Erfaring med køleboks til bil?

Er der nogen, som har erfaring med køleboks til bil?

F.eks. Termoelektriske kølebokse - Campingudstyr - thansen.dk

a. Virker de?
b. Holder de?
c. Støjer de?
d. Laver de for meget varme i bilen?

vh

Andreas

Brita har så hut jeg visker haft til sin :slight_smile:

[QUOTE=Andreas;1198645]Er der nogen, som har erfaring med køleboks til bil?

F.eks. Termoelektriske kølebokse - Campingudstyr - thansen.dk

a. Virker de?
b. Holder de?
c. Støjer de?
d. Laver de for meget varme i bilen?

vh

Andreas[/QUOTE]

Vi har en ældre model, som kan bruges i både bilen og til almindeligt el. Vi har haft den med i Italien og det fungerede upåklageligt. Nu om dagen er den back up hvis køleskabet skal afrimes. A: ja; B: ja; C: synes jeg ikke; D: ingen anelse :wink:
VH
Susanne

Mine forældre har en, de har brugt til camping i al den tid jeg kan huske :slight_smile:

Der er det 3xja og nej til d :slight_smile:

jeps, jeg har en kyllefryseboks og er glad for den. Det er bare at sætte stikke i og så fryser den. Jeg kan ikke komme i tanke om noget upositivt ved den. Den kan høres men det er ikke noget der generer.

Kan du ikke tage den med til Vorbasse så :wink:

min fars fungerer fint, larmer ikke synderligt og generer ikke så meget varme at det generer.
kører man i en vw up og der er 40 grader udenfor kan det måske blive et issue, men ellers ikke

Det fungere fint blot skal du huske at det ikke er en god ide at lade den stå tilsluttet i bilen overnat for så ender du med et tomt batteri :slight_smile:

Ja, man slider da på batteriet. Et normalt bilbatteri rummer af størrelsesorden 1 kwh, og køleboksen bruger 46 w, når den kører. Så morgenen efter er batteriet typisk nede på den halve energimængde.

vh

Andreas