Er du utryg?

Lidt misvisende overskrift og prefix…

Men er du utryg i kbh?

Vi hører om flere og flere overfald og skyderier, og det går ikke kun ud over bandemedlemmer eller rockere, men også politifolk, hundene, og civile.

Helt ærligt så er jeg ved at blive utryg!

Skyderierne på nørrebro, amager og nu også sydhavn - jeg føler jeg bor midt i krigen. To unge drenge i bil er blevet skudt efter, efter de havde været på nørrebro for at besøge deres familie - de flygtede i deres bil så hurtigt de kunne.

Jeg tror jeg havde tisset i bukserne! Helt ærligt!

Jeg håber ikke de har tænkt sig jeg skal starte på adhd-skole igen for det ligger på indre nørrebro, og jeg har ikke lyst til at være derude! Jeg er bange. Bange for hvad der kan ske med min familie.

Min mor kører på cykel hver nat fordi hun arbejder som vikar på plejehjem om natten - tænk hvis hun bliver ramt af en forbier?

Tænk hvis min 14 årige fætter bliver ramt af noget fordi han måske har noget tøj på så han bliver fejlopfattet som nogen der har noget at gøre med banderne?

Jeg er bange på mine kæres vejne. Det må jeg sgu indrømme. Hvordan har du det?

"Hvordan har du det? "

Jeg er glad for jeg bor på lolland :wink:

[quote=Natascha;244824]"Hvordan har du det? "

Jeg er glad for jeg bor på lolland ;)[/quote]

Det kan jeg fandme godt forstå! :S :uha:

:slight_smile:
Jeg føler mig hverken mere eller mindre utryg.
Jeg følger de retningslinier, jeg way back when lærte på et kursus hos Joan-søstrene, og ja, jeg føler mig utryg, når jeg færdes i nattelivet. Jeg passer på, og jo færre mennesker, der er i området, jo mere påpasselig skal man være.
Øde områder kl daggry eller før, 03 - 06 stykker, det er der, overfald sker. Jeg synes ialtfald, at det er det, jeg ser af de nyheder, jeg læser.