Er rasende :(

er det kun mig eller har hende her altid en masse katte til salg??
hun påstår dog at denne er en maine coon blanding og da jeg viste hende et billed af en maine coon fik jeg bare i hovedet at den kat jeg viste hende bare var en overvægtig kat -ked

Kattene er desuden ikke neutraliseret eller vacineret…

hun sælger denne kat til 1000 kr… uden vac neutralisering eller noget !
http://www.baboom.dk/html/mar_vis.asp?MarID=194818

Hun gav mig et link til modren på KG og fik af vide at denne var modren til katten
http://kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=13360
kan ikke se nogen lighed??

Hun har dertil også en masse marsvin som hun sælger til 100-250 kr af stk… :open_mouth:
man kan købe dem i dyrhandleren til 75 kr… ??

Hmm don´t know…

Men marsvin kan godt koste 150/180kr i dyrehandleren - men ligefrem 250? Det var da dyrt hvis det kun er for dyret uden bur eller noget…

Kan ikke se noget galt med hendes katte salg.

Hvis hun sælger marsvin med stamtavle kan de vel godt blive dyre end normalt. Eller hvis de er specielle - jeg har ikke fortstand på marsvin men ved at der er stor forskel på hvad du gir for et hamster hvis det er med “tavle” end hvis det “bare” var et hamster.

Tjah som Trolde siger så kan marsvin og kaniner godt koste flere hundrede kroner hvis de er af en speciel avl eller tavle :slight_smile:

De her har ikke tavle :slight_smile:

hvis man læser så står der mor :
far :

og det er nok 2 af hendes egne marsvin… som har parret og fået unger…

Ok ja så er det lidt dyrt, men igen så er det jo svært at prissætte levende dyr. Nogle tager 2000 for en kattekilling og andre tager 4000 kr for “samme” slags killing med samme vacc. Men jeg synes at det er bedre at tage ex 200 kr for et marsvin end bare at give dem væk for at risikere at de havner hos en eller anden impulskøber som bliver træt af den efter 1 uge :slight_smile:

Det selvf rigtig nok…
men hun har tit marsvin til salg…

Om hun tit sælger katte :? aner det ikke, kender hende ikke , Og forstår så ikke lige din vrede :? Hvis du er i stand til at vurdere alle blanding killinger så er de dygtigere end mig, for jeg vil godt nok ikke gætte på hvad den er en blanding af :smiley: :stuck_out_tongue:

Mor katten :smiley: :smiley: Det kan jo være hvem som helst :smiley: også hende hun påstår det er -sorry

Hvad hun tager for sine dyr, det må da være op til hende, sætter hun dem for dyrt, så får hun da bare ikke solgt dem -sorry

Enig -thumbs

tja det vel ligemeget om katten bliver vacineret…??
nu kender jeg hende og har snakket med hende over baboom…
og hun vacinere ikke katten… kun imod mere betaling…??

synes det er meget 1000 kr for en blanding (som ligner en alm huskat.) og så har den hverken fået ormekur eller vac…

jeg tror ikke det er den hun kat hun viste mig…
ingen ligning…

Og jeg er ikke den første der ligger mærke til det kan jeg se…

viewtopic.php?f=2&t=63

:stuck_out_tongue:

så helt bims er jeg vist ikke…

Jeg ved ikke om der er forskel, fra landsdel til landsdel, men herovre koster marsvin typisk mellem 250,- og 350,- i dyreforhandlerne.

Lad os håbe, at kattene får gode nye hjem. Jeg synes, at prisen og hvad prisen dækker, må blive en sag mellem køber og sælger.

Pigen er meget ung og man begår dumheder, som man senere fortryder, fordi man er blevet klogere. Det ved du jo fra dig selv Lone. Vi må alle feje for egen dør først - de fleste af os kunne nok godt få noget tid til at gå med det -jegfejerforegen

Jeg fortalte hende skam om det men hun sagde at hvad hun lavede ragede ikke mig…
men hun har tit katte til salg…
vi snakker ikke kun 1 om måneden men nok en 3-4 stykker…
hvor hun får dem fra det ved jeg sq ikke…

Jeg fortalte hende skam om det men hun sagde at hvad hun lavede ragede ikke mig…
men hun har tit katte til salg…
vi snakker ikke kun 1 om måneden men nok en 3-4 stykker…
hvor hun får dem fra det ved jeg sq ikke…[/quote:24lps5k5]

Nej, jeg undrer mig jo så også over det. Og undrer mig endnu mere over, at køber betaler de priser, der bliver forlangt, hvis det er tilfældet. Men det vigtigste er jo at kattene får det godt og at køber og sælger begge er tilfreds med handlen.

Er det så nogen der kan fortælle mig hvorfor der ikke bliver renere ned al den fejen -rulleøjne

Er det så nogen der kan fortælle mig hvorfor der ikke bliver renere ned al den fejen -rulleøjne[/quote:unirtrnw]
-høhø Det vil jeg undlade at kommentere Lis, jeg vil lige gå ud og støvsuge bilen og se om det evt. kan hjælpe -høhø

Er det så nogen der kan fortælle mig hvorfor der ikke bliver renere ned al den fejen -rulleøjne[/quote:ji4tgu60]

Nok fordi, man kun fejer skidtet fra side til side og ikke fjerner det -muhaha

Lol…

Ja jeg tror jeg bruger støvsugeren fremover så -thumbs