Er du morgenfrisk?

:):):slight_smile:

Er du morgenfrisk ???

Har været oppe klokken 06.00 de to sidste morgener, og det er faktisk riiiiiiimeligt hyggeligt…

:slight_smile:

Sjovt at se, så mange der er på så tidligt om morgenen - går i herind før i skal på arbejde ??

:slight_smile:

Jeg er ikke frisk, er syg ;S

Men er oppe :slight_smile:

Skal jo i skole - men den første 20-30 minutter herhjemme er altid helliget til at sidde foran computeren med morgenmad og mindst en kat på skødet… her sidder jeg og bliver vågen… jeg står op så tidligt at jeg kan nå det inden jeg skal af sted - det er en helt fast del af min morgenrytme :ups:

så meget af min morgen inden skolen foregår herinde bl.a. :slight_smile:

er ikke normalt på kattegale om morgen… men det er jo efterårsferie:-) SKØNT.
Vi er altid oppe kl. 6… men plejer at have travlt med at blive færdig, så vi kan komme ud af døren til tiden. Ferie det kunne jeg godt bliver afhængig af :slight_smile:

[quote=Lotte;472085]Jeg er ikke frisk, er syg ;S

Men er oppe :)[/quote]

god bedring:)

Nej ikke sådan synderligt:høhø: Men har min ugentlige fridag idag så skulle op kl 6 for at vaske:( ikke lige det mest inspirerende men må da indrømme det da er rigtig hyggeligt at sidde ved pcen tidlig morgen mens solen går op:thumbup:

Nej. Er bestemt ikke morgenfrisk for tiden… :frowning:

:):slight_smile:

Hyggeligt at vågne op på KG :høhø::høhø: - men hvis jeg skulle ud af døren, havde jeg ikke tid til det.

:inlove:

Selv er jeg mest frisk om morgenen, dog ikke lige når jeg vågner - og helst ikke klokken 06.00 - men nu er det sidste dag med at stå op så tidligt, for murerene bliver færdige i dag…

:yah: :klapper: :yah: :klapper: :yah:

Jeg elsker tidlige morgener og står gerne op kl. 6.00. Er sygemeldt for øjeblikket og kan derfor selv bestemme. Altså, det vil sige, skulle jeg en enkelt gang imellem komme til at sove lidt længere, bliver jeg bidt i tæerne, når Cinnamon mener, det er tid at komme ud af fjerene :tihi:

Det er noget, der er kommet med alderen, det med de tidlige morgener. Da jeg var yngre, var jeg udpræget B-menneske, men jeg beklager bestemt ikke udviklingen. Jeg skal bare stadig øve mig i at gå tidligere i seng om aftenen :slight_smile:

[quote=galath;472103]Jeg elsker tidlige morgener og står gerne op kl. 6.00. Er sygemeldt for øjeblikket og kan derfor selv bestemme. Altså, det vil sige, skulle jeg en enkelt gang imellem komme til at sove lidt længere, bliver jeg bidt i tæerne, når Cinnamon mener, det er tid at komme ud af fjerene :tihi:

Det er noget, der er kommet med alderen, det med de tidlige morgener. Da jeg var yngre, var jeg udpræget B-menneske, men jeg beklager bestemt ikke udviklingen. Jeg skal bare stadig øve mig i at gå tidligere i seng om aftenen :)[/quote]

:uha::uha::uha:

Står du FRIVILLIGT op klokken 6.00 ???

:besvimer::besvimer::besvimer:

Hvad skal man dog lave midt om natten ?? :tihi:

Jeg går hjemme hver dag, og synes at jeg er tidligt oppe - står op hver dag ved 8.30 tiden.

:inlove:

Jamen, jeg laver ikke noget. Det er jo det, der er så dejligt :smiley:

Spiser morgenmad, drikker min morgenkaffe, leger med katten, bruger lang tid på det og ender så sikkert på et tidspunkt foran computeren - som nu.

Når jeg arbejder, står jeg også gerne op flere timer, før jeg skal af sted. Jeg har brug for en stille og fredelig start på dagen :slight_smile:

[quote=galath;472111]Jamen, jeg laver ikke noget. Det er jo det, der er så dejligt :smiley:

Spiser morgenmad, drikker min morgenkaffe, leger med katten, bruger lang tid på det og ender så sikkert på et tidspunkt foran computeren - som nu.

Når jeg arbejder, står jeg også gerne op flere timer, før jeg skal af sted. Jeg har brug for en stille og fredelig start på dagen :)[/quote]

:høhø::høhø:

Så ville jeg nu hellere sove,end at stå op og lave ikke noget… :):slight_smile:

Da jeg gik på arbejde, var jeg også oppe i rigtig god tid - ca 2 timer, før jeg skulle ud af døren - og der blev ikke brugt tid ved computeren.

:inlove::inlove:

Nej, computeren får jeg heller ikke tid til, når jeg skal arbejde. Det er kun, når der er ekstra god tid som nu :slight_smile:

Ja, jeg er så heldig at jeg kun arbejder 2 dage i ugen.
Her står jeg tidligt op og er på mit arbejde mindst ½ time før vi skal møde. Så står den på sladder og kaffe…I looove it :hjerte::hjerte:

Herhjemme, når vi har fri, så står jeg altid først op.
Jeg elsker den ro der er og så får jeg morgenkaffen foran computeren og i tiden står den selvfølgelig på KG .

Så er dagen ligesom startet ordenlig for mig:ups:

Jeg har altid været A-menneske;
men det sidste år, hvor jeg har været folkepensionist, er det da fedt at ligge i sengen og hygge med misserne, så længe de vil. :klappekat::klappekat:

Lige nu har jeg ferie… Men normalt står jeg op kl. 7 og skal ud af døren en lille time senere. Og jeg sidder aaaaltid på kattegale om morgenen. :heya:
Jeg skal da ikke gå glip af noget…:muhaha:

Jeg tjekker normalt også kattegale om morgen, men først når jeg er mødt på arbejde :tihi: Møder altid 30 min før, for at kunne sidde og slappe af og vågne helt op inden - måske er der en elev der skal have hjælp eller en forældre der har brug for at give en besked :slight_smile:

Efter jeg er fyldt 25, og arbejder - så sover jeg sjældent mere end 8 timer i streg. For bare 2 år siden, kunne jeg sagtens sove i 10-11 timer -what

Når jeg har fri står jeg som regel op ved 9-10 tiden, hvis ikke jeg skal noget. (Jeg går ALTID sent i seng…)

Jeg er utrolig morgengnaven. Den første time kan/skal man ikke tale til med :muhaha::venter:

Morgenfrisk og morgenfrisk… Måske når jeg har været oppe en timestid.

Jeg står op klokken 05.30 ugens fem første dage,
og når manden er kørt på arbejde, nyder jeg morgenen med katte og hunde omkring mig.
Nu, hvor det er mørkt om morgenen, smækker jeg tit en film på og daser med misserne, til det bliver lyst.
Om sommeren går jeg tit en tur med hundene, det er så stille og smukt en sommer morgen ved skov og strand. :inlove:

Om jeg er på Kattegale om morgenen… Det er meget, meget forskelligt - faktisk ret tilfældigt.
I dag var jeg på klokken ca 6.30, fordi jeg lige skulle tjekke min e-mail, og så var 'puteren jo vågen. :muhaha:

Lørdag og søndag sover jeg nogen gange helt til klokken otte.
.

[quote=Abaddon;472178]Jeg tjekker normalt også kattegale om morgen, men først når jeg er mødt på arbejde :tihi: Møder altid 30 min før, for at kunne sidde og slappe af og vågne helt op inden - måske er der en elev der skal have hjælp eller en forældre der har brug for at give en besked :slight_smile:

Efter jeg er fyldt 25, og arbejder - så sover jeg sjældent mere end 8 timer i streg. For bare 2 år siden, kunne jeg sagtens sove i 10-11 timer -what

Når jeg har fri står jeg som regel op ved 9-10 tiden, hvis ikke jeg skal noget. (Jeg går ALTID sent i seng…)

Jeg er utrolig morgengnaven. Den første time kan/skal man ikke tale til med :muhaha::venter:[/quote]

:uha::uha:

Dét havde jeg aldrig gættet, du virker altid sød, sjov og positiv…

:heya::heya:

Åh ja… Jeg møder også 20-30 minutter før jeg skal. Og jeg gider ikke snakke! Jeg vil bare sidde på min flade og vente til kl. bliver 9 og de andre kommer. Jeg skal lige sidde og vågne i en halv times tid. Er jo nærmest faldet i søvn igen, efter at have siddet i bus/tog i 45 minutter. Når kl. bliver 9 SÅ kan man snakke med mig :tihi:

Det er ikke alle der har forstået det … :muhaha: