Er Kattegale kun for folk der har katte med tavle?

-LOL Nejda…alle er da velkommen herinde… -velkommen

Ja jeg skulle lige dementere et rygte som jeg hørte… -høhø

Ja, se da lige at få det dementeret [bigloony] Stedet her er jo for alle, der er vilde med katte og hyggeligt samvær.

stamtavle eller ej er en kat jo en kat, og gal kan ikke gradbøjes.

-joker -joker

Jeg har faktisk tænkt tanken at det vist mest er opdrættere som er herinde, så jeg føler mig lidt som en novice når nogen spørger om hjælp og holder mig lidt tilbage med at svare, for der kommer sikkert nogle “klogere” på banen.

Nej, da. [bigloony]

Jeg er ikke opdrætter og har et stk. bastard og 4 tavlemisser og har været med helt fra begyndelsen -engel

Jeg har kun Mufti (den lille bastart) - og snart Freja (uhh… en prinsesse med tavle) - og jeg har været herinde i lang tid, synes min kæreste -høhø
Men selvom jeg er grøn kommenterer jeg ivrigt - bare ikke på indlæg om sygdom og sammenføringer, men der er jo så mange andre indlæg her! Jeg føler mig ikke dum, jeg lærer en masse af stedet her. Jeg er glad for at der er flere opdrættere og erfarne kattemennesker der kan hjælpe mig.

Hvad med at nævne mig for ham/hende der troede det.

Jeg har 19 katte. De 2 har en stamtavle, men den har jeg ikke.

Så jeg må da vidst være et ret godt eksempel at fremhæve. Og jeg har altså også været med fra starten, og det at jeg rent faktisk har 2 tavle misser, er et uheld, de fulgte bare med i købet hos en af huskattene. [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif] [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg er ikke opdrætter har kun 1 tavle kat og 2 hul i hækken katte. Jeg hat været med i en lille måneds tid og jeg har ikke på noget tidspunkt tænkt den tanke. Jeg er måske ikke så klog -uh -nummer hvad angår katte, som nogle andre her inde men det er nok fordi jeg kun har haft katte i snart 2 år men jeg tænker da at det kommer -LOL -xxrotflmao -xxrotflmao -rækkermegatunge NOOOOOOOOOT.
Så vi må skynde os at dementere alle sådanne rygter.

-kattedans -pote -pote -pote -pote

ja lad os da lige få aflivet det rygte, jeg har selv 2 ikke racekatte osv og føler mig da om nogen velkommen her og det skal alle andre osse uanset hvad kat de har

Hvor er det dejligt at i alle er med til at dementere dette tossede rygte og håber så at endnu flere finder herind [bigloony]

Det er skam heller ikke fordi jeg ikke føler mig velkommen, for det gør jeg skam og jeg skriver da også med i de tråde hvor jeg kan yde min hjælp, støtte, grin eller bare min trøst.
Og jeg læser med i tråde som har relevans for mig at lære om.

DEMENTERET…
Jeg kunne ikke lide katte for nogle år siden. De kunne ikke Sit eller Dæk… Jeg er ikke opdrætter…og ejer ikke nogen kat…
Sådan var det.
Nu lider jeg af Kattegalitis…Har ikke et begreb om katte, men kommer gerne med min mening eller observationer, for jeg er gift med en opdrætter, ELSKER vores 5 katte (og jeg har lige fået een killing igår…). Jeg har lært små kneb med kattene, så jeg nu har en morgen-kæle kat og en god nat-kæle kat, og i løbet af dagen er det så alle der lige kigger forbi, for ham der Elly er altid frisk på at kæle. Min kones hund får også hans klap, og affinder sig med glæde over alle vores katte. Men jeg har bestemt ingen viden omkring katte. Men man kan ALTID komme med sin kommentar, og jeg er ikke blevet bombet af nogen “farlige” herinde. Tror ikke de findes. Og alles viden skulle gerne komme til udrtyk lige meget hvad stadie den viden er på. Og syntes også den gør det… Men det jeg ville sige er skriv, og frygt ikke. Det gør jeg… Men jeg kan love dig at jeg elsker katte…Og det er det primære her i dette site for katteGALE.

At KAtegoriserer folk OM de er opdrættere eller ej det er da helt hen i vejret. DÈT vi er, er fisme da slaver for vore kræ -høhø
Jeg er IKKE opdrætter primært, men katteejer og slave af Bast’s nåde (læs: kattegudens nåde)
Brita, ejer/ejet af 5 husmisser (hvor af de 3 er hittemisser)…og 11 MCO’er (hvoraf de 6 er kastrater og 5 er fertile)

Jeg er jo så det man kalder en opdrætter -høhø men jeg kan sørme lære meget af at der kommer forskellige meninger frem, og hvis kun der var opdrættere her, så blev det altså for trist og kedeligt. -sorry

Jeg og de fleste andre opdrættere, har altså også haft huskatte, at vi så er faldet i det store hul der siger opdræt og tavler -regler er skam ikke ensbetydene med, at vi ved mere end jer andre med huskatte. Vi lærer alle af at læse og skrive I et fora som dette. [smilie=hate-tunz.gif]

Jeg personligt ville ikke undvære en eneste af jer uden tavler -love -love -love -love -love

Kunne ikke siges bedre Karen P… Rørende enig…

Du var faktisk en af dem der var i mine tanker da jeg dementerede -høhø og min datter for øvrigt også -høhø

Ej, sikke da noget fis -tommelned

KatteGale er da for ALLE kattegale - tavler eller ej -gruppekram -gruppekram

Tror nu også nok, at de fleste af os med tavler, også har en eller flere uden…så væk med det rygte -smutter

Og jeg har slet ikke kat længere - men føler mig meget velkommen [bigloony]

Jeg er jo så også een af de der med papir. Men startede i tidernes morgen med Røde Sofus, som vi elskede højt i 2½ år inden han forlod os -fløde1 Derefter fik vi Bella Mucika - en lækker sort sag - som blev 17 år -playkitty1 Og nu har vi altså haft Papir-misser i 14 år, men jeg kan da stadig længes efter en af de gammeldags og er lykkelig for, at der herinde er en del af dem - så ja - lad os lige få manet i jorden, at det kun er os kloge-Åge der har ret til at være her -wehu