Er kvinder født sådan?

[ame=“Are Women Born This Way - YouTube”]YouTube - Are Women Born This Way[/ame]

Hold da magle hvor er den altså bare sjov og sød :tihi: -love

Lidt længere: Talkative - YouTube

Nej hvor er det vildt -LOL Gad vide om forældrene bliver ved med at synes det er sjovt og charmerende. :tihi:

Hvem er det nu den lille pige minder om?? - Kanske én sæl’? :ups:

[quote=Dorthe Andersen;235037]Nej hvor er det vildt -LOL Gad vide om forældrene bliver ved med at synes det er sjovt og charmerende. :tihi:

Hvem er det nu den lille pige minder om?? - Kanske én sæl’? :ups:[/quote]

Min yngste søn Joey har også bare jappet løs, siden han fandt ud af at han kunne sige lyde :smiley: Da han var omkring 1 år lød det som om han talte fransk, folk var helt færdige over ham :høhø:

Han taler stadig lige så meget (næsten 6 år gammel), folk vender sig om og kigger når vi står i kø i supermarkedet, og så trækker de på smilebåndet :tihi:

[quote=DK Thomani;235041]Min yngste søn Joey har også bare jappet løs, siden han fandt ud af at han kunne sige lyde :smiley: Da han var omkring 1 år lød det som om han talte fransk, folk var helt færdige over ham :høhø:

Han taler stadig lige så meget (næsten 6 år gammel), folk vender sig om og kigger når vi står i kø i supermarkedet, og så trækker de på smilebåndet :tihi:[/quote]

“Jappet” -LOL-LOL-LOL

Men du griner dog stadig her 6 års non-stop senere - det er sq meget godt gået. :høhø:

-LOL hvor er den sød…

den skræmte kattene -LOL

[quote=Dorthe Andersen;235043]“Jappet” -LOL-LOL-LOL

Men du griner dog stadig her 6 års non-stop senere - det er sq meget godt gået. :høhø:[/quote]

Ja, det er svært at lade være :høhø: Men det kan godt være en anelse anstrengende at skulle svare heeele tiden :tihi:

Hvor er hun sød. :wehuu:

Her er det den ældste, der japper løs og altid har gjort det. Han snakker også videre selvom man forlader rummet. :tihi:

[quote=Dorthe Andersen;235043]“Jappet” -LOL-LOL-LOL
[/quote]

Gik i skole med en der hed Jappe til efternavn og sjovt nok kværnede hun osse løs dagen lang :S

Teenageren kan blive ved og ved og ved … hvor var man dog stolt da hun sagde sit første ord :tihi: men jeg ved stadigvæk ikke hvor stop-knappen sidder :argh:

[quote=Buffy;235122]

Her er det den ældste, der japper løs og altid har gjort det. Han snakker også videre selvom man forlader rummet. :tihi:[/quote]

[quote=DK Thomani;235041]Min yngste søn Joey har også bare jappet løs, siden han fandt ud af at han kunne sige lyde :smiley: Da han var omkring 1 år lød det som om han talte fransk, folk var helt færdige over ham :høhø:

Han taler stadig lige så meget (næsten 6 år gammel), folk vender sig om og kigger når vi står i kø i supermarkedet, og så trækker de på smilebåndet :tihi:[/quote]

Hov forresten - det der er da jappe-drenge - Så mænd er åbenbart OGSÅ født sådan? :stuck_out_tongue:

Endnu engang fandt kvinderne et argument og nogle beviser, der frikøbte dem for fordomme. :rock:

Det er slet ikke en pige.
Det er en dreng - i lyserødt - det kan godt tillades i dag -LOL

he he jamen så se da lige denne lille dreng…

Er mænd født sådan???

-LOL

[quote=Annette O;235216]he he jamen så se da lige denne lille dreng…

Er mænd født sådan???

-LOL[/quote]

-LOL-LOL-LOL

til spørgsmålet i overskriften ka jeg kun svare en ting

JA

http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=10963

[quote=Annette O;235216]he he jamen så se da lige denne lille dreng…

Er mænd født sådan???

-LOL[/quote]

-LOL-LOL-LOL-LOL-LOL

[quote=DK Thomani;235041]Min yngste søn Joey har også bare jappet løs, siden han fandt ud af at han kunne sige lyde :smiley: Da han var omkring 1 år lød det som om han talte fransk, folk var helt færdige over ham :høhø:

Han taler stadig lige så meget (næsten 6 år gammel), folk vender sig om og kigger når vi står i kø i supermarkedet, og så trækker de på smilebåndet :tihi:[/quote]

Joey har nu også en helt særlig charme. Jeg tager mig igen den frækhed at sige, send ham i musik-børnehave og på musikskole, evt også til dans, jo før, jo hellere!
Han har talent for et-eller-andet, han skal bare finde sit felt, og gerne afprøve en masse, før han bliver for stor, og det kommer til at føles pinligt/umandigt/ellernoget.
Den knægt har udstråling i overmål. Alle dine 3 er nu fine, Annie, dem har du bagt godt :ok:

[quote=DK Thomani;235041]Min yngste søn Joey har også bare jappet løs, siden han fandt ud af at han kunne sige lyde :smiley: Da han var omkring 1 år lød det som om han talte fransk, folk var helt færdige over ham :høhø:

Han taler stadig lige så meget (næsten 6 år gammel), folk vender sig om og kigger når vi står i kø i supermarkedet, og så trækker de på smilebåndet :tihi:[/quote]

:klapper: Ha ha hvor er det dejligt at vide man ikke er alene om at have sådan et barn.

Min Natascha har også altid kunnet snakke fanden et øre af. Selv i søvne kan hun ikke holde mund. :høhø:

:tak::tak::tak:

Skønne-skønne børn… de skal nok blive til noget i fremtiden med de talegaver…

:hjerte::hjerte:

HAHAHA Hvor er den god - sikke da en dejlig snakkeglad pige :tihi: