Jeg har i længere tid ønsket at gå af som admin … af flere forskellige årsager… og har også ytret det ønske,
men flere har fået mig overtalt til at blive lidt endnu.
Jeg håber at i får det kattegale i ønsker… og håber i finder nogle HA,er/Admin der kan gøre det “godt nok” … og så godt, at i alle bliver tilfredse.
Ps. Jeg sletter også Johnny som HA,er, det var hans sidste ønske inden han gik på sommerferie.
-what jeg er helt i chok -ked må indrømme at jeg slet ikke har lyst til at være herinde mere, nu hvor du MB ikke er admin mere… denne her side er DIN side og i mine øjne kan ingen andre være admin herinde…
Ja jeg vil overveje min fremtid herinde meget nøje de næste par dage…
Er utrolig ked at hvordan denne her side har udviklet sig på det sidste
Troldemor det er jeg ked af ?? :-/. Sker der noget i kulissen, som vi uindviede ikke kan se ?? - Der har da været lidt hidsige debatter, men da ikke noget der tilnærmelsesvis tangere debatter på andre fora …Og skal der ikke være plads til at være uenige - Bare det er på et voksent måde ?
Troldemor det er jeg ked af ?? :-/. Sker der noget i kulissen, som vi uindviede ikke kan se ?? - Der har da været lidt hidsige debatter, men da ikke noget der tilnærmelsesvis tangere debatter på andre fora …Og skal der ikke være plads til at være uenige - Bare det er på et voksent måde ?[/quote]
Der er desværre nogen som har angrebet troldemor pga hendes job som HA´er -ked
Troldemor det er jeg ked af ?? :-/. Sker der noget i kulissen, som vi uindviede ikke kan se ?? - Der har da været lidt hidsige debatter, men da ikke noget der tilnærmelsesvis tangere debatter på andre fora …Og skal der ikke være plads til at være uenige - Bare det er på et voksent måde ?[/quote]
Der er desværre nogen som har angrebet troldemor pga hendes job som HA´er -ked[/quote]
Lyder ikke godt :-//.
Jeg har selv været mods på et katteforum, og jeg ved sandelig godt hvor utaknemmelig det er …Og man skal nok osse være af en bestemt støbning for at tage alle disse daglige knubs. Dog burde det ikke være så svært, når man har et regelsæt at moderere efter - Og dette regelsæt er ens for os alle - Man kan og skal bare ikke være ven med alle ?
Tjaeee, ved faktisk ikke rigtigt hvad jeg skal skrive, udover at jeg nemt kan forstå jer. Det er vigtigt at huske på, at man (forhåbentlig) har et godt liv udenfor diverse fora og at det først og fremmest er der, hvor man ikke føler, at man skal kæmpe for at være sig selv, man skal bruge sin tid. Livet er alt for kort til at bruge på noget man bliver trist over.
Jeg vil gerne takke jer alle tre for jeres indsats og så håber jeg, at I og også KatteGale, vil trives rigtig godt i fremtiden.
Jeg tror ikke, at nogle af de 3 afgåede HA’er ønsker at skabe rav i den. Skal vi ikke bare lade dem trække sig, fordi det er det, de vælger. Jeg vil ikke spørge dem ud om årsagen og jeg ved, at jeg kan få forbindelse med dem, når jeg ønsker det, det er det vigtigste for mig. De har jo alle hjemmesider, hvor man kan komme i kontakt med dem.