gør jeg bestemt også :slight_smile:

Jeg holdt kun på ham i ca. 30-60 sek før jeg lod ham løbe igen. Det skal jo ikke være noget ubehageligt for ham der bare skal overståes :slight_smile: