Er du mor til en kat?

:):):slight_smile:

Hvad kalder du dig selv ?

Jeg kalder mig mor, når jeg taler med Silke :

Kom hen til mor osv

Hvad gør du ??

:):):slight_smile:

Jeg er ikke Mor til nogen :slight_smile: hverken mine dyr eller min mand!

Så herhjemme kalder jeg mig for Ann… nøjagtig ligesom alle andre gør…

jeg er også mor for Mini :ups:

Selvfølgelig er jeg kattenes mor :thumbup: og siger også at de skal komme hen til mor :stuck_out_tongue:

Heh,
ligesom jeg kalder Bølle for Skat når han er putten, kommer jeg nok oss en gang i mellem til at kalde mig selv for Mor… men det er ikke bevidst… heh

Kattene er mine ‘‘små pus’’ … så selvfølgelig er jeg mor til dem :rock:

Ja, jeg er også mor til mine misser
Hilsen Lisbeth

Jeg er helt klart mor. og en rigtig pyllermor. Min mor er blevet mormor Gg

Jeg er ikke mor for mine katte. Jeg er slet og ret Dorthe :slight_smile:
Men derfor elsker jeg dem ikke mindre, og de er mine små nullerbasser :wehuu:

Jeg er ikke mor til en kat… :?

jeg er mor til 6 katte :wehuu::wehuu:

Og de er da allesammen “mors små nullerbebser” :wehu::wehu:

Jeg tror det tætteste jeg kan komme er slave, madopfylder, pelsnusser mm

Og det vil også skabe noget forvirring herhjemme da Akilah er mor til Diya, og indtil nov havde jeg også Brazils og Akilahs mor.

/Dorte

Ja selvfølgelig er vi mor og far for vores missebabyer :wehuu:

Om jeg er mor til en kat???

Nej jeg er mor til 6…

Ved egenlig ikke hvorfor det er sådan, en overgang forsøgte jeg at lade være, men det er liiiidt svært når manden min sender en af kattene “hen til mor” eller “kooom her fars mis” :tihi:

Eftersom jeg ikke har børn, og også nægter at være “mor” for mine teenage-elever , er det heller ikke et ord jeg bruger i forbindelse med kattene. Men andre kan finde på at bruge det om mig og kalde kattene mine børn :thumbdown:. Til gengæld får mine katte masser af moderlig omsorg … :).

Jeg elsker dem som en mor elsker sine børn, men nej - jeg er Helle eller “Den Onde Storesøster” herhjemme.

Jeg så en dame på Doktor Phil, som havde købt en hund til sin søn… eneste problem var, at “sønnen” var en hund… :slight_smile:

Så er man langt ude!

Har I købt en kat til jeres børn? For så… Hvis I tilgengæld har købt en kat til jeres kat, så er jeg mere rolig:-)

:slight_smile:

Helt klart bruges vendingen “kom hen til mor”, “mors drenge” osv.

Det falder mig helt naturligt at tale sådan -høhø

HEJ

nnnjjjjaaaaa???
Mine katte er ikke mine børn!!! , Men mine elskede kældedyr! og, alligevel siger jeg:" kom hen til mor" ,- Så måske er jeg en slags " stedmor" GGGGG
Knus fra Cats og Conni

[quote=conninissen;190322]HEJ

nnnjjjjaaaaa???
Mine katte er ikke mine børn!!! , Men mine elskede kældedyr! og, alligevel siger jeg:" kom hen til mor" ,- Så måske er jeg en slags " stedmor" GGGGG
Knus fra Cats og Conni[/quote]

Enig, mine katte er heller ikke mine børn, trods at jeg bruger vendingen “mor” om mig selv.

(har ikke enig-knap endnu :))

Jeg tror gerne, at Tara vil have en killing eller to - :slight_smile:

hihi

Jeg kalder ikke mine katte for mine børn - men jeg er deres missemor :inlove: