Er jeg den eneste?

Er jeg den eneste fyr, som kan li kat og, som er registreret herinde??? -uha

Nå jeg er en tilforladelig fyr på 32, som har 4 dejlige katte og 2 hunde og én papegøje. :slight_smile:

  • 2 MCO

  • 1 NFO

  • 1 huskat

  • 1 Labrador

  • 1 hvid schæfer

  • 1 grå jako

Jeg er ny i faget, som opdrætter og jeg vil jo nok nogen gange spørge om ting i andre vil kors jer over, men ha tålmodighed med mig for jeg ved ik så meget om katte endnu.

  • Andet end de er nogen pragtfulde dyr
    Men til gengæld ved jeg noget om hunde, da de falder mig naturligt at være sammen med dem…

I vil tit opleve at jeg kommer med bemærkninger, som MÅSKE kan misforstås, det ved jeg ik da jeg jo ik sidder i den anden ende og skal læse hva jeg skriver, men i kan være ganske rolige, jeg er ikke ude på at støde dig. Jeg er sikkert bare i det lune hjørne og prøver at være morsom… Lool ;0) [bigloony]
Hvis jeg er ude på at genere, ja så vil i ABSOLUT IKKE være i tvivl.

Jeg er af natur et roligt menneske og det smitter af på mine dyr, da de er meget rolige selv…

Vil i vide mere, så svarer jeg gerne, så godt jeg kan…

-velkommen blandt alle de andre kattegale [bigloony]

hej Michael

Hurra - en til at holde Johnny med selskab og som vi kan mobbe kærligt og trøste igen med masser af hjemmelavet is… -engel - vi håber du har lyst til at mobbe lidt tilbage… -shhhh (sig det ikke videre - vi kan lide det)

Stort -velkommen til dig og det er dejligt at se endnu en mand til at holde fanen højt !! [bigloony]

Glæder mig til at se dig i debatterne

Mange -pote knusere og -velkommen hilsner

Miss T

-velkommen -kitty

Velkommen til Michael -velkommen

Skønt med endnu et stks. hankønsvæsen herinde [smilie=hate-tunz.gif]

Glæder mig til at lære dig nærmere at kende -thumbs

-velkommen til .Håber du blir glad for at være her. [smilie=hate-smile.gif]

-velkommen -velkommen

tak tiæl jer alle [bigloony]

Velkommen hertil [bigloony] Nej du er skam ikke den eneste… Min forlovede Allan er også kattegal og han bruger som regel min bruger… men han har lige selv oprettet en, så ham ser I nok snart mere til herinde…

Hej Mikael -kitty
Nej du er heldigvis ikke den eneste, så måtte du jo stå for skud hele tiden [smilie=hate-tunz.gif]
For vi tøser mopper jer fyre lidt, kun lidt engang imellem. -LOL

Men velkommen her til de kattegale -dans

Jaaa og Miss T’s mand Peter Plys er her også

hejsa mikael og stort stort velkommen hertil, det er fandme godt med en mand mere herinde til at holde alle de der hekse nede.
håber du vil falde godt til her blandt os kattegale

Johnny -uha Fyyyyyyyyy skam dig… Hekse?? -fløjte der er et eller andet du har misforstået… Vi er små søde og artige piger -engel

Johnny… har du glemt at du skal være sammen med os en hel weekend? -muhaha

Kæææmpe velkommen fra mig også… :slight_smile:
Håber du vil få lige så stor glæde af siden som vi andre har…

-velkommen -velkommen -velkommen

Ja jeg har tit tænkt at hvis alle fyre ude i det danske land vidste hvor mange piger og SPECIELT singlepiger der havde hund eller kat, ja så ville der ik være ét eneste dyr på pensionerne rundt omkring i landet… [bigloony]

Disse katte og hunde sidder er jo det rene GUF for os singlefyre… av av aaaaauuuuuuuu… Halse halse :wink:

Hej Mikael… et sort velkommen her inde… et hankøn mere… så kan det være ham Johnny ikke driller så meget…

Glæder mig til at lære dig at kende…

Davs…

Og velkommen til… [smilie=hate-tunz.gif]

Håber du trods alt kan finde dig til rette hos Tøserne… nå ja og Johnny -muhaha

[quote=“Hanne P”]Hej Mikael… et sort velkommen her inde… et hankøn mere… så kan det være ham Johnny ikke driller så meget…

den tror du ikke selv på vel -høhø

[/quote]

-ked man har dza lov at håbe…

[smilie=hate-tunz.gif]

Eji det er ski sjovt at blive drillet…