Jeg er lige lidt lost her, og håber nogle kan hjælpe.
Européklubben vil gerne have et skilt med reklame. F.eks. til at bruge, hvis vi nu har en stand et sted. Vi får det nok lavet på vistaprint, så jeg var lige ved at kigge på deres muligheder.
Er det et skilt vi skal have, eller et det et banner?
Og hvad er det med indendørsvinyl, hvis vi snakker et banner? Er slet ikke med på hvad det mon er…
Vælger vi f.eks. et banner er størrelserne 90,2 x 50,8 cm, 120,9 x 76,2 cm
eller 181,7 x 76,2 cm - mine tanker er at det mellem måske vil være meget passende?
Hvis det skal være til en stand, så ville et banner til at hænge på kanten af et bord måske være en god løsning. (Det er ikke alle steder man har mulighed for at hænge noget på væggen!) Vistaprints indendørsbannere er af udmærket kvalitet, jeg har et par stykker af dem og de har da holdt til en del udstillinger efterhånden.
VH
Susanne
Øj hvor er logoet blevet flot! (og jeg kan se hvem der har lavet det )
Jeg ville ikke putte tekst på et skilt/banner, logoet siger det der skal siges og tekst vil bare forstyrre.
Indendørsvinyl siger ikke mig noget som helst O.o
Hvordan har I tænkt det skal sidde? Som “fortæppe” på et bord eller som et skilt ovenover bordet, sådan på en mere officiel messestand? For så skal det jo passe i størrelsen til det
[QUOTE=Eife;787834]Susanne - Tak, jeg det er bla. det vi tænker kan bruges… Ved du hvad det der indendørs vinyl de snakker om er? Er banneret af det, eller?
[/QUOTE]
Ja, det er materialet de trykker på. Indendørsvinyl er lidt tyndere end udendørsvinyl, men det kan sagtens holde til at bruge. Vi bruger den f.eks. til de små bannere der annoncerer junior handling, hvis du har været heldig at se dem.
VH
Susanne
[QUOTE=Susanne W;787842]Ja, det er materialet de trykker på. Indendørsvinyl er lidt tyndere end udendørsvinyl, men det kan sagtens holde til at bruge. Vi bruger den f.eks. til de små bannere der annoncerer junior handling, hvis du har været heldig at se dem.
VH
Susanne[/QUOTE]
Njaeh, sådan lige knap (har set dem, men ikke registreret dem rigtigt)… Men så forstår jeg det meget bedre
Har I gjort noget specielt for at hænge dem op, eller er det bare med en gang tape/gaffa? Eller?
Man kan få nogle “hjørner” til at sætte på, som man laver et lille hul i, så kan de hænges op med snor, men jeg har nu ikke rigtigt nænnet Vi plejer at bruge enten gaffatape eller elefantsnot eller noget i den ikke alt for elegante men til gengæld effektive stil. Indendørsvinylen vejer jo ikke så meget som udendørsvinylen, så den er rimelig taknemmelig at hænge op
VH
Susanne