Er du til hus eller have?

Foretrækker du at gøre rent og ryde op eller kan du bedre lide at ordne haven?

Begrund gerne hvorfor i vælger som i gør, men det er ikke nogen betingelse for at stemme :slight_smile:

Hmm… Jeg kan ikke lide nogen af delene :ups:

Tror mest jeg er til det indendøres når alt kommer til alt.

Jeg HADER havearbejde, så jeg foretrækker det indendørs…

Jeg er ikke havemenneske, men i godt vejr vil jeg altså helst gå rundt og rode udenfor end, at gøre rent indendøre.

Jeg har selv stemt hip som hap for begge dele skal gøres :slight_smile:

Kunne jeg vælge en så blev det nok haven, ihverttilfælde mens vejret er godt -høhø

Jeg elsker at ordne have :smiley:
Desværre kan mine hænder ikke så godt li det :frowning:

Men jeg gider ikke at rydde op og gøre rent i huset… nok fordi jeg gør det så tit :frowning:

Mit svar kommer MEGET an på vejret, men overordnet set foretrækker jeg havearbejde.

Jeg mangler en knap, hvor der står “jeg hader det lige meget” som jeg kan trykke på-høhø

haven - HELT sikkert…

haven er pryd, fornøjelse, hygge, levende og grønt…

huset er sur pligt…

Jeg kan godt lide at gøre rent og rydde op - eller det er måske så meget sagt, men jeg kan fint hygge mig med det, og jeg ELSKER et rent hjem!.. og jeg har også altid holdt af havearbejde! Så jeg glæder mig ustyrligt meget til at få min egen have engang :wehuu:
Det er sådan en dejlig måde at bruge sine kræfter på, og man bliver så dejligt træt…

Øøh før i tiden var jeg vild med havearbejde, og havde den flotteste parklignende have. Men pga helbredet voksede den mere og mere til for mig…så nu er den mere naturgrundsagtig.

Husarbejde gider jeg heller ikke ret godt, og havde jeg råd ansatte jeg både hushjælp og havemand -høhø

Fis ned i tråden “hvordan bor du” så kan i ved selvsyn se min øøøøh naturgrund.

Jeg har stemt hip som hap - er nu både vild med huset og haven, men behøves man at skulle arbejde der… :slight_smile:

jeg vælger altså haven, syntes det er så hyggeligt at gå og nulre i jorden.
jeg hader rengøring, dog syntes jeg det er ok at støvsuge og vaske gulv osv, noget jeg bestemt hader er at vaske op og tørre støv af.
det helt store indendørshit for mig er tøjvask, det syntes jeg er skønttt og jeg er den eneste der vasker tøjet i vores hjem

Helt klart huset…

Mine fingre er modsat grønne… jeg synes havearbejde er en sur tjans jeg ynder at sætte manden til

Jeg har stemt ‘‘hip som hap’’ … jeg ordner det der trænger mest, men er ikke vild med nogen af delene :fløjte:

Jeg er helt klart til haven.:slight_smile:
Min sjæl bliver glad, når jeg går derude og “knokler”

Jeg kan ikke fordrage at gøre rent. :frowning:

Men jeg elsker at vaske tøj.

Jeg plejede at elske at vaske tøj… men det er som om jeg sleeet ikke kan komme i bund i det for tiden… Vi har fået strenge ordrer om at vi kun må vaske mellem 9 og 22… Jeg stå på kl. 6! Og når klokken er 9 så er jeg endten træt eller igang med noget andet… og så bliver tøjvasken glemt…

Kan godt lide at nulre i haven… men kun hvis det ikke er alt for uoverskueligt…
Mener at blomster hører til i krukker! hehe…

Har stemt hip som hap

Jeg har stemt Hip som hap, for jeg har intet i mod noget af det, bare det bliver når det passer mig og i mit tempo, og det gør det heldigvis :smiley:

[quote=Mona Jensen;192357]Jeg er helt klart til haven.:slight_smile:
Min sjæl bliver glad, når jeg går derude og “knokler”

[/quote]

Jeg kunne ikke sige det bedre.

Havearbejde, for mig, er “terapi” for sjælen. Jeg ELSKER det :inlove: