Er jeg en total kælling?

hej allesammen,

jeg skal lige bruge andres råd i dette sammenhæng.

min kæreste har før han begyndte at være sammen med mig, været sammen med en der hedder sofie. sofie har jeg kendt et pænt stykke tid, og hun er aldrig faldet i in smag. her i byen går hun som rundetrunte. når det bliver sagt ved alle hvem der bliver snakket om. ikke særlig sødt overfor hende, men hun er i bund og grund selv udenom “kælenavnet”, eftersom hun måske har været sammen med lidt for mange mennesker. hun er bare af den type der inviterer ham til en hel masse, men jeg er ikke inviteret. og hun vil have at mads og vores fælles venner skal ud og bowle og hygge og have det sjovt. men jeg må ikke komme med. når vi så endelig allesammen er sammen, syntes hun det er ok at gå og kramme ham, ligge armen rundt om hans hofte og sidde på skødet af ham. han siger fra men ikke på en måde så hun forstår det.

men det hele bunder i at hun har skrevet til mads (min kæreste) at hun er ked af de ikke snakker så meget sammen mere, og om han ikke ville komme og besøge hende. jeg har sagt til ham at det bryder jeg mig ikke om, fordi jeg ved hvordan hun er . og jeg ikke bryder mig om at de to er alene sammen. så kan man sige at jeg bare skal stole på ham, men pga min fortid har jeg ganske gode grunde til ikke at kunne det.

jeg elsker ham og vil bare ike miste ham, men pga. personlige ting har jeg ændret mig rigtig meget og føler selv jeg er blevet en sur og gnaven kælling. så ville sagtens kunne forstå ham, hvis han valgte at være sammen med en anden.

men jeg føler jeg er en kæling for at fortælle ham jeg ikke syntes det er fedt han tager derhjem alene, og er sammen med hende en hel aften, hvorefter jeg siger tilham, men beslutningen er din. jeg vil ikke bestemme hvad du skal og ikke skal.

er jeg helt galt på den hvad dette angår eller ej ? er det forkert jeg føler som jeg føler. og på den anden side er det ikke ham jeg ikke stoler på, det er hende.

på forhånd tak.

knus fra anika.

Anika, du må aldrig synes at det du føler er forkert, det kan være der ikke er noget om det, men du føler hvad du føler og det er ikke forkert…

Jeg vil nu heller ikke bryder mig om det…

jeg ved bare ikke hvad jeg skal gøre af mig selv. lige nu frygter jeg mest han vil tage derhjem uden at fortælle mig det for jeg ikke skal gå og bekymre mig. men så vil jeg hellere vide det.

lidt svært at skrive når zalsa er så opmærksomhedssøgende lige nu . men det er kun mor der dur. og hulk bliver pænt bedt om at smutte af hende.

Den er osse svær… Da man jo helst ikke ville som en dum mokke…

men kan du så ikke bare tage med…

jeg forstår dig godt. Og jeg tror at vi alle har haft det sådan på et tidspunkt.

Det kan måske være klogt at fortælle ham det du skriver, men jeg tror at han forstår dig. Hvis du stoler på ham og du føler at han er god til at afvise hende så tror jeg ikke du skal være nervøs for at han besøger hende.
Hvis hun går over grænsen, vil du så tro at din kæreste vil sige fra og sige til hende at det er forkert det hun laver?? Hvis du tror at han siger fra, så tror jeg ikke du behøver at være nervøs. Men siger han ikke fra, vil han ikke være en der er værd at gemme på
Men spørgsmålet er vel også om han har lyst til at besøge hende når hun nu så godt kan lide at hænge op og ned af ham…

Det at du føler dig sur og gnaven tror jeg ikke der vil gøre at i går fra hinanden, hvis bare han ved hvorfor du er det. Men han kan sikkert også blive frusteret over det og derfor blive sur. Men snak sammen når det sker og vis ham og fortæl ham at du elsker ham og respekter ham. Hvis i gør det vil han ingen grund have til at falde for andre, eller have lyst til andre.

Jeg ved ikke om jeg svare dig på det du ville, men jeg håber du kan bruge det

Enig -thumbs

jeg har snakket med ham om det og han siger han ikke vil besøge hende. men jeg vil jo heller ikke bestemme hvad han skal og ikke skal. jeg ved han vil sige fra. men jeg ved ikke hvor længe han vil blive ved med at gøre det. hun er en køn pige osv.

jeg ved ikke hvad jeg skal og ikke skal. jeg vil bare ikke tvinge ham til noget. han skal gøre som han selv har lyst til og så må jeg jo bare stole på ham, medmindre andet bliver bevist.

hvis han ikke vil have dig med hen til hende veninden, så er der noget galt, og han burde være fintfølende nok til at mærke “det gør man ikke”.
hemmelige vener i et forhold er noget underligt noget.

at hun vil have ham for sig selv, siger jo en del om hende, han bør bare være stor nok til at sige, “hvis der ikke er plads til min kæreste, så kommer jeg heller ikke”.
det havde været noget andet hvis det eks var interesse der delte jer, hvis de skulle kigge golf en hel dag, og du ikke gad med, men at du ikke er velkommen det er for sært for min smag.

Hey Anika.
Nu virkar din kæreste sin en fin fyr og han bør og skal vide og slet ikke have lyst til at se hende. Han er vel ikke tabt bag en vogn og kan godt forstå hendes tilnærmelser hun tidligere har gjort. Så i bund og grund bør han ikke have lyst til at være alene med hende… Men i øvrigt så må han da godt lige mande sig lidt op og fortælle hende det på en måde der ikke er til at misforstå og med STORE bogstaver. Det er da hvad man som kæreste kan forvente af sin partner mener jeg. :slight_smile:
Knus til dig søde!

Forresten så har jeg altid ment at når man er kærester så er man 1. Dvs man inviterer ikke den ene uden at invitere den anden, med mindre der er tale om tøsehygge/negledag selvfølgelig :stuck_out_tongue: Så det er da ualmindelig barneligt af hende kun at invitere mads og så håber jeg også at han siger at han OVERHOVEDET ikke har tænkt sig at komme til nogen som helst fest eller noget hvor hans kæreste ikke er inviteret. [smilie=hate-tunz.gif]

Tre i et forhold er som regel en for mange, så han må lægge større afstand til hende hvis det er dig han vil være sammen med…

Hov min grønne skrift adskiller sig da ikke mærkbart fra din sorte…Håber at meningen er tydelig nok alligevel.

Jeg synes ikke du er en kælling :wink:

jeg har fortalt ham hvordan jeg føler, og han siger også han ike besøger hende osv. men men men, jeg føler mig som en kælling fordi jeg siger de tng til ham, og i det jeg gør det sætter han jo mine ønsker før hans. for jeg ved han gerne vil besøge hende og snakke med hende. og kun snakke ja.

Jeg er har engang sagt til patrick at jeg ikke ville at han skrev med sine ekser, men i det at han ikke skrev med dem manglede han nogle at snakke med. Derfor blev jeg klogere og vi tog en snak om hvorfor jeg havde sagt som jeg havde. For jeg stolede ikke på hans ekser og i bund og grund heller ikke ham. Vi er stadig sammen, men vi snakkede også meget om det. han fandt ud af hvorfor hans ekser irriterede mig og han fik af vide at jeg følte at han ikke reagerede kraftigt nok når de forsøgte på noget.
Må så også sige at de gange jeg opdagede han ikke reagerede kraftigt nok fik han det af vide med det samme, ligesom at han fik af vide når jeg synes at han gjorde det på en god måde (for det fik mig virkelig til at føle mig heldig, når han fik sagt ordentlig fra. For så havde jeg bare verdens bedste kæreste)

Det er snart 4 år siden nu og Patrick er blevet vildt god til at sige fra og jeg stoler så meget på ham at jeg aldrig frygter at han ikke siger fra. Han kender mine grænser bedre end jeg selv kender dem, fordi vi har snakket meget sammen om hvor vores grænser er. Engang imellem tror jeg at Patrick kender mig bedre end jeg kender mig selv.

Anika.

Kælighed handler jo netop om at være i stand til at tilsidesætte egne ønsker, hvis det man gøre sårer ens kæreste!

Hvis Mads har valgtikke at besøge eks´eren og du ikke har krævet det af ham, så syntes jeg du skal lade den ligge nu.

Hvis du fastholder at du syntes at Mads skal besøge hende, så skal du vælge at stole på ham!

Anika.

Kælighed handler jo netop om at være i stand til at tilsidesætte egne ønsker, hvis det man gøre sårer ens kæreste!

Hvis Mads har valgtikke at besøge eks´eren og du ikke har krævet det af ham, så syntes jeg du skal lade den ligge nu.

Hvis du fastholder at du syntes at Mads skal besøge hende, så skal du vælge at stole på ham![/quote]

Enig -thumbs

[/quote]

Enig -thumbs