Er jeg underlig?

Jeg er også underlig - for de tre udsendelser gider jeg heller ikke se.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Jeg ser i det hele taget meget lidt TV - der er så få ting, der interesseret mig i den kasse.

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:

[quote=Mona Jensen;270997]Jeg gider ikke se vild med dans.
Jeg gider ikke se sporløs.
Jeg gider ikke se Talent 09

Er jeg virkelig så underlig. :øhmm:[/quote]

Ja, lige så underlig som mig …

NP

Jeppe med trækbasunen er heller ikke ringe…håber han går videre

[quote=Katten i Hatten;271052]Jeg har ikke noget tv.

Jeg har ikke nogen bil.

Jeg er ikke medlem af Folkekirken.

Jeg er barnløs.

Er jeg underlig?[/quote]

Ja, ligeså underlig som mig. Fik dog et fjernsyn fordi jeg har killinger med jævne mellemrum. fandt ud af jeg blev nødt til at vænne de små til sådan et hustempel da det pryder de fleste hjem:høhø:

Marina

Altså - her sluger vi det hele råt - hvad vi ikke kan se bliver optaget og håber vi får set det på et andet tidspunkt.

Vores TV og PC kører fra tidlig morgen til sen aften . . . . :uha:

Så jeg er nok også lidt underlig - bare på en anden måde -LOL

[quote=Gugger;271117]Altså - her sluger vi det hele råt - hvad vi ikke kan se bliver optaget og håber vi får set det på et andet tidspunkt.

Vores TV og PC kører fra tidlig morgen til sen aften . . . . :uha:

Så jeg er nok også lidt underlig - bare på en anden måde -LOL[/quote]

Lotte-mor…vi ses i Hillerød.
Så kan jeg jo få det bekræftet endnu engang. :tihi:

ge

[mit indlæg blev ædt - jeg forståer et’ett’!]

[quote=MiSi;271144]ge

[mit indlæg blev ædt - jeg forståer et’ett’!][/quote]

Var det så grimt så du blev censureret :høhø:

-LOL
Naaa - at jeg er til Sporløs og Sherlock er næppe videre kontroversielt :tihi:

Vild med dans vil jeg hellere danse selv, og videregive dansens ABC til glæde for andre.
Og mht sang, så kan enhver hyre mig til noget god og velklingende underholdning. TV med folk med eller uden stemme er for mig ren tilskuersport, og jeg kaster mig hellere ud i det selv.
Vivat la Vie!
Lev selv i stedet for at glo på stedfortrædere. Det er meget sjovere :thumbup:

jeg hører også til dem der aldrig ser tv - men hvis jeg gjorde, så ville jeg nok aldrig vælge de programmer…

jeg ville vælge film og nyheder tror jeg…

Men ok - i ved også at jeg er underlig -LOL

Nej, du er da ikke underlig bare fordi visse udsendelser ikke siger dig noget.

Jeg har aldrig set Talent på DR1, har set Sporløs engang, men ser det ikke mere og tidligere har jeg siddet klinet til skærmen når der var Vil Med Dans, men det gider jeg ikke mere.
Så i aftes satte jeg mig til at se noget jeg havde optaget…

:høhø::høhø::høhø:

Jae… måske er du lidt underlig, men så er det på den gode måde.

:hjerte:

Jeg ser selv Talent 09, jeg kan godt lide det - og jeg ser også trofast Robinsson - så måske er det MIG der er underlig.

:tihi::tihi:

Så er jeg også underlig, for jeg gider heller ikke x-faktor og alt i den dur. Til gengæld er jeg vild med Sherlock Holmes og Agatha Christie-film, særligt de sidste!! :slight_smile:

Øh NEJ!

Underlig? Jeg har ikke haft TV i snart 5 år:-)

Jeg ser stort set ikke fjernsyn. Det kører når der er nyhederne, men det er også det eneste tidspunkt det har min halve opmærksomhed.

[quote=louiseogbuster;271179]Nej, du er da ikke underlig bare fordi visse udsendelser ikke siger dig noget.

Jeg har aldrig set Talent på DR1, har set Sporløs engang, men ser det ikke mere og tidligere har jeg siddet klinet til skærmen når der var Vil Med Dans, men det gider jeg ikke mere.
Så i aftes satte jeg mig til at se noget jeg havde optaget…[/quote]

Helt enig - jeg har heller aldrig set nogle af de der talentshows, efter et enkelt kig en aften på Basim, Laura, osv.
I aftes så jeg også noget fra min samling af sjældne guldkorn:
En helt fantastisk udførelse af balletklassikeren Don Quixote, frit efter Petipas koreografi.
Det var Cubas balletkompagni, og udover, at alle danserne var perfekt synkrone, så var førstedanserne helt, helt usædvanligt gode.
Ballerinaen Viengsay Valdez (og jeg troede, at jeg havde et spøjst fornavn…) har balance i en grad, som jeg aldrig har set mage til (og det siger en del). Een ting er at blive stående i en balance uden støtte. En anden ting er at udføre ben- og armbevægelse i samme balance-position! Og det gjorde hun. Gentagne gange. Awesome!

Nogle af jer har måske set de berømte 32 snurreture i 2.akt af Svanesøen (hvor ballerinaen er i sort i stedet for hvidt). Dem, hvor hun snurrer på det ene ben ved at svinge det andet ben frem, til siden, så bagud og forbi ‘snurre-benet’ for at gentage bevægelsen og snurre igen - 32 gange på samme sted uden at sætte sving-benet til jorden. Utroligt?

Hende her gjorde ikke blot det. Hun gjorde 3 af dem ovenfor, og holdt så svingbenet i ro, tåspids mod knæ, mens hun snurrede 4! gange! rundt! Derpå tre ‘svingture’ og 4 uden! Igen! og igen - det var helt vildt.

Det var altså lidt sjovere end Vild med dans. Jeg er vist meget vild med dans, og der er nok dem, der synes, at det er mærkeligt. Men som en god ven sagde: “Husk nu, at ordet ‘normal’ er et skældsord!” Jeg må give ham ret :thumbup:

[quote=lenschow;271253]Øh NEJ!

Underlig? Jeg har ikke haft TV i snart 5 år:-)[/quote]
Hihi, der er du på linie med flere af mine venner, pragtfulde mennesker! Der er så lidt ballet i TV, at jeg strengt taget også kunne undvære det uden alvorlige afsavn :ups:

Jeg ser film på min pc - uden reklamer:-)

Ja lidt underlig er du Mona, ligesom vi andre er på vores måde :høhø: :høhø:
Jeg vil da sige, at Helle der ingen TV har er endnu mere underlig :tihi: :tihi:

Så længe man er vid-underlig, så er det slet ingen skam at være underlig -fin -fin

Den ta’r jeg. :wehuu: