Er du til Sci-Fi: Avatar

Denne her film er jeg da nærmest nødt til at se. Om ikke andet så for effekternes skyld. Men tror nu den er kanon god:thumbup::thumbup::thumbup:

[ame=“- YouTube”]YouTube- Avatar: The Movie (New Extended HD Trailer)[/ame]

Den skal da ses, desværre… kan lorte biografen i Esbjerg ikke vise den 100 % :frowning:

Men synes jeg har læst et sted at den skulle have kostet 500mio at lave og taget 8 år at fremstille :open_mouth:

Ja den skal min datter og jeg bestemt ind at se

den glæder jeg mig også til at se :slight_smile:

Min bror og jeg har glædet os til Avatar nogenlunde siden der begyndte at være snak om at James Cameron ville lave den.

Så vi skal helt sikkert ind og se den - sikkert mere end en gang - og naturligvis i 3D.

Helt personligt synes jeg også det borger lidt ekstra for kvaliteten at hovedrollen spilles af Sam Worthington :inlove:

jaaaaaaaaaaaaaaaaaa -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu -wehu

Vi skal se den enten i biffen eller herhjemme :slight_smile: Vi var i bio og se New Moon - og der var Avatar en af forfilmene… Den ser ud til at give en god gang action og drama… :slight_smile: Men vi er også filmnørder herhjemme… :slight_smile: Vi skal også ind og se et juleventyr… :smiley:

Vi snakker om at åbne vores egen billige dvdudlejning -høhø

har lige reserveret billeter til den d. 18 / 12 i Imperial! :smiley: det bliver stort!

det har jeg også :slight_smile:

vi giver vores ansatte middag og bif-tur den dag - de har slidt som bæster så de skal have en god start på juleferien :slight_smile:

vi glæder os som små børn !!

jeg er klar !!!

Var lige nødt til at tænde min computer selvom uret egentlig siger sengetid - bare for at skrive dette indlæg…

Kæft hvor er det bare en fantastisk flot film - glæd jer :thumbup:

Er lige kommet hjem efter knap 3 timer i biografsalens mørke, sammen med min bror og min far havde jeg billet til snigpremieren her til aften i Randers.

Ingen af os gik skuffede fra biografen, ja, det skulle da lige være over at filmen allerede var slut.

Jeg har tidligere kun set en film i biografen med den nye 3D effekt, det var Ice Age 3 og selvom jeg stadig synes den gjorde god brug af mediet var det VAND ved siden af Avatar. Den film er simpelthen et kæmpeskridt ind i fremtiden.

Ja, jeg kan slet ikke sige nok godt om effekterne. Historien er også rigtig god, godt nok bygget på en skabelon man har set før, men den virker. Der var i hvert fald tårer her indtil flere gange i løbet af filmen…som for øvrigt ikke virker så godt med 3D - det er åbenbart ikke meningen man skal have slørede øjne :tihi:

Og Sam Worthington er fantastisk i hovedrollen, faktisk gør alle skuespillerne det rigtigt godt.

Og eftersom der blev trukket en række præmier på sædenumre og jeg vandt en fribillet, så skal jeg i hvert fald se den een gang til - formentlig to, da brormand og jeg har talt om også at se den i Cinemaxx der bruger en anden form for 3D som skulle være den filmen originalt er lavet til.

Men som sagt - glæd jer til en tur til Pandora - mage til smuk verden har jeg sjældent set :ok:

Med den anmeldelse glæder jeg mig endnu mere til at se filmen… Jan og jeg har udnævnt den til vores Julefilm, som vi skal ind at se mellem Jul og Nytår :slight_smile: