Er du katte- eller hundemenneske?

RENT kattemenneske her - min næste kat skal se sådan her ud :høhø:

Hvis nogle er i tvivl, så er dette en basenji - og ja det ligner, men er ikke en hund overhovedet - og det er faktisk ikke helt løgn:)

Jeg er helt sikkert kattemenneske.:slight_smile:

Jeg passet 2 dejlige hunde i en uge i deres egen hjem. Jeg havde så svært ved at de gik lige bag mig hele tiden, og gå tur flere gange om dagen er slet ikke mig.

De var helt sikkert søde, men jeg fandt hurtigt ud af at jeg ikke skulle havde hund

Jeg er absolut til katte.

Er utryg ved mange hunde og føler det ubehageligt, når de kommer
farende for at sige goddag.

Og lugten af våd hund er bare rædselsfuld :rock:

Hellere 10 kattebakker på taget, end 1 våd hund i hånden :høhø:

[quote=lenschow;329762]RENT kattemenneske her - min næste kat skal se sådan her ud :høhø:

Hvis nogle er i tvivl, så er dette en basenji - og ja det ligner, men er ikke en hund overhovedet - og det er faktisk ikke helt løgn:)[/quote]

Helle…den ser da også lidt feminin ud - der er lidt kat over den. :høhø:

Jeg æælsker både hunde og katte … jo større hund, jo bedre :wehuu:
Men jeg har heldigvis selverkendelse nok til at vide, at jeg ikke ville kunne gi’ en hund et optimalt liv + at jeg har ingen forstand på at leve med en hund … de hunde jeg er vokset op med var brugshunde (fårehunde) og de boede ikke inde i boligen.

Jeg er mest til kat. Men er glad for alle pelsdyr. Claus havde hund da jeg mødte ham, og det er besværligt. Det der med at lufte dem 3 gange om dagen i sne og slud, lugten af våd hund og beskidte poter synes jeg er for besværligt :slight_smile:
Men ingen tvivl om at hunde er dejlige og sjove at gå i skov og til strand med (når vejret er dejligt). :thumbup:
Voksede op hos min mormor og morfar blandt katte OG politihunde (schæferhunde) som jeg kravlede rundt på.

Ja, det er en skøn hund - jeg er vild med den race.

(Uden dog at kende det store til den) :tihi:

Kat, helt afgjort.
Jeg synes hunde er besværlige med luftning. De er ikke renlige som katte, men skal vaskes for ikke at blive klistrerede… og ja, så er der den der lugt af våd hund. Nej tak!
Men jeg kan da sagtens se, at hvis man godt kan lide at være udendørs og at træne osv., så giver hunden noget, som katten aldrig vil kunne. Det er bare slet-slet ikke noget for mig.

begge dele !!!og en ordentlig hund siger VOV ikke if if… og bitzy - du understår dig i at får en crested uden at give mig fuld nusse ret når jeg er i nærheden !

derudover vil jeg give min højre arm for enten en grand danois, en whippet eller en pharaoh hound- og når man ser de to sidste s kropsbygning så har man nok godt gætte min smag i dyr s

[quote=kira v;329880]begge dele !!!og en ordentlig hund siger VOV ikke if if… og bitzy - du understår dig i at får en crested uden at give mig fuld nusse ret når jeg er i nærheden !

derudover vil jeg give min højre arm for enten en grand danois, en whippet eller en pharaoh hound- og når man ser de to sidste s kropsbygning så har man nok godt gætte min smag i dyr s[/quote]

Bare rolig, den kommer til at gå på “nusse-omgang” :tihi: (typisk mig at vælge en race uden pels og så :kryds: for at slippe af lugten af våd hund :tihi:)

Jo, det er sgu løgn ;-)))

Det er nemlig en tudsegammel hunderace, der oprindeligt kommer fra Afrika, fra en naturrace.
Den hører til gruppen af primitive spidshunde.
Og det eneste der adskiller den fra de fleste andre hunde er, at den ikke kan gø

[quote=Felis;329926]Jo, det er sgu løgn ;-)))

Det er nemlig en tudsegammel hunderace, der oprindeligt kommer fra Afrika, fra en naturrace.
Den hører til gruppen af primitive spidshunde.
Og det eneste der adskiller den fra de fleste andre hunde er, at den ikke kan gø[/quote]

Mener nu også at have læst, at den vasker sig som en kat.

:høhø::høhø::høhø::høhø:

Jeg er 1000% kattemenneske! :wehuu:
Jeg kan godt lide hunde hvis de ikke er kæmpestore, gøer og savler :ups:

Jeg er helt sikkert kattemenneske :slight_smile:
Men jeg synes også at hunde er dejlige, bare ikke nær så dejlige som katte.

[quote=Sofiebo;330288]Jeg er helt sikkert kattemenneske :slight_smile:
Men jeg synes også at hunde er dejlige, bare ikke nær så dejlige som katte.[/quote]

Den er sød…:yatta: :yatta:

:tihi: Jeg er helt klart den type der er godt på vej til at blive en skør katte-dame :ups: :høhø:

Jeg kan godt li’ hunde, og synes de er vild sjove og tit har de fantastiske personligheder :hjerte:

Men katte vil altid have den støreste plads i mit hjerte :wehuu:

Den her hund har jeg brug for i min hverdag:

Jeg" er dyre-menneske" -elsker alle dyr,:hjerte: og har haft, hunde, katte, kaniner, marsvin, fugle, og mus! Så jeg kan ikke bekende mig til een af delene!:sorry:

Cats og Conni

Jeg er helt sikkert katte menneske med stort K.:wehuu:

[quote=conninissen;330299]Jeg" er dyre-menneske" -elsker alle dyr,:hjerte: og har haft, hunde, katte, kaniner, marsvin, fugle, og mus! Så jeg kan ikke bekende mig til een af delene!:sorry:

Cats og Conni[/quote]

Kære Conni.
Det er heller ikke sådan ment.
Det var blot et valg mellem hund eller kat.

Mere ligger der ikke i det.
Jeg er også skildpadde-menneske og meget mere.
Det gik altså kun på hund og kat. :yatta: