Er du glad for den nye kategori inddeling?

Kategorierne bliver mere ens i størrelse, og søsterracerne får lov at blive sammen. Så jo, jeg synes, man har fundet den bedst mulige løsning. :flag:
Mon ikke, at dommerne for såvel fladnæser som flapører vil værdsætte forskellighederne indenfor deres kategorier også?

Og jeg skøjter så lige hen over det med Kurillerne, for det kan jeg ikke lige overskue… :wink:

Hvor kan man se den nye fordeling?

CATEGORY I: PER, EXO, RAG, SBI TUV.
CATEGORY II: ACL/ACL, MCO, NEM, NFO, SIB, TUA
CATEGORY III: BEN, BML, BRI, BUR, CHA, CYM, EUR, KBL/KBS, KOR, MAN, MAU, OCI, SON, SNO, SOK
CATEGORY IV: ABY, BAL, CRX, DRX, GRX, DSP, JBT, OLH, OSH, PEB, RUS, SIA, SOM, SPH, SYL, SYS

Tja… jeg har det fint med den nye opdeling…

Også selv om de forbistrede Birmaer åbenbart SKAL forfølge mig i mit udstillerliv… Praktisk talt hver eneste NOM, som mine Skovsere og enlige coon har tabt, er blevet vundet af en Birma!

Lige som jeg troede endelig at være sluppet af med dem ved at udstille persere, så laver man dælme kategorierne om!

:lol:

Bare for at være på den sikre side… oventstående er udtryk for humor - på en lidt ironisk måde…

[QUOTE=nudivine;1077179]CATEGORY I: PER, EXO, RAG, SBI TUV.
CATEGORY II: ACL/ACL, MCO, NEM, NFO, SIB, TUA
CATEGORY III: BEN, BML, BRI, BUR, CHA, CYM, EUR, KBL/KBS, KOR, MAN, MAU, OCI, SON, SNO, SOK
CATEGORY IV: ABY, BAL, CRX, DRX, GRX, DSP, JBT, OLH, OSH, PEB, RUS, SIA, SOM, SPH, SYL, SYS

[/QUOTE]

Cat III… SON - det er da en tastefejl, ikk’? Der burde da have stået SIN, ikk’?

[QUOTE=Ann K;1077183]Cat III… SON - det er da en tastefejl, ikk’? Der burde da have stået SIN, ikk’?[/QUOT
jeg har sakset den fra fife gruppen på FB og har prøvet at vride min hjerne for hvad det var en race :tihi:

jeg har sakset den fra fife gruppen på face, og har da godt nok fået hovedpine over den der SON.