Er jeg en dårlig missemor

Er jeg en meget dårlig missemor, hvis jeg lader min kat være alene fra 11.15 lørdag til søndag senest 19? :frowning: dem som skulle gave kigget til ham har meldt fra for 10 min siden :frowning: jeg vil give ham en daggammel kylling imorgen formiddag og så selvfølgelig fylde op med det mad tilsvarende han plejer at få om dagen .

Ikke efter min mening. Det er 1½ døgn. Det burde en kat ikke ta’ skade af hvis der er nok mad og vand tilgængeligt!

Men han vil nok FORTÆLLE dig hvor meget du har svigtet ham når du kommer hjem :wink: (eller ignorere dig, når du nu ikke ka’ li’ ham mere…)

Katte er fantastiske til at grave i ens dårlige samvittighed!

Men der burde ikke være noget dyreetisk problem med at lade ham være alene i det tidsrum når han har mad og vand nok. Han vil sandsynligvis sove det meste af tiden alligevel

overhovedet ikke, det sker der ikke det mindste ved, sålænge din kat har mad og vand og en ren kattebakke og måske tv’et/radioen tændt så er i orden. vi har tit været hjemmefra fredag eftermiddag til søndag middag uden problemer.

Årh hvor er jeg glad for at høre jeres meninger om det, havde overvejet om jeg skulle have droppet det jeg skulle.
Og det er absolut heller ikke noget skal og bliver praktiseret hver weekend for hvor jeg kan tager jeg ham altid med ellers ryger han til mine forældre, men det passede bare med at de heller ikke var hjemme idag, også tænkte jeg at det var bedre han var alene i 1 1/2 døgn i vandte omgivelser frem for alene et sted hvor han kun har været en gang før, alen i et døgn
Men det i siger der gør at jeg tager mere roligt afsted tak for det.

Sagtens… Dog vil jeg ikke bare nøjes med at fylde op med mad til det tidsrum, men give ham så du er sikker på han ikke løber tør.
Han er en killing jo, og burde ALTID havde mindst tørkost stående fremme :slight_smile: