Er du en posedame?

Ja, er du en posedame :tihi:, eller til poseløse støvsugere?

Jeg selv er en posedame :høhø:.
Ja, poser kan være dyre, men de er lige til at tage ud når de er fyldte og smide i skraldespanden. Dem med beholdere skal du så og “slå ud” og beholderen er ofte klam - det gider jeg ikke stå og rode med! Men jeg er sikkert ret ene om den mening :høhø:

Vi har ikke mindre en to støvsugere…gemal var så dum at komme hjem med endnu en for nogen tid siden…det har han sikkert fortrudt, for nu kan vi støvsuge begge to…vi begynder i hver sin ende af hytten og mødes mid på. Vi har en Nilfisk og en lille elektrolux…så når der skal købes nye poser og demed to pakker er det lige 125 kr -what
Set i lyset der skiftes pose i hver støvsuger ca hver 10. dag så ER det faktisk en udgift…sådan rundt regnet 1200 kr årligt :besvimer:

Jeg er også en posedame, og ih hvor jeg bruger mange poser til at suge alle de hår og kattegrus op, men jeg VIL have poser
Hilsen Lisbeth

Jeg har svaret ‘‘Ja’’ fordi den støvsuger jeg har (en gammel Nilfisk) er en posemodel … men jeg har aldrig haft en, endsige brugt en uden … så kan ikke rigtig tage stilling til hvad er bedst :sshh:

[quote=Rikke H;227151]Ja, er du en posedame :tihi:, eller til poseløse støvsugere?

Jeg selv er en posedame :høhø:.
Ja, poser kan være dyre, men de er lige til at tage ud når de er fyldte og smide i skraldespanden. Dem med beholdere skal du så og “slå ud” og beholderen er ofte klam - det gider jeg ikke så og rode med! Men jeg er sikkert ret ene om den mening :høhø:[/quote]

NEJ . . . du er ikke spor alene :klapper: jeg er også for poser og min begrundelse er den, at jeg syn’s det er noget forbistret sludder, at poser er dyre . . . . HALLO . . . har regnet ud, at det koster ca. en rund femmer PR.MD. at putte en ren pose i sin støvsuger :uha:

Dernæst kunne jeg ikke drømme om, at stå og tømme en gang støv ud i skraldespanden . . . . . føj . . host host . . . må jeg be’ om en lukket pose som ikke forurener luften og miljøet :venter:

Poseløs helt sikkert. Det er nemt at tømme beholderen, vaske den og sætte den på igen. Ingen ekstra udgifter til poser og mine Dysons er bare så gode :thumbup:

[quote=Rikke H;227151]Jeg selv er en posedame :høhø:.
Ja, poser kan være dyre, men de er lige til at tage ud når de er fyldte og smide i skraldespanden. Dem med beholdere skal du så og “slå ud” og beholderen er ofte klam - det gider jeg ikke stå og rode med! Men jeg er sikkert ret ene om den mening :høhø:[/quote]

Nix, jeg er også til poser…

Og det er da godt nok en gevaldig udskrivning, men skidt pyt.

Jeg har haft sådan en poseløs satan, og i den havde jeg (uden at se det) fået støvsuget en død mus op, og da jeg så skulle tømme beholderen, var det levende af maddikker.

Så røg den støvsuger, for nu putter jeg insektdræber i posen når den bliver skiftet, og så kan jeg komme til at opsamle alle de ligdele det skal være.

Her skiftes pose mindst én gang i ugen, og som oftest 2.

Men her støvsuges også 180 kvm. gulv og en hjørnesofa, 8 spisestuestole, 3 lænestole, 2 senge, og alle vindueskarme dagligt…

Og en støvsuger holder ca. et år her, uanset om den har kostet 1000 eller 6000.

Gæt selv hvilken jeg jeg får hvert år i julegave af kattene???

Jeg er poseløs (Dyson), og rigtig glad for det :slight_smile:

Synes ikke det er så slemt at tømme beholderen og vaske den, og jeg er sikker på at der er sparet en hel del penge på poser.

Når jeg tømmer Dyson beholderen, så gør jeg det over i en billig affaldspose, dernæst vasker jeg beholdern :ok:

Så det behøver ikke være sådan et svineri :slight_smile:

Har altid kun ville have vores industri-støvsuger med poser - dyre poser. Men så fik vi en Dyson og nu ved jeg slet ikke hvordan vi nogensinde har kunnet leve uden den, for dælen det er nemt, og det er MANGE penge og spare på poser.
Og et ekstra plus støvsugeren står ikke og lugter, som dem med poser gør :slight_smile:

Jeg er posedame, men har længe vidst at den næste støvsuger skal være en dyson, og jeg glæder mig ggg havde jeg haft r*ven fuld af penge, ville jeg ikke tænke mange sekunder på at skifte lige nu :thumbup::thumbup:

Nu har jeg prøvet begge dele, men siden jeg fik min store elektrulux støvsuger har jeg sværget til poser. Den har nogen kæmpe store poser og den suger lige godt om den er fyldt eller om det er en ny tom pose.
Jeg brugte denne model da jeg kørte hjemmeservice og gik efter den da jeg skulle have ny støvsuger.
At manden i butikken så ikke ret gerne ville sælge mig en kan jeg sådan set godt forstå. Han ville nemlig ikke tjene noget på filtre, de skal bare vaskes og bruges igen. Posen kan vare i flere måneder, så det er heller ikke den store udgift. Støvsugeren var lidt dyr, men ikke så dyr som flere af de andre der var i butikken.
Knus Elin

Jeg har en støvsuger med pose og en uden, og hvis ikke det var fordi den ene selv kan køre, så var den blevet udskiftet med en med pose :slight_smile:

Poser! Så absolut.
At jeg så også har en robotstøvsuger uden pose (øv, og lidt til grin, med alt det, der står på mit gulv), og en håndstøvsuger uden pose - har bare gjort, at jeg er endnu mere til poser! :thumbup:

Føler mig lidt udenfor her:S…er jeg den eneste, som stadig benytter en god gammeldaws kost dagligt:?..For dulan, hvis jeg slæbte støvsugeren frem dagligt, ville jeg tro, at jeg kun havde en cremebolle og en rød/hvid bamse…de eneste 2 som ikke er bange for det larmende apparat:rock:…de andre 12 ville tage permanent ophold i skoven…så det nænner jeg simpelhen ikke, så jeg svinger kost og gummibørste på møblerne dagligt:)

Mine 2 støvsugere er forresten med pose:tihi:

Vi er altså superglade for vores poseløse Dyson! Den suger bare godt, uanset hvor fyldt beholderen er, og så svært er det altså heller ikke at lige tømme beholderen ned i en affaldspose.

Vi har da også en Miele S4280 til poser, og den er da ok, men den slår altså ikke Dysonen :slight_smile:

[quote=anne p;227303]Føler mig lidt udenfor her:S…er jeg den eneste, som stadig benytter en god gammeldaws kost dagligt:?..For dulan, hvis jeg slæbte støvsugeren frem dagligt, ville jeg tro, at jeg kun havde en cremebolle og en rød/hvid bamse…de eneste 2 som ikke er bange for det larmende apparat:rock:…de andre 12 ville tage permanent ophold i skoven…så det nænner jeg simpelhen ikke, så jeg svinger kost og gummibørste på møblerne dagligt:)

Mine 2 støvsugere er forresten med pose:tihi:[/quote]

Nej, vi fejer også jævnligt køkken- og badeværelsesgulv, jeg gider altså ikke tøffe rundt med støvsugeren dagligt. Og vi har faktisk også en håndstøvsuger, som suger rigtig godt, hvis der lige er nogle småting, der skal støvsuges op.

jeg vil altså ikke kaldes en posedame:høhø::stuck_out_tongue:
men ja i min verden er det kun støvsugere med poser der dur
vi har en art industri-støvsuger som både ka suge vådt og tørt.
vi skifter pose ca hver 3 mdr, det er så kun fordi vi har en pose i støvsugeren hvor der virkelig ka være en masse i.
vi støvsuger ca 2 gange om ugen og der er det både kattegrus osv der bliver suget op.
vores poser koster 39 kr for 3 stk, så det må siges at være en billig udgift

Jeg har købt en roomba, sådan en der støvsuger selv. Der er bare et lille kammer som skal tømmes.
Det er nok de bedste 2800kr jeg har brugt i rigtig langtid. Den er simpelthen genial.

Jeg er rigtig glad for min Miele med pose i :smiley: Har ingen planer om at gå over til poseløse støvsugere - no way :slight_smile: