Er min kat unormal

Bianca er helt vild med chips, hvad sker der lige for hende. Den lille bøllemis danser rundt omkring mig fordi jeg har taget en lille skål med en håndfuld chips med mig ind i arbejdsværelset.

Hun har fået lov at få en lille haps, så jeg kan ha skålen i fred:høhø:

Hver gang min mand eller jeg spiser chips er hun helt vild og klar til at kæmpe for at få en haps.

På en måde er det da meget sødt, men jeg tænker på om det er skadeligt for hende eller om det er okay at hun får en haps og slikker en skål i ny og næ ???

Findes der normale katte:? :wink:

Mange katte er vild med chips - Fysse stak hele hovedet ned i chipsposen og tog selv, hvis vi ikke lagde den væk et sted, han ikke kunne nå den.

Herhjemme rotter hunden Probie og katten Ares sig sammen når vi finder en pose chips frem… Sidste gang overfadte de mig… Stjal posen…

Fy Kims skulle skamme sig og lave så gode chips at jeg ikke når at få nogen!

Noname gør det samme, hun stjæler både chips & popcorn…

hun er fuldstændig vild, hvergang hun hører en pose der rasler eller mikro-ovnen der siger “pling”:muhaha:

Unormalt er det vist ikke, hehe…

May og Diego her spiser også gerne chips - og tager og gerne selv. Især ostepops kan man slet ikke have i fred!

Hvis bare han ville nøjes med chips!!!

Ja, det er Thane, jeg taler om…
Thane… der i går sad og hyggede sig gevaldigt med… hjemmelavet æblekage!!! :uha:

ja flere af mine mener også chips er guf…helt unormalt er det vist ikke

Hehe, min mors den ældste kat spiser agurk & salat … alt hvad der er grønt faktisk . og er helt vildt med det.

Zafarancho åd en gang grillede cherry tomater i sommers, der udover kan vi ikke være i fred hvis vi spiser honning melon og vindruer. :savle:
Og her i huset finder de også på at negle chips fra posen, eller ihvertfald slikke kryderiet af dem alle:venter:

Bianca leder til at være mest vild med de usunde ting der nogen gange kommer frem om aftenen :rock:

Hun slikker på bolcher hvis man glemmer at butte lov på glasset og slikker på alt hvor der har været slik, chokolade og chips. Det er jo ikke lige frem de ting der er bedst for hende:S Jeg må nok se i øjnene at jeg har tabt kampen når det gælder chips…Men slik det skal hun alså ikke spise :venter:

:høhø::høhø:

Silke kan oz godt lide chips - hun spiser dem ikke, men slikker bare lidt på dem - især dem med havsalt er hun vild med.

:savle:

Nja… Unormalt er det ikke, som du kan læse herinde :tihi:

Oliver drikker appelsin jucie med stor velbehag… Det har jeg aldrig hørt en kat gøre før…:tihi:

Udover det, spiser han også youghurt (pære/banan smag), rejeost, mariekiks, flødeskum og lagkage! :uha:

Da jeg holdte fødselsdag i sidste uge havde jeg noget lagkage tilbage, som jeg ville spise om aftenen :savle: Det kunne jeg ihvertfald ikke have i fred og skulle bestemt ikke stille det fra mig, for så var Oliver der lige med det samme og guffede det i sig… :tihi:

Chips er nok en af de ting mine katte gennem tiden har haft til fælles at de var glade for…!

Lige pt kæmper jeg en krig med Teddy og Alaia om at få min sushi i fred… Han er vild med krebs og hun med krabbe! :høhø:

Mine katte er også vilde med chips og fisker selv ud af posen hvis jeg ikke giver dem nogle. Coco er desuden vild med pistacienødder, pizzaskorper og forskellige madrester. Han vil meget gerne slikke min tallerken når jeg er færdig med at spise.

Det værste han har gjort var at drikke af min irske kaffe imens jeg var på toilettet… da jeg kom tilbage stod han med hele hovedet nede i mit glas og lappede i sig. Heldigvis blev han ikke fuld af det.

[quote=TinaD;478913]
Det værste han har gjort var at drikke af min irske kaffe imens jeg var på toilettet… da jeg kom tilbage stod han med hele hovedet nede i mit glas og lappede i sig. Heldigvis blev han ikke fuld af det.[/quote]

-LOL-LOL