Er man færdig når man er 35

På engelsk siger man:
Dirty thirty.
Fourty naughty.
Skal forståes med en lille sexual undertone!!! :-)[/quote]
-høhø -høhø -høhø -thumbs

håber jeg da han gør -jegkrydser :slight_smile:

Enig -thumbs

Venner er familie man selv vælger…de andre er man blevet påtvunget…

Syntes at det er rigtig godt at du har sagt fra til din søster…hvad fanden bilder hun sig ind… [smilie=hate-boid.gif]

Elly - du har altså det der something special… jeg blir bare så rørt når jeg læser den slags… ihhh KRAMME -kramer

Kaddy - bare se her… Elly er ikke den eneste (selv om han ER unik)… der findes heldigvis mange af hans slags…du skal bare se - han kommer dumpene før du ved af det…

Stor krammer herfra og et lille bitchslap til din dumme søster… hvor var jeg også blivet tosset hvis min søster havde lukket den slags ud om mig…

-kramer

Jeg fandt mit livs kærlighed da jeg var 37 år -forelsket og det også selvom jeg ikke var en størrelse 36 :stuck_out_tongue: Jeg havde både til gården og til gaden, og det var bestemt ingen hindring :smiley: Din kærlighed er et sted derude… bare vent… han dukker pludselig op :slight_smile:

ved et ikke,men er vandt til hun taler sådan til mig,og det er ikke engang det værste,hun har sagt.men er glad for jeg fik sagt det til hende nu,selvom det gjorde ondt

Elly - du har altså det der something special… jeg blir bare så rørt når jeg læser den slags… ihhh KRAMME -kramer

Kaddy - bare se her… Elly er ikke den eneste (selv om han ER unik)… der findes heldigvis mange af hans slags…du skal bare se - han kommer dumpene før du ved af det…

Stor krammer herfra og et lille bitchslap til din dumme søster… hvor var jeg også blivet tosset hvis min søster havde lukket den slags ud om mig…

-kramer[/quote]

ja håber jeg finder en endag,som vil skrive så pænt om mig,det er da bare guld værd.ja håber virkelig hun forstår nu,at jeg altså ikke er hendes boksebold.
og taak for krammet :slight_smile: :slight_smile:

ved et ikke,men er vandt til hun taler sådan til mig,og det er ikke engang det værste,hun har sagt.men er glad for jeg fik sagt det til hende nu,selvom det gjorde ondt[/quote]

Ja men det gør det da ikke bedre…så er hun jo en bully…og så over for sin egen søster… [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Hun får som hun har fortjent…

hvorfor skal folk altid,når de skal fornærme en,bringe ens størlse op,som grund for man ikke kan finde en,og den nyeste hun lukker ud,at det er synd for mine unger at de har en tyk mor,for så bliver de drillet,jeg er så træt af hende lige nu,syntes bare ikke hun kan være det bekendt-

glæder mig til endag at møde en,som ser mig og ikke min størrelse. :slight_smile:

Ser du selv din størrelse som et problem…eller er det kun din søster der gør det?

jeg ved jeg er for stor,men samtidig har jeg i min hverdag ikke noget problem med det,men er godt klar over det ville være smart at være mindre end jeg er. :slight_smile:

Anita.

Kærlighed er mange ting - det er kærlighed til sine børn, kærligheden til sine dyr, kærligheden til sine venner, kærligheden til sin familie (selv en stupid søster!) men det er også kærlighed til en selv og det er nok den sværeste kærlighed.

Kys dine dejlige unger og sig du elsker dem.

Nus kattene bag øret …Hugo en ekstra gang fra mig.

Smid så alt tøjet og stil dig spliterrravende nøgen foran et kæmpe spejl og kig godt og grundigt på dig selv. Fryd dig over at du er blevet 35, fryd dig over de spor dine fødsler har sat på din krop som et evigt minde om dine dejlige unger, fryd dig over alle de forandringer der er sket med din krop og elsk den for det den er blevet og ikke for det den var.

Når du har gjort det en masse gange og du dybt dybt i dit indre har forliget dig med dig selv og din alder og din krop så udstråler du selvtillid, harmoni og tilfredshed og det er det sikreste scoretrick i verden.

Jeg er ret overbevist om at for at du kan se at andre kan elske dig, skal du først elske dig selv!

Og så kan jeg da betro dig at min erfaring er at livet bliver nemmere og bedre med alderen!

Og husk så lige at vel er kærlighed fra en partner dejligt, men man kan jo sagtens have et lige så rigt liv uden en partner. -thumbs

Tak Miss T. Og i lige måde. Kram retur.

Hvor har du dog ret Mai.

Kaddyy…husk stor er smukt. Tændstik damer er kun tegninger fra børn. Rigtige damer har noget til gård og gade.
Store mennesker, folk med briller, bumser, bøjle på tænderne, etc. etc. er desværre dem det går ud over når der uddeles verbale øretæver… Det er det nemmeste for dem der ikke har hjerte fordi deres “fejl” ses og ikke kun høres…

hvor er det dejligt at læse fra jer alle,at man er ok selvom man er stor og måske ikke lige passer ind i moden,og dejligt at i vil dele jeres erfaringer, med mig,det har virkeligt hjulpet på mit humør,som igår var helt nede i kulkældren. :slight_smile: og hvor jeg hader når min søster smider bemærkninger som dem her,hun fatter bare ikke en meter af at jeg faktisk er for første gang i mange år,tilfreds med mit liv,ved da godt jeg kunne sikkert have gjort mange ting bedre,men jeg gør virkelig hvad jeg kan,har mit studie fuldtid arbejder nattevagt,passer mine unger mine forældre og mine katte,og jeg nyder faktisk det hele,det giver mig en ro i hverdagen,ved faktisk ikke hvorfor hun føler trang,til at skulle ødlægge den ro for mig.for hvis hun vil kan hun jo sagtens være en del af det,har jeg aldrig forbudt hende,men hun vil ikke ,kun kritisere.

ja det er nemt at træde på folk,som er anderledes,for nemt nogengange.

-forelsket -forelsket -thumbs :slight_smile:

Nemlig, men gør ondt på dem det går ud over ligegodt. Øv hvor kan folk være tarvelige…

Tilslutter mig også Mai’s bemærkning med det bliver nemmere med alderen… Har ti år på dig, og det bliver nemmere… :slight_smile:

ja som du siger elly,så lærer man nok med tiden,at sortere folk fra,som kun vil gøre en ked af det,eller folk som kommer med sårende bemærkninger,bare ærgeligt det skal være ens egen familie,men sådan må det jo være,hvis det andet ikke fungerer :slight_smile: :slight_smile:

Jeg er en str. 36+10 :wink:

Jeg har aldrig oplevet at mændene ikke har været interesseret - der findes MANGE mænd der er chubby chasers… mange mænd der ELSKER at der er lidt på side benene?

Du er 35?! Ihhh altså… jeg har da hørt om folk i slutningen af den 3. alder der finder sammen :slight_smile:

At du har 2 børn er da kun et plus for mange mænd, at de er handicappede, hvad betyder det når man elsker dem og deres mor.

Kom du ind i kampen sveske og pris dig lykkelig for hvad du har.

Søster er da bare en sur gimpe.

Jeg hjælper dig hjertens gerne med at skrive en profil til noget internetdating hvis det skulle være noget for dig, kan forestille mig du ikke kommer så meget ud nu du har ungerne :slight_smile:

  • det var sådan jeg mødte min mand, og ham vil jeg aldrig undvære.

Mange opmuntrende knus!!