Er nogen af jer på facebook?

Opretter lige endnu en tråd [bigloony]

Er nogen af jer på facebook?

Ja det er jeg…jeg har endda to profiler der. Birthe Rasmussen og Birthe Tordrup

hvorfor 2?

Ja, jeg er der også [bigloony] Har snart været der længe… Men det er meget forskelligt hvor ofte jeg kigger derind… [smilie=hate-smile.gif]

hvorfor 2?[/quote]

Fordi jeg havde glemt at jeg havde oprettet den første…og blev først klar over det da jeg på min Yahoo mail fik besked om at der var nogen der ansøgte om venskab -høhø

Må sige at det er ikke ret tit jeg kigger ind på mine facebook contoer…jeg syntes at det har taget overhånd med alle de ting man bliver inviteret til at medvirke i, også fordi jeg har en del unge mennesker på min venneliste der jo er ude og prøve sig frem.

Ja da jeg er på facebook :slight_smile: Det er nu meget sjovt at snakke med dem fra gamle dage :slight_smile:

Ja men jeg kan ikke huske hvad jeg hedder derinde Jeg tror det et Laila Mosskov eller noget i den stil -fløjte

Jeg er der skam også - bare søg på Tina Susanne Johansson, jeg er 99% sikker på at jeg er den eneste af slagsen -thumbs

Jeg er ikke.

Jeg er på Facebook med mit navn Gitte Stig Nørgaard.Har fundet et par gl.venner som jeg ikke har set i rigtig mange år,så det er helt sjovt.Håber dog at der er flere “halvgamle” der indmelder sig med tiden,da de fleste pt. er en de -tak lyngere end mig

Jep… Oprettede en profil for laaaaaaaaaaang tid siden men har først været inde og lure på den her de sidste par dage… Hedder Anne Korsbakke i profilen (og så har jeg kun 9 venner - BUUUUUUUUUUUUH -xxrotflmao )

Nu har jeg altså lige tilføjet de af jer, jeg har kunnet finde :wink:

Hyggeligt nogen af jer af derinde [bigloony]

Så kom der lige en mere af “halvgamle” på Facebook -høhø
Har lige tilmeldt mig, og kan itte hitte ud af det endnu -ked

Det skal du ikke være ked af. Jeg spasser stadig rundt i det -høhø

Rart at vide at jeg ikke er den eneste [bigloony]

jeg er på med Regitze Birketoft men bruger det ikke vildt meget…

Jeg har lige oprettet mig, jeg kan findes under navnet Jeanette Trillingsgaard

im there — kira v. m. albrechtsen

Me2:

Annette Widding Rosenørn De Lasson

eller måske er det bare Annette Widding DeLasson

Jeg kan tilføjes på Lena Sørensen - det er mig i den blå kjole :wink: