Er du en posedame?

[quote=anne p;227303]…er jeg den eneste, som stadig benytter en god gammeldaws kost dagligt:?..:slight_smile:

Mine 2 støvsugere er forresten med pose:tihi:[/quote]

Er forsøgt.

Men her i huset er kattene altså nogle vældigt entusiastiske medhjælpere.
:rock::rock::rock:

Det være sig fejningen, støvaftørringen, vasketøjet, ja faktisk sådan alle de daglige gøremål…

De hjælper bare såååå gerne til, men de er altså ikke ret gode til det.

Og jeg har mange gange sagt både nej og fy, og lad være.-kaisålæredet-kaisålæredet
Men det er ligesom om det slet ikke trænger ind, at jeg helst vil selv.

:?:?:?

Og når man fejer, er det altså en fordel at man kan lave en bunke som man så lige skovler op og smider ud…

Det synes bare at være en helt umulig opgave her i huset.

Vidste i forøvrigt at der kan være op til 7 katte “monteret” på en kost når man forsøger at feje???

:argh::argh::argh::argh::argh::venter::venter::venter::lynogtorden::lynogtorden::doh::doh:

-engel-engel-engel

jeg har kun robotter - 3 stk

det der med at støvsuge er ikke min stil uanset om det er med eller uden poser :slight_smile: - det lader jeg robotterne om :slight_smile:

Tænk, jeg fejer kun ude :slight_smile:

Har min Dyson og en håndstøvsuger som også fungere som rigtig støvsuger, altså upright.

Derudover har jeg et par af Dysons håndstøvsugere, en der hedder animal med roterende hoved og en der er beregnet til bil.

ALLE er UDEN pose :thumbup:

:klapper:[quote=alleos7;227484]Er forsøgt.

Men her i huset er kattene altså nogle vældigt entusiastiske medhjælpere.
:rock::rock::rock:

Det være sig fejningen, støvaftørringen, vasketøjet, ja faktisk sådan alle de daglige gøremål…

De hjælper bare såååå gerne til, men de er altså ikke ret gode til det.

Og jeg har mange gange sagt både nej og fy, og lad være.-kaisålæredet-kaisålæredet
Men det er ligesom om det slet ikke trænger ind, at jeg helst vil selv.

:?:?:?

Og når man fejer, er det altså en fordel at man kan lave en bunke som man så lige skovler op og smider ud…

Det synes bare at være en helt umulig opgave her i huset.

Vidste i forøvrigt at der kan være op til 7 katte “monteret” på en kost når man forsøger at feje???

:argh::argh::argh::argh::argh::venter::venter::venter::lynogtorden::lynogtorden::doh::doh:

-engel-engel-engel[/quote]

-LOL:klapper:-LOL:klapper:-LOL

Mine er åbenbart de rene -engel i forhold til dine…min kost får allerhøjst et dask med på vejen:rock:…jeps velopdragne er de:fløjte:

Jeg har skrevet det er ligemeget for mig.
Jeg har for en 5 uger siden mistet min støvsuger, den brænte sammen, den var uden pose.
Nu har jeg fået en ny med pose. Men det rørte mig langsomt for at tømme beholder og gøre den ren.

Det er lige meget for mig om det er en med eller uden pose, så længe de kan gøre det de er beregnet til, nemlig at fjerne alle de hår og det sand/jord som dyrene og ungerne får slæbt med ind.

Jeg har en poseløs nu, og inden længe køber jeg mig også en roomba. Men det bliver først når min mand har fået taget sig sammen til at lave noget skjul til de steder hvor ledningerne ligger i bunker :wink:

Jeg ved dæleme ikke, hvad jeg skal stemme (her i huset er det mig, der støvsuger), for vi har én af hver.
I hankattehuset har vi en af de poseløse, inde i huset en af dem med pose. Lidt en tilfældighed, det blev sådan …

NP

[quote=Niels Peter;227675]Jeg ved dæleme ikke, hvad jeg skal stemme (her i huset er det mig, der støvsuger), for vi har én af hver.
I hankattehuset har vi en af de poseløse, inde i huset en af dem med pose. Lidt en tilfældighed, det blev sådan …

NP[/quote]Du er da helt klart en POSEDAME :klapper:

[QUOTE=kamikaze;227159]Vi har ikke mindre en to støvsugere…gemal var så dum at komme hjem med endnu en for nogen tid siden…det har han sikkert fortrudt, for nu kan vi støvsuge begge to…vi begynder i hver sin ende af hytten og mødes mid på. Vi har en Nilfisk og en lille elektrolux…så når der skal købes nye poser og demed to pakker er det lige 125 kr -what
Set i lyset der skiftes pose i hver støvsuger ca hver 10. dag så ER det faktisk en udgift…sådan rundt regnet 1200 kr årligt :besvimer:[/QUOTE]

Undskyld jeg spørger… Men har i MANGE fældende katte eller er det små støvsugere?

Jeg synes 2 poser hver 10. dag lyder HELT vildt…

Jeg har været posedame, men er det ikke længere.
Jeg har en billig poseløs støvsuger, købt i Metro til ca 400,-, men den fungerer udmærket.
Synes også Roomba’en er smart, så sådan en vil jeg gerne ha’ engang.

Jeg fik (dvs. købte) en Dyson-støvsuger sidste år - og det har jeg bestemt ikke fortrudt! Den tager ALT. Og som andre har skrevet, så er det nemt at tømme beholderen ned i en billig affaldspose og lukke for posen efterfølgende.

Jeg investerede så også i en håndstøvsuger fra Dyson. Det er den første håndstøvsuger, jeg nogen sinde har haft, som faktisk kan suge, som en støvsuger skal kunne. Den er virkelig handy til det løse grus der bliver trukket udenfor måtterne ved kattebakkerne - og så er den ikke til at undvære, når bilen skal have en omgang :ok:

Igår posedame…:slight_smile:

Idag poseløs…har invisteret i en poseløs maskine, og WOW sikke den suger. Og så er det lidt skægt at kigge ned i beholderen og se dagens fangst. :ups:

Hvad hedder jeres respektive Dysons så?

Jeg tror da jeg sakal have sparet op til den der hedder

“Dyson DC 23 AnimalPro”

Det ser da umiddelbart ud til at være det smarteste valgf til en støvallergiker og pelsallergiker.

[quote=Gry Gressbakken;251228]Hvad hedder jeres respektive Dysons så?

Jeg tror da jeg sakal have sparet op til den der hedder

“Dyson DC 23 AnimalPro”

Det ser da umiddelbart ud til at være det smarteste valgf til en støvallergiker og pelsallergiker.[/quote]

Det er den jeg har og den er rigtig god :slight_smile: