Er man færdig når man er 35

hejsa alle.
ja ved godt dette ikke har en dyt at gøre med katte,men blev bare så ked af det,da jeg fik at vide idag at jeg skulel være glad hvis en som mig kunne få en kæreste,når jeg var 35 år,og ikke lige er størrelse 36,så skulle jeg bare tage hvad der bød sig,for tilbud fik jeg jo nok ikke mange af.
og da slet ikke når jeg har 2 handicappede børn.
ved egentligt ikke hvad jeg vil sige,blev bare vildt ked af det,er jeg virkeligt færdig når jeg er 35,det vil jeg sku da ikke være,jeg har bare ikke det store overskud som singel mor og studie osv,til at være den store party/date løve,men gør det mig til et dårligt emne. -græd -græd -græd -græd -græd -græd -græd -græd -ked

Ej sikke noget fis! Men er sq kun så gammel som man gør sig til [smilie=hate-tunz.gif]

Min mor fandt sin drømmemand da hun var 45. Såehh…
Sån noget -mai skal du ik høre på for det passer da slet ikke -thumbs

Gu’ er man da ej færdig som 35 årig hvad er det for noget blab at bilde dig ind.

Du skal lige ha’ et kram herfra

-kramer

taak .
jeg blev så rystet da jeg fik det smidt i hovedet og vildt ked af det,for er da godt klar over at jeg måske ikke er det mest atraktive emne med min bagage,men jeg gør hvad jeg kan,med det jeg har,jeg er normalt ikke så nem at ryste,men denne bemærkning slog mig bare helt ud.måske har jeg bare en off dag -ked

Du HAR en off dag… Vi har det vi har, og gør det vi gør, og om vi er 35 eller 16½ er kun til dels udslagsgivende for vores handlinger. Men færdig er vi aldrig for vi når aldrig at blive færdig… Og der er helt klart den rette til dig også. Op med hovedet… Det er ikke dig den er gal med…

Nope, bare fordi der står et tal fra før 1980 er man da ikke færdig…
aldre det er da bare noget der står på et stykke papir…

der var en gang et ordsprog der lød sådan her 40 fed og færdig, næh nej nu hedder det 40 fri og freidig

tak for jeres opmuntring :slight_smile:

det utroligt hvordan man kan blive så sårbar ,på en off dag,og at sådanne nogle ord bare kan vælte en helt af pinden,alder syntes jeg normalt heller ikek jeg går op i,men kom vist bare til at tænke, -what -what -what jeg er 35 ingen mand etc,måske har hun ret jeg er helt til rotterne.
men i andre har jo helt ret,når i siger,at det har hun bare ikke ret i puha,snøft.

Nej hun er helt forkert på den… den har jeg heldigvis aldrig fået stokket i hoved og jeg nærmer mig de 50

Nej hun er helt forkert på den… den har jeg heldigvis aldrig fået stokket i hoved og jeg nærmer mig de 50[/quote]

nej man har da lov at være forsigtig hvem man lukker ind i sit hjem,jeg har jo også nogle unger jeg skal passe på,men udtaelsen burde egentligt ikke have overrasket mig,min søster plejer at kalde mig grimmere ting,og jeg plejer at lad det passere,men tror det var fordi hun samtidig kiggede på mine unger og derfra over på mig,og sagde at jeg skulle passe på at jeg ikke endte som en meget gammel og ensom kattedame ,med det udseende.tag den anita,den gik bare rent ind-

Nej hun er helt forkert på den… den har jeg heldigvis aldrig fået stokket i hoved og jeg nærmer mig de 50[/quote]

nej man har da lov at være forsigtig hvem man lukker ind i sit hjem,jeg har jo også nogle unger jeg skal passe på,men udtaelsen burde egentligt ikke have overrasket mig,min søster plejer at kalde mig grimmere ting,og jeg plejer at lad det passere,men tror det var fordi hun samtidig kiggede på mine unger og derfra over på mig,og sagde at jeg skulle passe på at jeg ikke endte som en meget gammel og ensom kattedame ,med det udseende.tag den anita,den gik bare rent ind-[/quote]

Det er da ikke pænt sagt…
og så fra din søster… hmmm

Med to pragtfulde unger og så oven i købet kattedame … så bliver du skutte aldrig ensom, og vi må da håbe, du bliver gammel, ikke sandt?

Succes og livskvalitet er altså i 2008 hverken betinget af, om man har et tobenet hankønsvæsen installeret fast eller ej, eller er lige til Ekstrabladets side 9-pige, heldigvis.

Måske er din “søde” søster inderst inde bare lidt misundelig.
Spørg hende næste gang, hvad hun måler kvaliteter og værdier efter.

Nej hun er helt forkert på den… den har jeg heldigvis aldrig fået stokket i hoved og jeg nærmer mig de 50[/quote]

nej man har da lov at være forsigtig hvem man lukker ind i sit hjem,jeg har jo også nogle unger jeg skal passe på,men udtaelsen burde egentligt ikke have overrasket mig,min søster plejer at kalde mig grimmere ting,og jeg plejer at lad det passere,men tror det var fordi hun samtidig kiggede på mine unger og derfra over på mig,og sagde at jeg skulle passe på at jeg ikke endte som en meget gammel og ensom kattedame ,med det udseende.tag den anita,den gik bare rent ind-[/quote]

Det er da ikke pænt sagt…
og så fra din søster… hmmm[/quote:11fopc4z]

nej vel,men hun skal bare lukke ting ud.

Din søster skulle skamme sig -mai

Enig -thumbs

nej for ved dælme da godt jeg ikke er,sharon stone eller demi moore,men er sku da ikke helt til rotterne endnu :slight_smile:

og hvor er det dejligt,at du fandt lykken med elly,det er bare skønt når man møder et menneske man klikker med. :slight_smile: :slight_smile:

god ide,det vil jeg da gøre,for hun er bare så strid.
taak -forelsket

Din søster skulle skamme sig -mai

Enig -thumbs[/quote]

-forelsket taak :slight_smile:

På engelsk siger man:
Dirty thirty.
Fourty naughty.
Skal forståes med en lille sexual undertone!!! :slight_smile:

Min Mormor sagde at man ikke skulle løbe efter en sporvogn eller en dame, for der kommer altid en til…
Jeg valsede ikke skat…Jeg kendte dig som ven i mange år, “kamp bagte” på dig i årevis, Måtte kun sove hos dig i ugevis, før du accepterede at det var altså den vaske ægte kærlighed jeg altid har for dig… Hård kamp om at vinde dig, men det bedste jeg har gjort i livet…

Kaddyy:
Man er aldrig helt til rotterne. Og dem der kan såre en mest er dem der står en nærmest. Så derfor rammer det extra hårdt når det er en veninde eller ens familie…
Som du kan udlede fra Troldemor og jeg, så er man ALDRIG helt glemt eller til rotterne. Det sker når det sker. Og det kommer til at ske. Nogen gange kan man bare ikke selv se håbet foran sig, men det er der…

Alderen er kun et tal på et stykke papir, for uanset tallet er du ikke ældre end du gør dig selv til!

Selvfølgelig er der en derude til dig, ingen tvivl om det, han ved bare ikke endnu at det at han går og gemmer sig ikke er vejen frem -forelsket
Uanset alder vil der altid være en der er helt rigtig for en hvis bare man ikke higer efter at finde vedkommende så er jeg overbevist om det kommer helt af sig selv :smiley:

nu tuder jeg -græd -græd -græd i er bare søde,tak for jeres opmuntring,har lige ringet til min søster og sagt til hende,at hvis hun ikke kan komme i mit hjem,og behandle mig ordentligt,så syntes jeg hun skal blive væk en periode,til hun kan.
for vil ikke finde mig i det,det gav i mig lige overskuddet til at få sagt,tak for det.for jeg skal nok finde en når ,der komemr en jeg vil have,og han vil have mig,i mit tempo.
og hvor er i søde elly og troldemor snøft,dejligt 2 kan være så glade for hinanden -forelsket -forelsket