Er I klar?

Til på Fredag? -partytime

Jeg glæder mig som et lille barn til Juleaften -kattedans

JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! hop hop hop

Det bliver SÅ hyggeligt… håber vejret er godt i weekenden :slight_smile:

Selvfølgelig er det godt vejr… vi spreder da -waytohot hvor end vi går -xxrotflmao

Haha det rigtig!!!

Ellers må vi sidde 20 mand klemt sammen i en af hytterne GG
Man skal jo komme hinanden(s) ved

LOOOOOOOOOOL

HAHA helle for at sidde øverst -hahaha

jeg er bare SÅ klar…

og jeg glæder mig ellevildt meget…

vi er osse bare så meget total klare, glæder os for vildt, vi er allerede på pladsen fra torsdag aften ved 20 tiden.
skal dog til århus fredag formiddag
bare det snart er fredag, på fredag på fredag på fredag

maden fredag er der bare helt og aldeles styr på, der bliver lavet omkring 6 kilo mad til om fredagen, tror i det er nok -høhø -høhø

HOOOOOOOOOOOOOLD da op… det skulle man tro ja GG
Ellers er vi madsvin G

Ja vi kommer fredag over middag, Allan skal lige ordne nogle ting for hans mor på vejen…

Det gode humør er pakket og klar [bigloony]

Nu kan det ikke blive fredag hurtigt nok…

Johnny… hehe ja mon ikke vi kan blive mætte? ellers er det dælme vores egen skyld da…

Fnys Fnys jeg er bare ikke en skid misunderlig nej -græd -græd -græd -ked -ked -ked

Men jeg håber i andre får en kanon god tur -waytohot -waytohot -waytohot -xxrotflmao -xxrotflmao -partytime -partytime -bananer -bananer -bananer

Og så husker I at lave en tråd herinde, med en masse afslørende billeder [bigloony]

De billeder hvor der er censureret en KÆMPE sort plet… DET mig G

OG MIG -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

ja nu har i 2 høns så lige meldt jer selv som ofre for samtlige kameraer -høhø

NÆÆÆÆÆÆÆÆÆ jeg kan stadig nå at blive “syg” HOST HOST

-mai

NÆSTEN klar…

Finder lige ud af om vi kommer fredag aften eller lørdag formiddag. HÅÅÅÅBER dog fredag aften (omkring midnat) - så kan vi nemlig grine af jer, der på det tidspunkt ser temmelig fjogede ud [bigloony]

kost -høhø [bigloony]

Det var jeg næsten klar over, men tak for infoen

hvis nu jeg kan finde tid til at komme forbi til en enkelt fredag aften — skal jeg så bare gå efter lyden ??? -rækkermegatunge

Nu ikke så sart, vi viser dem jo ikke til nogen vel -høhø