Erfaring med Skype

Er det godt og hvordan er lyden?

Jeg synes det er nemt at downloade, nemt at bruge og at lyden er fin.

Ja, lyden er rigtig god, det er som at sidde i stue med den du taler med :ok:

Den fylder af h… til på pc-en, ingen gad bruge den, lyden var kun god med headsæt. Det værste var at den var adgangsvej for virus og den slags lige som messenger. Medens jeg havde den på min pc blev jeg smit af nettet i tide og utide, reel årsag ?, men problemet aftog voldsomt da jeg slettede den igen.

Hjælper antivirus program ikke på dette?

Jeg har kun positive erfaringer.
Men jeg har også indbygget webcam og mikrofon - ikke at det er nødvendigt, men det rette udstyr gør nok oplevelsen bedre… Min veninde flyttede til London i maj, og vi har brugt Skype meget.

Det tror jeg, for jeg kan slet ikke nikke genkendende til noget af det Krista skriver :slight_smile:

Jeg snakker tit med min søster i Irland via skype, og det er super nemt. Vi har ingen problemer med virus i forbindelse med det.
Man skal lige vænne sig til latenstiden, men ellers er det fin fin lyd og billedkvaliteten er ganske god også :slight_smile:
Jeg kan kun anbefale det.

Jeg kan jo kun sige at det gjorde mit ikke. Da jeg så heller aldrig brugte den så var der jo heller ikke nogen grund til at have den indstaleret.

Jeg er vild med Skype. :slight_smile: Nøj, jeg har brugt mange timer på at snakke med folk igennem det.
Jeg har aldrig oplevet problemer af nogen art. :slight_smile: Lyden er helt fint, det er nemt at bruge … ja. :slight_smile:

Fylder? Virus? Smidt af nettet? Aaaaarj, ved du nu hvad… Mon det er det samme vi taler om? Så vidt jeg husker fylder skype ikke fandens meget, jo hvis man har en meget meget meget lille harddisk, men ellers ikke.

Da børnene var på Færøerne, ville vi installere skype, så vi kunne snakke sammen.
Det var en håbløs opgave.

Hver gang meldte den fejl. Den kunne ikke uploades og efter utallige forsøg gad jeg ærlig talt ikke det L*** mere. Hverken Karsten, jeg eller en kollega kunne uploade Skype. :argh: Så jeg holder mig til min msn (når jeg får nolleret mig sammen til at logge på.)

Desværre også dårlige erfaringer herfra.
Jeg købte en speciel slags telefon til det, som skal sættes til pc’en, og som derpå via Skype skulle virke som en alm. telefon.
Men der var et kæmpe-ekko på, og det var svært at føre en samtale pga det. Den latens-tid, som nævnes ovenfor, kan også have spillet ind, jeg ved ikke, hvordan det oplevedes.

Jeg har forsøgt et par gange, og det gik ikke.
En af gangene legede jeg meget med div. indstillinger og ringetoner, og så gik det da for alvor i ged :thumbdown:
Desværre.

top top top…

jeg bruger skype hver dag…

saa skönt at se familien hjemme i glyngöre og de kan fölge med i emmas opväkst…
og ikke kun se hende de faa gange om aaret vi rejser hjem til DK

er også meget glad for skype :thumbup: bruger det meget til at ringe til fastnet i udlandet også…(rigtig gode priser for opkald)

har headset til at tale i og det fungere super

Det var intet mindre end min livlinie, da jeg var i Rom på udgravning. Jens og jeg brugte Skype, når jeg kunne komme på netcafe, og byens lokale netcafe havde horrible dårlige forhold og selv der kørte Skype upåklageligt, og det er altså skønt at kunne se dem man taler med.

KH

Sofie

Jeg bruger Skype meget - til venner i udlandet (især USA), når Thomas eller jeg selv er på rejse, når vi holder bestyrelsesmøder i klubben, osv. osv. Super applikation! :thumbup:

Jeg har kun godt at sige om skype. Inden Lars og jeg flyttede sammen talte vi over skype næsten hver dag.
Det er utroligt alle de penge vi sparede på ikke at bruge vores mobiler :slight_smile: jeg har også ofte talt med min veninde på færøerne.

En gang imellem kan forbindelsen godt være temlig dårlig men for det meste er den rigtig god :slight_smile: