Erfaringer med aktivitets"brædt" fra zooplus?

Mere specifikt dette: Trixie Cat Activity Fun Board | zooplus.co.uk

Overvejer at købe det til Bølle, men ville lige høre om der var nogle, der havde afprøvet det på deres katte :slight_smile:
Hvis jeg ikke svarer er det ikke fordi jeg vil være uhøflig, men blot fordi jeg er på ferie. Skal nok svare de svar der kommer, når jeg kommer hjem. :ok:

Ja, jeg har købt sådan et :slight_smile:

Malthe synes det er helt fantastisk og spiser meget gerne derfra - somme tider hellere end skålen.
Pigerne er lidt mere uforstående over, hvorfor de pludselig skal til at tænke for at få godbidder :smiley:
Jeg vil ikke sige, at de ikke gider det, men Malthe er for hurtig til at tage godterne, så de ikke får chancen.

Jeg har ikke prøvet dette, men jeg har to andre slags herhjemme.

Malik og Eddie er EMINENTE til det. De skal fjernes, når de har tømt et , for ellers kan MCOerne ikke få lov. De to MCOer er også rigtig dygtige men de tænker mere før de handler omkring de to spil jeg har.

Milo er den eneste, der ikke viser det nogensomhelst interesse.

Om Bølle vil tør jeg ikke sige, men du skal nok regne med at du skal vise ham lidt af vejen i starten.

MVH

[quote=lenschow;235912]Om Bølle vil tør jeg ikke sige, men du skal nok regne med at du skal vise ham lidt af vejen i starten.

MVH[/quote]

Hehe… Nej. Han har vist sig at være en udfordring på aktiveringspunktet. :muhaha: Tror nu nok han vil kæmpe lidt for stykker af en "kød"stang fra aldi. :tihi: Men hvor langt han er villig til at gå, det tør jeg så ikke give et bud på…

Ellers må jeg jo bare sælge det igen. Er jo nødt til at finde nogle måde at aktivere ham på, når han skal til at være inden for. :slight_smile:

Tak Helle…

‘katte-fumle bræt’ er en succes herhjemme…oprindelige fantastiske tyske navn ‘Katzenfummelbrett’ :slight_smile:

her kan du se mine katte lege med det:

[ame=“Cats playing with Cat Activity Fun Board III - YouTube”]YouTube - Cats playing with Cat Activity Fun Board III[/ame]

[ame=“Cats playing with Cat Activity Fun Board II - YouTube”]YouTube - Cats playing with Cat Activity Fun Board II[/ame]

[ame=“Cats playing with Cat Activity Fun Board - YouTube”]YouTube - Cats playing with Cat Activity Fun Board[/ame]

Tuusind tak Musashi! :slight_smile:

De ser da ud til at hygge sig ganske med det bræt… Sådan må Bølle også gerne reagere. Jeg bestiller det næste gang der er lavvande i foderet… :slight_smile:

Jeg har ikke lige sådan et som du viser frem (det ser dog meget bedre ud) men jeg har et der er lavet af træ. Her hjemme gider min den ældste ikke men han gider sjællndt godbider. De 2 nfo’er snuser meget intens til det og prøver sådan lidt tjat aktigt men hvis ikke de får en godbid med det samme så opgiver de med det samme. Min huskat Saga hun venter til de andre ikke gider mere og så går hun elleres meget stile og roligt igang medd at snuppe alle godbidderne - hun kan godt få 15-20 min til at gå. Men kommer de andre og forstyre så stopper hun - hun vil gerne have spillet for sig selv.

Ej hvor er det smart :thumbup:
Sådan et skal mine da også have næste gang :ok:

[quote=Musashi;235962]‘katte-fumle bræt’ er en succes herhjemme…oprindelige fantastiske tyske navn ‘Katzenfummelbrett’ :slight_smile:

her kan du se mine katte lege med det:

[/quote]

Hmm hmm, godt nok ikke noget med det der fumle bræt at gøre… Meeeeeeeeen for FANDEN nogle lækre katte!!! Er du SÅ færdig… Jeg er totalt forelsket i din Gingersnap… NØØØJ hvor er han bare HAMMER lækker… :inlove: :wehuu: :wehuu: :inlove:

Sorry for sidespring :ups:

[quote=DK*DeLaCour;236177]Hmm hmm, godt nok ikke noget med det der fumle bræt at gøre… Meeeeeeeeen for FANDEN nogle lækre katte!!! Er du SÅ færdig… Jeg er totalt forelsket i din Gingersnap… NØØØJ hvor er han bare HAMMER lækker… :inlove: :wehuu: :wehuu: :inlove:

Sorry for sidespring :ups:[/quote]

tusind tak for roserne :tak: de er givet videre til misserne

Det ser ud til at være et hit og den røde er da ret skrap til det :thumbup:
Det må jeg vist hellere få fat i næste gang, jeg skal ha’ varer.

Vi har lige fået vores idag og det virker umiddelbart til at de synes den er sjov. Men papkasserne er pt lidt sjovere :stuck_out_tongue:

Jeg købte en, da jeg bestilte hos Zooplus, da de havde den 20% rabat.
Prinserne har dog ikke prøvet den endnu. De godbider jeg havde købt gider de ikke engang at æde, selv når jeg har serveret dem på en tallerken :stuck_out_tongue:

Så jeg skal lige først have fundet nogen, de gider spise.

// Martin

Jeg tror da egentlig at jeg vil bestille et til rødderne. Laban og godbider er altid et hit, så nu skal knægten få lov til at arbejde lidt for dem:høhø:

[quote=DaneX;240172]Jeg købte en, da jeg bestilte hos Zooplus, da de havde den 20% rabat.
Prinserne har dog ikke prøvet den endnu. De godbider jeg havde købt gider de ikke engang at æde, selv når jeg har serveret dem på en tallerken :stuck_out_tongue:

Så jeg skal lige først have fundet nogen, de gider spise.

// Martin[/quote]

Næste gang du bestiller på zooplus, skal til Tyskland eller kender nogle der skal, så prøv at få dem til at tage en pose Dreamies-godbidder med hjem. De er et KÆMPE hit herhjemme, sammen med stænger fra aldi, Whiskas dentabits og Hairball-control bidder… :thumbup: (Ps. man kan ende med at bruge maaange penge på godbidder, før man finder nogle der hitter…:p)

Har jeg også tænkt mig. :slight_smile: Købte forresten en pose Dreamies i Tyskland til sortemisserne… Sender den, når jeg på et tidspunkt finder de polstrede kuverter… :ups:

Mille og Laban siger mange tak:tak::tak::tak::knuser::knuser:

Ja jeg vil også gerne lige lave et side spring… hold op hvor er de smukke Musashi… Jeg elsker den hvide og røde der… Den er godt nok bare dejlig :smiley:

Og så til brættet, det er godt nok smart… Måske Nynne og Fie også skulle prøve sådan et…

Vores er riiigtig populær :thumbup: Specielt med et par rejer så kan de virkelig blive kreative for at få fat på dem :tihi:

Har bestilt det. Til 20 euro… :slight_smile: Samt Sheba og gourmet gold vådfoder og Sanabelle adult tørfoder… :smiley: