Er du medlem af andre fora

Jeg er medlem af 2 andre;
men jeg er egentlig kun interesseret i Kattegale.

Kattegale er det forum; hvor der også er plads til sjov og et godt grin.
Det vil jeg ikke undvære. :heya:

Ja, jeg er leder af supporten (moderationen) på heste-nettet.dk, så der er jeg også aktiv :slight_smile:

Og så er jeg jo passioneret griller, så Weberklubben er også stedet for mig :slight_smile:

Ja, mange andre steder, både i ind og udland.

ja - men kigger kun - skriver aldrig :slight_smile:

Jeg har smugkigget på webergrillen, men ellers er jeg mange steder, for rotter, hunde, orkideer, chilier, fjerkræ … og mange flere.

Jeg er medlem af et lille privat tøse-fora, et sclerosefora (islandskt - har aldrig taget mig sammen til at blive medlem af det danske :øhmm:), et blandet dyrefora og så to kattefora udover KatteGale … for tiden er jeg dog meget lidt aktiv og det gælder alle fora :S

Jeg har bruger på kattegalleri, men jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst var der inde. Hvis det ikke lige var fordi jeg fik tip om at stemme på min veninde kat - Men i hvert fald, ikke et sted jeg bruger mere.

Så er der jubii hvis jeg har været en del aktiv, men det er efterhånden stilnet godt af.

Kattegale, ja det hænger bare ved. :smiley:

Næ kun her, har været andre steder men tiden er knap, så det må nøjes med det her, hvor jeg kigger med hver dag og skriver lidt ind imellem.

Ja, 3-4 andre kattefora og et hundegalleri.
Bruger ikke meget tid de andre steder.
Hilsen Lisbeth

Ja jeg er på kattegalleri som jeg også besøger hver dag. Men jeg er mere aktiv her.
Kattegalleri er god hvis jeg har killinger der skal sælges.

Det er meget forskelligt hvor meget jeg er på, det er i perioder. Visse dage har jeg slet ikke lyst til at deltage.

Ja jeg er på 3 andre kattefora og hundegalleri.

Jeg er vist registreret på en del fora, men kigger kun fast ind på 2-3 stykker. Og her er det mest i perioder, jeg deltager aktivt (når tiden er til det).

Jeg er med på Dekatten - ellers er jeg forholdsvis fredelig, sådan netmæssigt set :slight_smile:

Jaeh… Jeg spiller et online spil hvor jeg er semiaktiv på deres forum.

Du har da ellers tit Drille-pinden fremme…:klapper:

Ja mange :uha:

Er jeg aktiv medlem på alle, nej ikke på særlig mange, kun hvis der er et behov for at komme der.

Her, og så på Dekatten. Kigger lige meget begge steder, og hvor aktivt jeg skriver kommer lidt an på de tråde der er igang :slight_smile:

Jeg er på flere fora - hvor aktiv jeg er er afhænger af hvordan stemningen på foraet er

Nej.

Jeg er kun på Kattegale :slight_smile:

Har før været på et andet katte-forum, men tonen dér var ikke så positiv som jeg kunne have ønsket mig.

Kattegale bekommer mig meget bedre :smiley: