Er du mor til en kat?

Selvfølgelig er vi mor og far til vores misser :hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg elsker Buster men er ikke mor til ham, jeg er Slave…
Så jeg kan finde på at sige “kom hen til Slave”:ups:
Hvis jeg siger “kom hen til mor” er det helt forkert i mine ører…

Jeg siger mor.

Her falder der også et par finker af hist og her og gerne i den mest hæsligeste fine stemme -LOL :ups: - Hvor kan man bare lyde dum! :ups:

“er du mors skatter” :ups:

“er du mor lille pige” :ups:

“kom hen til mor” :ups:

Ingen gang sådan snakker jeg til min datter som jeg ER mor for :tihi:

Da jeg boede i USA havde kærsten og jeg en kat som endte med at hedde “mors mis” -LOL fordi jeg aldrig kaldte hende andet. Jeg :tihi: når min amerikanske kærste kaldte på katten “mor mis”. Den anden hed Oliver dog.

Jeg kender ihvertfald en bruger herinde, der har købt en kat til sin kat :tihi:

Jeg kalder ikke mig selv mor, men det er fordi, det har en negativ klang i mine ører.
Min far og hans kone er “forældre” til deres katte, og jeg mener også at have hørt min storebror og hans kone kalde på deres “barn.”
Det lyder faktisk meget sødt, når det bliver brugt fuldstændig ubevidst og fuld af kærlighed, hehe.

Kunne bare ikke finde på det selv, vi bruger vores navne, når vi sender kattene hen til hverandre eller siger jeg/os.

Jaa… jeg er da mor til mine drenge! :wehuu:
Jeg elsker dem, og jeg ville gå gennem ild og vand for dem (bogstaveligt talt)

  • Uanset hvor tosset folk så mener at jeg er.

Selv kæresten siger ind i mellem “fars kat” Så jov, de er “vores børn”…

Helle: Vi købte faktisk en kat til en kat! Rune havde sagt at vi kun skulle have én kat, så vi kunne jo ikke købe en mere til os selv… Men da der ikke var andre løsninger, så måtte Trols jo få sin egen kat… Nemlig Mau :tihi:

:fløjte:

Ja herhjemme er Peter og jeg mor og far for missebørnene :wehuu:

JEP - jeg er mor til alle misserne og Jens er far.
Det falder meget naturligt,
til gengæld kan jeg ikke lide, når folk kalder sig dyrenes slave -surrender

Det gør jeg sjovt nok også -høhø

Jeg vil jo så tilslutte mig dem, der siger, at mine katte er ikke mine børn - men jeg er stadig deres “mor”. Logik for burhøns :D:D

:tak::tak::tak:

Hvis jeg var en hund, ville jeg logre med halen af fryd over alle jeres dejlige svar.

:inlove::inlove::inlove:

Vi ved da alle, at vore katte ikke er børn - men derfor må man da godt kalde sig for mor når man taler med dem.

:hjerte:

Det er vi nok flere som har gjort…
Aske blev købt til Tjalfe…
Leo blev anskaffet i håb om at Ting ville få en veninde…

Den eneste kat, som vi har anskaffet helt og aldeles kun for vores egen skyld var Saga…
Hov - nej… det passer ikke!!!
Ting blev købt fordi Jan savnede en aby :slight_smile: og fordi Kludetæppet blev så glad for sin helt egen “killing”…

Jeg siger “Mors store dreng” om Lucifer…
Han er pigernes lillebror, da jeg kun har piger :tihi:
Og de synes det er sjovt, at han er lillebror :smiley:

Jeg siger altaå også mor, ikke fordi jeg mener de er mine børn, ved ikke helt hvorfor, måake fordi det falder ret naturligt? :?

[quote=Ann K;190601]Det er vi nok flere som har gjort…
[/quote]

Det var Rimmen jeg tænkte på … den der med at de (hun og kæresten) kun skulle have en kat og at de derfor var nødt til at købe kat nr. 2 til Trols … :tihi::tihi::tihi:

Selvfølgelig er jeg mor til mine katte. Til dyr jeg kender godt er jeg moster og til tilfældege dyr siger jeg Janne´s dreng/tøs:inlove:

Ja da, alle 5 misser er mors eller fars misser -høhø-høhø-høhø

Jeg er mor til 5 misser, og Flemming er far til 5 misser :slight_smile:

jeg er osse mine dyrs madmor… så jo her siger jeg osse mor om mig selv…

thi hi selv mine drenge sige går over til mor…