Er ved at drive kattene til vanvid

og mig selv
Jeg er desvækrre så heldig at jeg går hjemme hos misserne hele dagen og har gjort i noget tid efterhånden. Jeg har måtte tag mig selv i at gå meget op i hvad kattene nu lavede. Var de aktive, var de for aktive, var de ikke aktive, var de oppe at toppes, sov de hvis ja sov de alene. Det er blevet så grelt at jeg har gået og bildt mig selv ind at de måske ikke var så glade for hinanden som jeg gik og troede [bigloony] og hvis det er tilfældet tør jeg så sætte en ny kat ind i flokken (på tænker at skal ha en lillie killing) o.s.v. o.s.v.
Har så lagt mærke til at min han kat har “gemt” sig de sidste 2 dage, specielt i dag hvor han ikke har været ude (på grund af regn), det ligner ellers ikke ham. Jeg har selvfølgelig brugt mange tanker på hvad der kunne være i vejen, men ikke kommet til noget svar. Og så slog det mig lige - lige så snart jeg går her ind i soveværelset og lukker døren kommer han frem og sjovt nok så lyder det som om der fest inde i stuen. Det lyder som om alle 3 katte løber rundt og more sig -partytime -wehu -weee -skål . HMMMMMM jeg tror hellere jeg må finde mig en ny hobby imorgen og lade misserne leve deres eget liv. Jeg er sikker på at hvis de kunne tale ville de spørge mig hvornår jeg skulle på arbejde igen.

hehe det er lige præcist sådan det foregår her hos os osse.
det er lidt sjovt at man ka blive på den måde og er sikker på at hvis andre kunne se og hører hvordan man "opførede"sig hele dagen ville de smide sig på gulvet og rulle rundt af grin.

Det er helt rigtigt. Det er nemlig utroligt, hvad man kan lægge i kattes opførsel, hvis man følger dem for tæt. Man kan virkelig bilde sig selv ting ind og se spøgelser. Og når vi f.eks. har haft 1 uges ferie, eller det har været helligdage, så er jeg da også sikker på vores håber vi snart skrider på arbejde -høhø